Milovníci sportovních automobilů to budou mít s výběrem nového vozu zase o něco těžší. Na český trh totiž přichází opravdu ostře nabroušený hatchback Honda Civic Type R.
V testu spolu s Golfem, Cliem, Roverem vysel CTR absolutne nejlepe. 100 neudelal jiny konkurent drive, na okruhu ji prakticky nikdo nestacil a pokud si to dobre pamatuji, 160 mel CTR o 3 s drive nez ostatni. VW Golf mel 2.5 l benzin a kdyz jej CTR honil, nepotreboval jit do otacek ostre vacky VTEC. Myslim si, ze za ty prachy je to super raketa.
1) urcite se mi libil vic CRX targa 93, ale nizka auta proste konci. Jak by prosli crashtesty?! "Vajicko" vydrzi vic :).
2) Motoricky a podvozkem nema Civic konkurenci. (Corolla :))), to snad nemyslite vazne)
3) shanim penize ... :)
Re: A přijela Toyota Corolla 1,8 s více než 140 kW ....
Mezi těmi auty je dost propastný rozdíl a konkurovat si rozhodně nebudou. Jediným rozdílem mezi Corollou a Corollou TS je šestikvalt a tvrdší pérování, tím to končí. Doknce ani světlost nesnížili. To je prostě ještě něco pod úrovní GTI, akorát s výkonným motorem. Myslím si, že CTR má trochu jiné zaměření. Byl oproti klasickému civiku přepracován a vyztužen, navíc má dvoulitr, ne osmnáctistovku, o 6 kW víc a o 16 N.m víc, zrychlí za 6,8 s a jede 235. TS jede sice 225, ale to není tak podstatné, maximálka. Zrychlí ale za 8,4 s, což je u sporťáku docela rozdíl :-). A navíc má TS jednu podstatnou nevýhodu - není to Honda :-))
Lidi, copak jste zapomeli jak vypadal starej Civic? 100x lepsi nez tahle nakopnuta konzerva. Vetsina novejch modelu si je podobna ( 307, Civic, Stillo, Corolla...) kdo se na to ma divat.
Podle mého je CTR hodně povedený. Vylepšují ho hlavně ty spoilery. Zadek je tak nějak normál, ale líbí se mi předek, úplně unešený jsem potom z profilu, který je super i u obyčejného 3d, ovšem u CTR k sežrání :-). Trochu svým stylem připomíná teď už předmilulého civi, který byl zatím nejhezčí ze všech :)
Já si myslím, že Honda sice trochu otupila ostrost svých řadových modelů, ale o to lepší teď dělá ty sportovní. Hodně sportovně orientované modely "neseděly" běžným zákazníkům, takže je přizpůsobili jejich požadavkům a věnují se všem "Type R"
Já teda nevím, s tím "zdechnutím" designérů. Civic 5d sice není moje krevní skupina, ale co S2000, nová Integra, současný Accord, Jazz a Civic 3d včetně Type R? To mi teda nepřijde nijak špatná squadra :o0
Ptáš se, jaké je to řazení na přístrojové desce? Fakt rychlejší, než zamáčkonut slzu a utřít nos. Vyzkoušej si tenhle pohyb, a budeš mít jasno :-)) Vzdálenost mezi volantem a pákou je totiž skoro stejná. :)
Smíšený pocity! Půjčil jsem si kdysi "tajpárovou" Integru v Brně na okruhu - a absolutní bomba. Motor točí jak pila, všechny GTíčka, GSíčka atd jsou proti tomu fakt ***.
Civic bude taky super, o tom nepochybuju, ale ten design :-(((
Ta vysoká střecha a odulé tvary mi k Type R prostě nejdou. Splašený MPV...A kvedlačka na středový konzoli - vžyt je to jak nějakej užitkáč!! Proč to aspon nedali do kupátka. Jenže to je zas taková srágorka pro chudý černošský děti v Americe. Škoda přeškoda...
BOMBA, BOMBA, BOMBA!!!! Design (sice to není Integra) v sobě naprosto fantasticky spojuje brutálnost s jakoby přívětivým pohledem. Musím říct, že když vyjel novej Civic, trochu sem se bál jak Type-R bude vypadat. Jsem nadšenej a po Integře je tohle Type-R nejfamóznější. Lepší než Accord i starej Civic. Ta ohlá řadička na palubce mi nedá spát (vzdáleně v tom umístěním vidím sekvenč z Focusu WRC). Už s tím někdo řadil? Pište, jaké to je?