Novinky
Klaudius
0
...a zásadne s TDI PD...
Přejít do diskuze
myslim, ze tim golfem chtel spis zduraznit, ze jetta patri do nizsi stredni (a ne snad?)
Povedal by som, že trieda nezávisí primárne od rázvoru, resp, vonkajších rozmerov - skôr od použitej platformy a techniky. Počítal by si Fluence s rázvorom 2702 mm, dĺžkou 4618 výškou 1479 a šírkou 1809 mm do strednej triedy? Jetta je dlhšia o púhych 22 mm, v ostatných rozmeroch ju Fluence prerastá...
Exeo je iba dlhšie o ďalších symbolických 21 mm, v ostatnýchmierach tiež na Fluence nestačí... 😉
Exeo je iba dlhšie o ďalších symbolických 21 mm, v ostatnýchmierach tiež na Fluence nestačí... 😉
Jenže amíci netouží po nekonečném zaopatřovacím sociálním státě,jako národ zde.Co je trh je trh a neokecává se to,takže pak máš něco levnější,ale když se stane,občas něco drobet dražší,pokud neplatíš slušnou pojistku.Zase si to neidealizuj.Letos v létě pět lidí,kteří tam dlouhodobě pracují(ale tu si platí symbolicky zdravotko)se ženě vrátilo aktuálně do česka, nevyužijí fantastického zdravot.systému v USA,co vysílá Nova,ale zadara českého, vč. plánov. operací.O zubaři ani nemluvím.Má statistiku od roku 1993.Není to náhodný, ale trvalý jev.Osobně je mi to fuk.
ale prd kdo si to kupuje tady a v usa ?tam student jako treti vuz do rodiny,nebo normal delnik (novy vuz)..a tady stredni trida kolik uz si potkal jett po statech?tady jsou rozdily to je rozdil -usa-EU-..ale dit ty stejne bys nejradsi CHEV VOLT ne ?tak nekrafej do spalovacih aut >😁 >😁 hlavne nezapominej stale dodavat ze je odvozena z golfu jako nejakou degradaci..ten golf je ve sve tride spicka a ne jako treba peugeot 1.1 a podobne :no: :no:
Pisal o skvostnom ovladani radia. Nie o skvostnom interieri, tak to neprekrucaj. A to s tym nazvom stanice mam aj vo Fabii a je naozaj vyborna vec.
EDIT😒br /> oops, bol som rychly, cital som zle vlakno.
Beriem to spat.
EDIT😒br /> oops, bol som rychly, cital som zle vlakno.
Beriem to spat.
Jetta je i v Evropě nižší střední, stejně jako Golf, z nějž je odvozená. A ty se nauč psát správně reakce na příspěvky, tapetáři.
V USA stoji zaklad 16 tisic dolarov s 2.0 a urcite bohatsou zakladnou vybavou ako u nas kde stoji 1.6 v zaklade 18.500 eur. Kua!
Inak krasne auto (lacnejsia kopia Audi A4).
Inak krasne auto (lacnejsia kopia Audi A4).
Kdybych měl kolečka, tak bych byl kočárek... jasně, že každý napíše, že kdyby nemusel řešit spotřebu tak bude raději jezdit s velkoobjemovým motorem a ne s jednačtyřkou 😄 Jelikož spotřebu řešit musíme (hodně z nás) tak jezdíme s těmi přeplňovanými jednačtyřkami. Ale downsizing se netýká jen Evropy, v Americe probíhá taky, jen tam zatím nevypadá z našeho pohledu tak hrozně, protože my jsme začli snižovat z maximálního objemu cca 3 litry, zatímco oni ze 6 litrů, my jsme zhruba na polovině, tedy na těch čtrnáctkách a oni jsou na třech litrech.
Ak chces na niekoho reagovat, malý tip: pod príspevkom vpravo je obdĺznik s nápisom Odpovedet... 😉
ale jo radi ctou ale toto je vetsinou 3 auto v rodine pro deti co stim jezdi do skoly alias golf a jetta spis jsou vozi pro ty mlade..
Je zaujímavé, ze tento sedan sa (bez pochybností) radí do nizsej strednej triedy (rázvor 2,65 m) a vedla v clánku uvádzané Exeo radia o triedu vyssie (rázvor 2,64 m). >😒]
Ak by Ti cena benzínu bola ukradnutá, co by si si do Jetty zvoli radsej: dvojito prepĺnanú jedna-stvorku, alebo rovnako výkonný patvalec 2,5? Ja ten starý R5. 😉
Z textu to síce nevyplýva, ale predpokladám, ze ten základný benzín s 85 kW bude zrejme obstarozný dvojliter, co sa istú dobu dával do Fabie 1 i Octavie 1. K tomu rovnako v EU roky vyradený VR5, to je pekný up-sizing. 😉 Na druhej strane nemusiet riesit spotrebu, 2,5 R5 je na nizsiu strednú celkom fajn konfigurácia. 😉
A k tomu "prekvapivému" ponúknutiu TDI v USA: ked som bol v Státoch zhruba pred 8 rokmi, jediné osobné autá s dízlom, ktoré som tam videl, boli Passaty TDI. Takze VW má i v USA istú tradíciu s dízlami a cuduj sa svete, aj v Amerike radi cítajú, ze model XY má spotrebu 60 mpg.
A k tomu "prekvapivému" ponúknutiu TDI v USA: ked som bol v Státoch zhruba pred 8 rokmi, jediné osobné autá s dízlom, ktoré som tam videl, boli Passaty TDI. Takze VW má i v USA istú tradíciu s dízlami a cuduj sa svete, aj v Amerike radi cítajú, ze model XY má spotrebu 60 mpg.
V článku schází podstatná informace, že technika použitá u nové Jetty - podvozek, motory, převodovky atd... je stále z Golfu 5/6. Novou podvozkovou platformu a motory dostane až příští rok představené Audi A3 a pak Golf 7, bude i nové 7-mi stupňové DSG pro motory napříč s mokrými spojkami pro točivé momenty až do 600 Nm - to zatím potichu dostal Tiguan. VW se evidentně rozhodl, že Američanům musí stačit "stará" technika v novém kabátě 😄
je to klasika vse tam kde ma byt zpracovani na urovni a moc to zvenku nekrici.Povedlo se proc ne 😄
Tvrdit, ze design interieru VW je skvostny je hodne silny kafe takhle po ranu. Budu-li mluvit jenom o designu, hezci a zabavnejsi interier maji lecktery kary let devadesatych. >😒]
Nicmene je to vec vkusu, takze ti to neberu. 😉
Nicmene je to vec vkusu, takze ti to neberu. 😉
Pro mě je nezajímavý, ale vše je tam, kde má být. Skvostné je ovládání rádia. To je bomba jak u čudlíku je i název stanice. Ještě tak, aby se do dveří vlezla PETka, já si na cestu nekupuju vodu na pumpě, ale beru si z garáže minerálku.
Ostatní se mohou ucit!
Ještě k tomu dát trochu menší kola, karoserii typu kombi, zvednout podvozek o cca 3cm, samozřejmě ve verzi 4x4 a nema to chybu!
Ještě k tomu dát trochu menší kola, karoserii typu kombi, zvednout podvozek o cca 3cm, samozřejmě ve verzi 4x4 a nema to chybu!
S každým novým VW se projevuje, že není třeba dělat auta krásná, ale bez zbytečných výstřelků typu velká tlama, podivně zkosené zadní sklo, velké kulaté světla, příliš hran a podobně. K tomu VW nabídne malou i velkou naftu, malý i silný benzín, 4 x 4 a DSG. Není se co divit, že jsou na tom v Evropě nejlíp a vlastně se nemusejí ani moc snažit.