Spíš si po zkouškách spočitali, že je vyjde do budoucna levnějc, když si nechaji vyvinout vod Magny podobnej systém jen pro sebe, než to kupovat vod Haldexu... Haldex 4 umí vše, co je v článku popsáno.
Myslis spatne - pokud se bavime o standardnim Subaru Continuous AWD, pouzivanych ve vsech manualnich prevodovkach s vyjimkou STI a SpecB. Vse je vse ciste mechanicky s pomerne malymi ztratami a castecnou svornosti mezinapravoveho diferencialu. Pak existuji jeste dalsi 3 systemy co Subaru pouziva, ale ty uz jsou opravdu rizeny nebo nastavitelny elektronikou (Active AWD, DCCD a VTD).
JJ neni nad poradny provereny mechanicky pohon 4x4 od subaru elektronicke blbosti kdyz jedes v hlubokem snehu a nebo kdyz zapadnes zaplacou a o spolehlivosti po letech ani nemluve.Podle me jen o image s pohonem 4 kol na prilakani vic zakazniku kteri na to slysi.Ale kia je kia
Taky jsem nepochopil, jakej je vlastne rozdil mezi timto systemem a Haldexem 4.generace, ale treba je konstrukce spojky nejaka libovejsi... Jak moc je samotna myslenka prirazovani zadni napravy kryta patentem, to je otazka.
To se takhle sešlo pár chytrých hlav a není tomu náhodou že právě v korejské republice - bratrské zemi a vlastně vyvinuli (okopírovali) Haldex 4gen. , která jezdí u koncernu a Fordu již několik let.