Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
chrudoš
Mam silne motory rad, objem nicim nenahradis, ale zrychleni te v8 za 12,2? To je trosku moc ne?
Jestli se nepletu tak V8 napříč měla ještě jedna stará Lancia, Thema tuším, označení 8.32, původem z Ferrari 308.
125S
Jenom bych těl podotknou, že první V8 montovaný napříč před přední nápravu uvedl jako první na trh (možná i jiný americký výrobce, ale ja vim jenom o tomhle) Cadillac v modelu DeVille 1985. 😉
A to přestane dělat Volvo V8-ičku i u XC90? 😐
A to přestane dělat Volvo V8-ičku i u XC90? 😐
když to vemu logicky, tak asi ano. Důvodem konce V8 je Euro 5. Volvo zjevně není ochotno investovat do upgradu motoru aby tu normu splňoval, takže asi skončí i v XC90
Volvo nie je ochotné investovať do Yamahy 😄
jasné 😉
a Yamahe sa tiež zjavne neoplatí investovať do Volva. Neviem o tom, že by motor ponúkali aj iným výrobcom. A vo Volve musel tiež tvoriť marginálne predaje, možno to trošku zachraňoval US trh, ale proste vela peňazí to stojí strúhať frajera >😒]
a Yamahe sa tiež zjavne neoplatí investovať do Volva. Neviem o tom, že by motor ponúkali aj iným výrobcom. A vo Volve musel tiež tvoriť marginálne predaje, možno to trošku zachraňoval US trh, ale proste vela peňazí to stojí strúhať frajera >😒]
V dízloch niet problému, D3 je dostojná základná motorizácia, disponujúca voci konkurencii silným argumentom jedného valca a s tým spojenej kultivovanosti navyse. Naopak na opacnom konci spektra stále absentuje silný sestvalec, ktorý by iste prehovoril do predajných císel a mal potenciál na odlákanie zákazníkov konkurencných 3,0 TDI ci 350 CDI.