Novinky
Nery
0
Jak VW moc nemusím, tak tohle bych snesl... snad i víc, než to 😄
U aut této třídy se hodnotí zejména prestiž! A tu bohužel ještě stále nemůžou nabi´ídnout v takové míře jako mercedes, bmw, audi nebo jaguar.
Jinak ty úpravy si už phaeton zasloužil...
Jinak ty úpravy si už phaeton zasloužil...
VW se v první řadě musí odlepit v USA ode dna. V žebříčku spokojenosti zákazníků je za ním už jen SUZUKI.
Jistě, tohle je auto, jehož kupec potřebuje koule.
V tomto by som dal gotakovi za pravdu. Image je presne to, čo Phaetonu chýba, pretože technicky mu asi niet čo vytýkať. Mať na kapote znak Audi, predával by sa doteraz inak. Myslíš, že nie?
Pokud by měl na kapotě znak Audi, tak by to bylo Audi - no, skoro.
Úplně v tomhle koncernovou politiku nechápu, holt asi chtějí mít výkladní skříň techniky pod značkou VW... ještě že Veyron je od Bugatti 😄.
Úplně v tomhle koncernovou politiku nechápu, holt asi chtějí mít výkladní skříň techniky pod značkou VW... ještě že Veyron je od Bugatti 😄.
Možno je to o budovaní hodnoty značky, podobne Renault roky produkoval svoje vlajkové lode, hoci bez výhľadu na veľký obchodný úspech.
No, ale prestiž na úroveň BMW, Mercedesu, Audi nebo Jaguaru mu to stejně nezvedlo...
Dejte Phaetonu čas. Vzpomeňte si, kde byl v 90. letech Lexus a kde je dnes. Hodnocení bych si ponechal až za 10 let.
To není pravda, Renault produkoval vlajkové lodě o třídu níž a byly to relativně úspěšná auta - zejména Renault 25, ale ani Safrane nebyl žádný propadák. Vel Satis už ano a tak následoval konec...
Safrane možno nebol prepadák, ale tiež žiadny trhový hit. Myslel som najmä Vel Satis a v tomto kontexte zapadá aj Avantime. Nemyslel som ani tak triedu ako postavenie auta v hierarchii značky.
Pokud jsi myslel Vel Satis, pak jistě nebyl projektován s cílem být pouze vlajkovou lodí značky bez vyhlídek na obchodní úspěch. Dá se říct, že to byl první neúspěšný model Renaultu ve vyšší střední a následkem neúspěchu bylo ukončení výroby v segmentu... na rozdíl od VW, který i přes neúspěch Phaetonu staví nástupce. VW samozřejmě může těžit z širší technologické základny a i finančně je na tom lépe...
Jakýpak, ale jen VW. Co by ještě nechtěli? Vždyť ty jejich krámy se nemohou srovnávat ani s běžnou evropskou produkcí...
To sice přeháníš... V některých třídách nabízí nejlepší vozy(polo,golf,transporter) a v jiných zase průměr(fox, touran,eos). Ale mezi luxusními sedany je rozhodně a k jejich smůle na zadních pozicích.
Že je VW většinou o něco lepší než běžná produkce není nic nového, to tu nikomu dvakrát připomínat nemusíš, proto se taky lépe prodává i přes vyšší cenovku... 😉
P.S. cuoresportivo-intelligenza"mizivo" >😒]
P.S. cuoresportivo-intelligenza"mizivo" >😒]
Oba jste to asi nepochopili. Tak ještě jednou: Vzhledem k americké produkci.
Americká produkce hodně pokulhává za evropskou potažmo německou, takže nevím cos tím chtěl Světu sdělit navíc když si předtím jasně psal o srovnání s evropskou konkurencí!!!
Pokud jsi myslel "jejich krámy" = americké krámy, tak to beru samo zpět... 😉 😄
P.S. ...jen to vyznělo opravdu jinak...
P.S. ...jen to vyznělo opravdu jinak...
Ale tohle není druhá generace, to jen aby nedošlo k mýlce...
Tak tak... to je "len" posledný (tuším tohoročný?) facelift. Iba ak by diskutujúci hodnotili tie skice. 😄
Facelifty a generácie - divíš sa, že u VW sa to niektorým pletie? 😉
Všem je jasné, že se bavíme o faceliftu, ale na diskuzi o tomhle autu to doteď nemělo žádný vliv.
A stejně si nemyslím, že mu pomůže nová generace. Bude to luxus na kolech, ale problém stejně zůstane stejný!
A stejně si nemyslím, že mu pomůže nová generace. Bude to luxus na kolech, ale problém stejně zůstane stejný!
tohle nema tady v Americe sanci,za ty prachy mas bmw,mb,nebo lexus.vw je tady brany jako nekvalitni auto z drahejma nahradnima dilama.
no, aktualna cena v SR je od 68 tisic EUR, v nemecku bola nad 70 tisic. Nemci uz ale dali novy cennik faceliftovaneho Phaetonu a 3.0TDi 4x4 5 miestny zacina na 66 tisic EUR. Teda "mozno" by novy Phateon u nas aj v CR mohol zacinat cene okolo 60 tisic EUR... hmmm 😄
Vypadá moc hezky, ale na první pohled mi ty přední světla připomínají ty z poslední generace Octávky po FL...
[odkaz] ... tak jsem měl dneska tu čest ... a ... safra povedené auto 😉 :yes:
Phaeton mi přijde jako první Superb. Zdálo se,že Škodovka neví co s ním. A pak přišla nová generace, kombi a Superb dostal úplně jinou chuť do života a vstal z mrtvých. Phaeton taky žádnou bombou nebyl a ani lidovým vozem a proto podle mého tak nějak upadal. Dnes jsem poprvé viděl jeho dá se říci facelift a myslím, že bude dál upadat, i když vypadá líp. Ale Superb to není (i když se výbavově ani cenově nedají srovnávat). Myslím si, že místo na trhu nemá a že ho snadno převálcují Mercedes, Audi nebo BMW