Novinky
Pokud jsi myslel Vel Satis, pak jistě nebyl projektován s cílem být pouze vlajkovou lodí značky bez vyhlídek na obchodní úspěch. Dá se říct, že to byl první neúspěšný model Renaultu ve vyšší střední a následkem neúspěchu bylo ukončení výroby v segmentu... na rozdíl od VW, který i přes neúspěch Phaetonu staví nástupce. VW samozřejmě může těžit z širší technologické základny a i finančně je na tom lépe...
Hehe, přesně tak...
Vychvalovaný zázrak jaksi v USA zorvna oslnivým hodncením svých majitelů nevyniká 😄
Vychvalovaný zázrak jaksi v USA zorvna oslnivým hodncením svých majitelů nevyniká 😄
Phaeton mi přijde jako první Superb. Zdálo se,že Škodovka neví co s ním. A pak přišla nová generace, kombi a Superb dostal úplně jinou chuť do života a vstal z mrtvých. Phaeton taky žádnou bombou nebyl a ani lidovým vozem a proto podle mého tak nějak upadal. Dnes jsem poprvé viděl jeho dá se říci facelift a myslím, že bude dál upadat, i když vypadá líp. Ale Superb to není (i když se výbavově ani cenově nedají srovnávat). Myslím si, že místo na trhu nemá a že ho snadno převálcují Mercedes, Audi nebo BMW
Safrane možno nebol prepadák, ale tiež žiadny trhový hit. Myslel som najmä Vel Satis a v tomto kontexte zapadá aj Avantime. Nemyslel som ani tak triedu ako postavenie auta v hierarchii značky.
Jenže rozdíl je v tom, že Lex se soustředí na střední třídu a výše - a odpovídají tomu ceny všech jeho aut. Je průkopníkem v autech na baterky a benzín, to nikdo jinej nedokázal.
VW je obecně vnímán jako lepší škodovka už kvůli spektru vozů, které nabízí... i kvůli cenám
VW je obecně vnímán jako lepší škodovka už kvůli spektru vozů, které nabízí... i kvůli cenám
To není pravda, Renault produkoval vlajkové lodě o třídu níž a byly to relativně úspěšná auta - zejména Renault 25, ale ani Safrane nebyl žádný propadák. Vel Satis už ano a tak následoval konec...
Vypadá moc hezky, ale na první pohled mi ty přední světla připomínají ty z poslední generace Octávky po FL...
no, aktualna cena v SR je od 68 tisic EUR, v nemecku bola nad 70 tisic. Nemci uz ale dali novy cennik faceliftovaneho Phaetonu a 3.0TDi 4x4 5 miestny zacina na 66 tisic EUR. Teda "mozno" by novy Phateon u nas aj v CR mohol zacinat cene okolo 60 tisic EUR... hmmm 😄
tohle nema tady v Americe sanci,za ty prachy mas bmw,mb,nebo lexus.vw je tady brany jako nekvalitni auto z drahejma nahradnima dilama.
Všem je jasné, že se bavíme o faceliftu, ale na diskuzi o tomhle autu to doteď nemělo žádný vliv.
A stejně si nemyslím, že mu pomůže nová generace. Bude to luxus na kolech, ale problém stejně zůstane stejný!
A stejně si nemyslím, že mu pomůže nová generace. Bude to luxus na kolech, ale problém stejně zůstane stejný!
Tak tak... to je "len" posledný (tuším tohoročný?) facelift. Iba ak by diskutujúci hodnotili tie skice. 😄
Pokud jsi myslel "jejich krámy" = americké krámy, tak to beru samo zpět... 😉 😄
P.S. ...jen to vyznělo opravdu jinak...
P.S. ...jen to vyznělo opravdu jinak...
Americká produkce hodně pokulhává za evropskou potažmo německou, takže nevím cos tím chtěl Světu sdělit navíc když si předtím jasně psal o srovnání s evropskou konkurencí!!!
Dejte Phaetonu čas. Vzpomeňte si, kde byl v 90. letech Lexus a kde je dnes. Hodnocení bych si ponechal až za 10 let.
Že je VW většinou o něco lepší než běžná produkce není nic nového, to tu nikomu dvakrát připomínat nemusíš, proto se taky lépe prodává i přes vyšší cenovku... 😉
P.S. cuoresportivo-intelligenza"mizivo" >😒]
P.S. cuoresportivo-intelligenza"mizivo" >😒]
To sice přeháníš... V některých třídách nabízí nejlepší vozy(polo,golf,transporter) a v jiných zase průměr(fox, touran,eos). Ale mezi luxusními sedany je rozhodně a k jejich smůle na zadních pozicích.
Jakýpak, ale jen VW. Co by ještě nechtěli? Vždyť ty jejich krámy se nemohou srovnávat ani s běžnou evropskou produkcí...
Možno je to o budovaní hodnoty značky, podobne Renault roky produkoval svoje vlajkové lode, hoci bez výhľadu na veľký obchodný úspech.
Pokud by měl na kapotě znak Audi, tak by to bylo Audi - no, skoro.
Úplně v tomhle koncernovou politiku nechápu, holt asi chtějí mít výkladní skříň techniky pod značkou VW... ještě že Veyron je od Bugatti 😄.
Úplně v tomhle koncernovou politiku nechápu, holt asi chtějí mít výkladní skříň techniky pod značkou VW... ještě že Veyron je od Bugatti 😄.
V tomto by som dal gotakovi za pravdu. Image je presne to, čo Phaetonu chýba, pretože technicky mu asi niet čo vytýkať. Mať na kapote znak Audi, predával by sa doteraz inak. Myslíš, že nie?
VW se v první řadě musí odlepit v USA ode dna. V žebříčku spokojenosti zákazníků je za ním už jen SUZUKI.
U aut této třídy se hodnotí zejména prestiž! A tu bohužel ještě stále nemůžou nabi´ídnout v takové míře jako mercedes, bmw, audi nebo jaguar.
Jinak ty úpravy si už phaeton zasloužil...
Jinak ty úpravy si už phaeton zasloužil...
Myslím, že viacero automobiliek sa po kríze postupne vráti k opusteným segmentom.