to uz je ale chyba oplu ze nedokazal dobre utlmit ten diesel a dalsia vec je ze insignia je dost tazka.. Skus si vyskusat napriklad astru s 1,9CDTi 110KW, to budes vidiet. Alebo Nove bravo s 1,6 diesel, uvidis ako sa da ist 160 na 6-tke a nepocut nic v kabine.. Takisto alfa 159 po zostihlovacej kure tusim z 2009 je s 1,9 110KW dost prijemne vozenie.
Já jsem nedávno také vybíral auto a byl i u Opelu a s Insignií 118 kw jel a bylo to zlé 8-s . Hlučný a nekultivovaný motor a na 118 kw bych ho také netipoval. A pak jsem ho v dálničním nájezdu málem přetočil . tam kde se dalo jet s tenkrát mnou provozovaným Mondeem cca o 10 km rychleji opel kolaboval. ale jinak je hezká . Vyvstalé potíže s Bi turbem mě jen utvrdily , že to ještě není ono a opel musí ještě přidat design je už v pořádku teď už jen ta technika.Mám ten pocit, že by měl být letos i s3,0 naftou.
Nový modelový rok nabíhá (nejen) u Opelu zhruba v polovině předchozího roku. Konkrétně vylepšená Insignia MY 2011 bude (na německém trhu) dostupná v srpnu. ;-)
Bohužel se při finálních testech přišlo na nějaký problémy, takže se rušily i objednávky. Termín pro Insignii s bi-turbo naftou zatím neznám, ale zase chápu, že Opel nechce ve středním mainstreamu riskovat a nedá do prodeje nedotažený agregát.
Teď se ten motor testuje v nové Astře, protože by měl být dostupný pro sportovní verzi GSi.
Jinak tady je pár spy fotek nové třídveřové Astry GTC:
kedy konecne bude slubovane bi-turbo. 118kw je dychavicna aj bez stvorkoloky. a to na jesen bude passat bi-tdi s 4 motion neviem na co ten opel caka.
;-\
Díky kolego, nevím proč ten můj přímý odkaz nefungoval...
Zřejmě nějaký komunikační šum.
A pro všechny, co se ptali- žádné uživatelské jméno ani heslo na stránkách GM Media nemám. ;-)
>:D Po přečtení horního příspěvku jsem upadl na tři minuty do kómatu, pak to přešlo v křeče a skončil jsem se zkroucenejma pazourama opět u klávesnice. Tohle datluju nosem... >:D
Mnohokrát se mi stalo, že na oficiálních stránkách automobilky byla akční nabídka a prodejci ještě ani po týdnu, dvou neměli dispozice pro prodej. Chyba u importéra a jeho neschopnosti přenést informace.
Autor článku bohužel uvádí neuplné informace, jelikož tahle kombinace CDTI 118 kW motoru a náhonu 4x4 bude dostupná až v rámci nového modelového roku 2011, se kterým přibude pár změn a vylepšení.
Tak třeba všechny naftové motory CDTI mají díky mechanickému vylepšení a nově nastavené elektronice produkovat méně hluku a vibrací. Budou také dostupné nové varianty výbav a interiérů. Nový kožený interiér 'Indian Summer' (kvalitní kůže Nappa v hnědém odstínu a s vyšitým logem ostří.) Dále nový Sport Edition Pack- černý sportovní interiér s OPC Line volantem bude za příplatek pro výbavy Cosmo a Sport.
fotky nového koženého interiéru 'Indian Summer' jsou zde:
presne tak, stejne, jako halda dalsich...on i VW bere od Fiatu, jen tam scpo BOSCHackou elektroniku..nebo to alespon tak delali, ale tusim, ze je tomu tak i ted..
To mas jako u motorek s kardanem, kdyz vymacknes spojku, teoreticky by se mel prenos sily uplne zvyrusit, ale neni tomu tak, ja kdyz u sve moto spojku vymacknu a trosku ji zatopim, stejne to porad tahne, malinko, ale na rovinci se to pomalinku rozjede i stak tezkou kravou, jakou mam ja . (a neni to vada, u tehle spojeni to tak proste je.)
Zajimavy je, ze Skoda u stejnyho pohonu uvadi trvale 5% na zadni napravu - zrejme spojka malicko zabira i pri rozpojeni (coz Opel ve svych materialech asi zaokrouhluje smerem dolu)...