Novinky
BYD a Daimler budou vyrábět v Číně nový elektromobil: Nemůžeš-li soupeře porazit, spoj se s ním
13 komentářů
ZocelenyDrapalik
0
Daimler kupuje moderni technologie od Cinanu, protoze svoje nema. Byly doby, kdy tomu bylo naopak. Potom ovsem evropske, a zejmena nemecke, automobilky usnuly naftovym spankem. Dnes sklizi plody.
Petrko
0
Tak černě bych to neviděl nicméně tisíckrát vysmívaná Čína (a to i na tomto webu kde se většina snaží tvářit jako odborníci přes automobilovou problematiku) má co říct a budeme o ni slýchat čím dal častěji. 😉
twistedTSD
0
no nevím jestli je to zrovna případ BYDu... 😄
Klaudius
0
Presne o tebe Petrko píše...
twistedTSD
0
nemuzu si pomoct, ale uz u toho obrazku F8 se musim smat >😒] ...ale necham se prekvapit 😉
Klaudius
0
Veď hovorím, presne o tebe petrko písal - to bol zásah priamo do stredu terča. O to lepší, že si akosi nepochopil...
ZocelenyDrapalik
0
On je to trochu paradox. Cina stale jeste nemuze konkurovat s klasickymi auty. 100 let vyvoje spalovacich motoru dalo Evrope naskok, ktery je tezke dohnat. To oni dobre vedi. Ale s prichodem novych (elektrickych) technologii, se kterymi maji evropske automobilky prakticky nulove zkusenosti stejne jako ty cinske, se pro Cinu otevíra nova prilezitost. Zde jsou s temi evropskymi na stejne starovni care a bohuzel pro Evropu, si to Cina uvedomila a vrhla se na elektromobily drive a usilovneji. Proto dnes Daimler kupuje technologie od nich. Je to velmi zradne, myslet si, ze Evropa ma spolehlivy naskok. Ma naskok ve starych odchazejicich technologii. Co se tyka novych technologii nema vubec nic, spise naopak.
Klaudius
0
:yes:
Skoda ze nevyuziji dlouhodobe zkusenosti siemensu na poli 3-phase assynchronich motoru, siemens ma v nabice jeden specialne do aut utrceny o vykonu 200kW, kontroller by k nemu jiste take udelat umeli.
Pokud chceš v Číně vyrábět elektromobil, respektive automobil, musíš mít čínského partnera. Nic neobvyklého.
Ale jak vidíš, někdo to může interpretovat jako porážku/neschopnost. 😉
Ale jak vidíš, někdo to může interpretovat jako porážku/neschopnost. 😉
Jakeho cinskeho partnera ma Skoda??
SVW [odkaz] Společný podnik Volkswagen Group a SAIC, založený v roce 1984.
Akcionáři: Volkswagen AG (40😖, VW (China) Invest (10😖, SAIC (50😖
[odkaz]
Akcionáři: Volkswagen AG (40😖, VW (China) Invest (10😖, SAIC (50😖
[odkaz]
No jo. Uplne jsem na to zapomel. Takova jsou pravidla komunistu. Kdo u nich chce vyrabet, musi jen pres spolecny zavod. Vychytrale.
Nicmene zde vidim zasadni rozdil. Dosud to bylo tak, ze zapadni strana dodala sve auto a Cina zavod a delniky. Konstrukce byla zapadni, samozrejme se nakupovali nektere mistni dily. Zatimco v tomto pripade je to tak, ze zapadni partner elektrotechnologii, srdce elektromobilu, nema a kupuje ji u Cinanu. Jednoduse se role meni. Zatimco drive Cina nakupovala pokrocilou technologii ze zapadu, v tomto pripade je v pozici "cinanu", kteri si musi koupit vyspele technologie Daimler. Mne to prijde sakra neobvykle az alarmujici.
Nicmene zde vidim zasadni rozdil. Dosud to bylo tak, ze zapadni strana dodala sve auto a Cina zavod a delniky. Konstrukce byla zapadni, samozrejme se nakupovali nektere mistni dily. Zatimco v tomto pripade je to tak, ze zapadni partner elektrotechnologii, srdce elektromobilu, nema a kupuje ji u Cinanu. Jednoduse se role meni. Zatimco drive Cina nakupovala pokrocilou technologii ze zapadu, v tomto pripade je v pozici "cinanu", kteri si musi koupit vyspele technologie Daimler. Mne to prijde sakra neobvykle az alarmujici.