Ekonomika
white label
0
Takže pokud nechceš 4x4 s dieselem, tak je úplně jedno co si nakonec vybereš... VW, Rendlík, Lada, Dacia, TATA, MB... prostě úplně jedno... >😁 >😒]
Přejít do diskuze
Komu se vyplatí koupit Golf??? Jakože pokud koupím kastli už nemusím řešit motor protože do té kastle jedinečně pasuje 2,0TDI 4 motion??? Tak proč ho nedělaj rovnou jenom s tou motorizací a náhonem na všechny 4 když je to jediná možná vwolba?
Tomu, komu se vyplati koupit Golf, se vyplati jak diesel, tak 4x4. Tomu, komu se nevyplati, nepotrebuje VW, ale muze si koupit treba rendlika nebo Ladu.
To, proc je dulezite miti v aute 4x4 a diesel, je zbytecne psat, protoze bys to stejne nepochopil.
To, proc je dulezite miti v aute 4x4 a diesel, je zbytecne psat, protoze bys to stejne nepochopil.
On to aj tak nepochopi, pre neho by bolo najlepsie,aby bolo pohanane aj rezervne koleso v kufri
I Golf má ale s 4motion podstatně plytší kufr, což někoho může znatelně omezit při rozhodování..., nemluvě o vyšší ceně, hmotnosti a spotřebě. Vzhledem k rozvoru a délce Golfu se dá říct, že Golf je auto, které 4x4 v naprosté většině případů nepotřebuje..., což už několikrát prokázaly i srovnávací testy Golfu 4x2 vs 4x4 se shodnou motorizací... 😉
Proč by si panička která vyjede dvakrát do týdne na nákup do města měla kupovat dvoulitrového turbodiesela a ještě k tomu 4 motion? Aby rychle dojela na parkoviště a nezapadla s plným kufrem?
nie kazdy potrebuje 4x4 a nie ka&demu sa naftak vyplati, ale je to zbytocne pisat, lebo ty to aj tak nepochopis
Pro mne je zcela nepochopitelna diskuse o Golfu s nejakym benzinovy moturkem, kdyz si zajemce o Golfa muze koupit Golfa ve verzi 2.0TDI 4motion. To je jedina spravna motorizace i pohon pro tento vuz. Benzinovy motorcek mozna patri tak do sekacky na travu...
Tak já nevím, ale 1.2 Tce už má v Cliu hodně dlouho. A do Megana to snad dávat nebude. Tam poslouží jako dobrý základ 1.4 Tce. Jinak rychlé zavádění nových technologií byl u Renaultu spíš problém. Laguna se z toho ještě nedostala. Naopak pověst spolehlivosti značek jako VW nebo Toyota se tvořila v době, kdy obě tyto značky byly v zavádění novinek hodně konzervativní.
A jejda, znalec češtiny promluvil... na fóru pro auta... Neřešíš náhodou 3,14čoviny ty? 😐
Covece jsi prvni clovek, co pod pojmem ropak vidi jakykoliv motor a ne jen diesel...technicky mas pravdu, ale jinak se obavam, ze za blba tu nebude kubiii...no, vsak uvidis 😄
Ano, Audi je něco jiného, tedy prémiová značka, na rozdíl třeba od VW... a že to nepochopí "blbec", je zřejmě pravda taky... 😉
Bojlere, nejak se ti zavarila voda. Pro priste si odpust ty nadavky. Ja s tebou diskutuji slusne, tak se neprezentuj jako buran a hlupak. :no: 8-s
Na to se musis zeptat nekoho jineho. Ja nejsem odbornikem na ruzne sub- a super-premie. >😒]
1,2 TSI je náhradou za atmo 1,6ku, ale v silnejsej verzii 77 kW. 63 kW verzia nahrádza (alebo by mala) 1,4 16v.
A s tým Renaultom plný súhlas, uz sme to myslím riesili pod clánkom o dvojspojke.
A s tým Renaultom plný súhlas, uz sme to myslím riesili pod clánkom o dvojspojke.
Skor som mal na mysli Ibizu, tá má vacsí potenciál robit predaje ako pomaly konciaci Leon a ked to podporia i slabsím 1,2 TSI, s predajmi to moze zahýbat.
P.S. Iste, ten 1,4 TSIje silný argument pre Leona, notabene v kontexte slusnej ceny; avsak ten interiér odradí 80 % záujemcov, ktorí skoncia v tej drahsej, ale subjektívne v interiéri príjemnejsej Oktávke.
P.S. Iste, ten 1,4 TSIje silný argument pre Leona, notabene v kontexte slusnej ceny; avsak ten interiér odradí 80 % záujemcov, ktorí skoncia v tej drahsej, ale subjektívne v interiéri príjemnejsej Oktávke.
nie je táto 1.2TSI mienená skor ako náhrada atmosférickej 1.6?
Inak s tou rýchlosťou súhlas. Urobia nový motor, a za pol roka ho možeš kúpiť prakticky v každom modely každej značky koncernu. S toho by si napr. taký Renault pri zavádzaní Tce a dvojspojky mal brať príklad! 😉
Inak s tou rýchlosťou súhlas. Urobia nový motor, a za pol roka ho možeš kúpiť prakticky v každom modely každej značky koncernu. S toho by si napr. taký Renault pri zavádzaní Tce a dvojspojky mal brať príklad! 😉
Jestlipak to neplyne z toho, že nafta má díky relativně jednodušší výrobě z původní suroviny (rozuměj ropy) k této surovině tak nějak blíže???
.
Jestlipak neřešíš 3,14čoviny místo diskuze o tématu?
.
Jestlipak se nepíše "sis" a ne "jsi si" (fuj to trhá uši)?
.
Jestlipak neřešíš 3,14čoviny místo diskuze o tématu?
.
Jestlipak se nepíše "sis" a ne "jsi si" (fuj to trhá uši)?
Blbec to nepochopi. Hierarchie je Skoda/Seat, VW, Audi, ... pricemz Audi je trochu neco jinyho nez bezne znacky..
Mno, pokud je pro tebe ropákem jen diesel, tak tady asi za toho hlupáčka skutečně budeš...... Sám jsi si naběhl.
VW je premiova znacka? To jsou mi novinky. Vzdy jsem mel za to, ze v ramci koncernu to bylo Audi.
Protože u seatu (leon)máš za stejnou cenu o mnoho lepší 1.4 TSI dokonce shodnou s verzí A3 (tj.92 kW)včetně technologie 6-ti kvaltu i podvozku, ale nikomu to neříkej, tady stejně každej chce předraženou oktávku a jako vrchol střední třídy "hlavně golfa" i když se slabým motorem 😉
Děkuji za poučení, to jsem fakt nevěděl, že se benzín dělá z ropy... a já hlupáček si myslel, že benzín dávají kravičky... 😲
Velký omyl, přídavek etanolu do benzínu natahuje vodu jako houba - vysoká korozivnost takové směsi bude dělat se vstřikováním a motory úplné divy.
A ...... lidi jako Ty mne neusáte rozesmívají - jako že zážehové motory nejsou ropáky??? Pokud vím, jak nafta, tak benzín se dělají z ropy, takže vznětové motory i benzíny jsou obé ropáci... 😄 😄 😄
A ...... lidi jako Ty mne neusáte rozesmívají - jako že zážehové motory nejsou ropáky??? Pokud vím, jak nafta, tak benzín se dělají z ropy, takže vznětové motory i benzíny jsou obé ropáci... 😄 😄 😄
Myslím, že ethanol v benzínu je v pohodě, problémy s biopalivy se týkají hlavně ropáků! Nechtěl bych mít po včerejším hlasování dieselový CR...
Když nám naši "geniální" poslanci zase přidali do benzínu nějakou ***, tak životnost turbomotoru od škodovky bude jenom 75 tisíc km. Podle odborníku ze škodovky je životnost motoru 1,2 TSI včetně turba 250 tisíc km. Jenže přidáním biopaliva na dnešní úroveň se podle odborníků sníží životnost motorů o 70 procent, takže to vychází na 75 tisíc km 😢
Seat zase dostava jiny veci. Tady trochu, tuhle trochu, tamhle trochu... no a VW jako premiova znacka tezko muze dostat motor jako posledni, to by byli blbi..
Je udivujúce, ako rýchlo zavádza koncern novinky v motoroch do jednotlivých modelových radov. Nahradenie "naljepsej základnej jedna-stvorky v triede" moderným turbobenzínom si zaslúzi potlesk (ja viem, ze 1,4 zatial zostáva v ponuke, ale beriem to ako prechodné stádium a jej predajný osud povazujem za specatený) a mizne aj moja posledná výhrada voci motorovej palete Golfa.
V kontexte dobrých predajov Golfu a naopak potápajúceho sa Seatu ma len udivuje, preco tento motor nemá este ziaden Seat.
V kontexte dobrých predajov Golfu a naopak potápajúceho sa Seatu ma len udivuje, preco tento motor nemá este ziaden Seat.