Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Golf: Nová 1,2 TSI (63 kW) za 378 tisíc Kč

28. 5. 2010 • 16:40
92
36
Zobrazit náhledy (92)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Hlavní novinkou letošího léta je u VW Golf motor 1,2 TSI o výkonu 63 kW. Stojí 378 tisíc Kč, tedy o 10 tisíc více než základní 1,4 (59 kW). Další novou verzí je úsporné 1,2 TSI BlueMotion Technology.

Přeplňovaný zážehový motor 1,2 TSI o výkonu 63 kW, který již známe ze Škody Fabia, se dostane i do Volkswagenu Golf. Nový agregát obohacuje nabídku motorů. Prodávat se bude jen s výbavou Trendline za 378.000,- Kč, tedy jen o 10 tisíc Kč dráž než základní atmosférický 1,4 o výkonu 59 kW.

Nejslabší turbomotor v Golfu dosahuje výkonu 63 kW při 4800 min-1 a točivý moment vrcholí 160 Nm mezi 1500 a 3500 min-1. Kombinovaná spotřeba s pětistupňovou manuální převodovkou činí 5,5 l/100 km, sedmistupňové DSG dosahuje 5,8 l/100 km.

Druhou z novinek je 1,2 TSI s přívlastkem BlueMotion Technology. Balíček BMT se nabízí k výbavě Trendline a znamená mezistupeň mezi standardním provedením a verzí BlueMotion (na českém trhu se nenabízí), která byla od začátku navržena pro co nejnižší spotřebu paliva. BMT není v úpravách tak radikální – zahrnuje systém automatického vypínání motoru, pneumatiky se sníženým valivým odporem, asistent pro rozjezd do kopce, prodloužený 3. až 5. převodový stupeň a ukazatel s doporučením okamžiku řazení.

Motor 1,2 TSI v tomto provedení vykazuje kombinovanou spotřebu 5,2 l/100 km, což je o půl litru méně než standardní verze a o litr méně než 1,4 TSI.

Úpravy BMT se nabízí i pro prostřední turbodiesel 1,6 TDI o výkonu 77 kW. Ten má kombinovanou spotřebu 4,1 l/100 km (úspora 0,4 litru). Dieselový Golf BlueMotion Technology je o 53 tisíc Kč dražší než nová zážehová verze.

Volkswagen Golf - ceny benzinových motorizací (květen 2010)
Motor1,41,2 TSI1,2 TSI1,2 TSI BMT1,4 TSI1,4 TSI
Převodovka5M5M (7DSG)6M (7DSG)6M6M (7DSG)6M (7DSG)
Zdvihový objem [cm3]139011971197119713901390
Válce/ventily4/44/24/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]59/500063/480077/500077/500090/5000118/5800
Největší toč. mom. [Nm/min-1]132/3800160/1500-3500175/1550-4100175/1550-4100200/1500240/2000
Max. rychlost [km/h]172178190 (190)190200 (200)220 (220)
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,912,3 (12,3)10,6 (10,6)10,59,5 (9,5)8,0 (8,0)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,45,5 (5,8)5,7 (5,8)5,26,2 (6,0)6,3 (6,0)
Poh. hmotnost [kg]11421229 (1260)1233 (1264)1234-1271 (1286)
Cena Trendline 3dv. [Kč]368.400,-378.000,-422.600,-436.300,-460.100,--
Cena Trendline Comfort 5dv. [Kč]373.400,-383.000,-427.600,-441.300,-465.100,--
Cena Highline 3dv. [Kč]--484.500,--521.900,-578.200,-
Cena Highline Comfort 5dv. [Kč]--489.500,--526.900,-583.200,-

Nižší výbava Trendline obsahuje sedm airbagů (tzn. včetně kolenního), ESP, poloautomatickou klimatizaci, rádio s CD/MP3 přehrávačem, palubní počítač, elektrické stahování oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, světla pro denní svícení, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a volant nastavitelný ve dvou osách.

Highline k tomu přidává palubní počítač Plus, tempomat, 16palcová litá kola Cleveland, zpětná zrcátka v barvě karoserie, potahy sedadel v kombinaci Alcantara/látka, bederní opěrky na předních sedadlech, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce a středovou loketní opěrku vpředu i vzadu.

Standardní provedení Golfu je třídveřové. Za příplatek 5 tisíc Kč je pro obě úrovně výbavy paket Comfort, který se v případě Trendline skládá ze zadního páru dveří, malého koženého paketu (volant, řadící páka a madlo ruční brzdy v kůži) a zrcátek a klik dveří lakovaných v barvě karoserie. U Highline tvoří paket Comfort druhý pár dveří a dvouzónová automatická klimatizace Climatronic.

Dalším zvýhodněným paketem je Komfortní jízda pro Trendline (+16.000,- Kč), který tvoří tempomat a přední a zadní parkovací senzory Parkpilot. Pakety All In a Trendline Sport jsou určeny jen pro vybrané motorizace, nový 1,2 TSI o výkonu 63 kW mezi ně nepatří.

Nejlevnější vestavěná navigace RNS 310 vyjde na 19.800,- Kč, respektive 16.900,- Kč ve výbavě Highline.

Volkswagen Golf - ceny dieselových motorizací (květen 2010)
Motor1,6 TDI1,6 TDI1,6 TDI BMT2,0 TDI2,0 TDI 4Motion
Převodovka5M5M (7DSG)5M6M (6DSG)6M
Zdvihový objem [cm3]15601598159819681968
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/420077/440077/4400103/4200103/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/1500-2500250/1500-2500250/1500-2500320/1750320/1750
Max. rychlost [km/h]178189 (189)190209 (207)206
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,911,3 (11,2)11,39,3 (9,3)9,4
Komb. spotřeba [l/100 km]4,54,5 (4,7)4,34,9 (5,4)5,5
Poh. hmotnost [kg]-1314 (1337)13181351 (1372)1451
Cena Trendline 3dv. [Kč]449.800,-476.300,-489.200,-533.100,-575.300,-
Cena Trendline Comfort 5dv. [Kč]454.800,-481.300,-494.200,-538.100,-580.300,-
Cena Highline 3dv. [Kč]-538.200,--595.000,-637.200,-
Cena Highline Comfort 5dv. [Kč]-543.200,--600.000,-642.200,-

Převodovka DSG je za příplatek 54 tisíc Kč.

Témata
Avatar - white label
30. 5. 2010 00:04
Re: Nepochopitelná volba
Takže pokud nechceš 4x4 s dieselem, tak je úplně jedno co si nakonec vybereš... VW, Rendlík, Lada, Dacia, TATA, MB... prostě úplně jedno... >:D >:-[]
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: Nepochopitelná volba
Komu se vyplatí koupit Golf??? Jakože pokud koupím kastli už nemusím řešit motor protože do té kastle jedinečně pasuje 2,0TDI 4 motion??? Tak proč ho nedělaj rovnou jenom s tou motorizací a náhonem na všechny 4 když je to jediná možná vwolba?
Avatar - Ada je zase tady
29. 5. 2010 23:04
Re: Nepochopitelná volba
Tomu, komu se vyplati koupit Golf, se vyplati jak diesel, tak 4x4. Tomu, komu se nevyplati, nepotrebuje VW, ale muze si koupit treba rendlika nebo Ladu.

To, proc je dulezite miti v aute 4x4 a diesel, je zbytecne psat, protoze bys to stejne nepochopil.
29. 5. 2010 21:58
Re: Nepochopitelná volba
On to aj tak nepochopi, pre neho by bolo najlepsie,aby bolo pohanane aj rezervne koleso v kufri
29. 5. 2010 17:50
Re: Rýchlosť
:no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku