Jo tak promiň (Myslel jsem že jsi to napsal mě protože to byla jakoby reakce na mě. I když mě napadlo že to asi na mě nebude podle toho co jinak píšeš.)Jinak máš pravdu záleží na náladě při blbý mě hned hodně věcí naštve při dobrý jsem docela dlouho v klidu. A taky člověk po tom ,co něco přečte může někdy svůj názor hodně změnit.
Určite nespia. Iba sa vydali do Európy priskoro - a určite si z toho vezmú ponaučenie. Raz sa do Európy vrátia - a našim výrobcom už z toho fakt veselo nebude, pretože prídu pripravení a v plnej zbroji.
Len mám podozrenie, že ich postup naberá podobu krivky geometrického radu... čím ďalej, tým rýchlejší. Akvizície zahraničných automobiliek, licencie na montovanie vyspelých technológií, jednos druhým - uvidíme. Ázijci sú šikovní, majú v sebe neskutočne pracovitú mentalitu. V r. 2000 by tiež nikto nepovedal, že do 2010 stúpne ekonomika Južnej Kórei o 100%. Čína môže profitovať z krívajúcej ekonomiky západného sveta.
To je dost překvapivá zpráva pro všechny, kteří automaticky tvrdili, že Čína si tady ukousne časem pořádný koláč. To co dokázali Korejci a Japonci se nemusí opakovat, trh je zcela jiný, být výrobkem Made in China je u aut marektingově koule na noze, vůči Koreji ani Japonsku takové antipatie zákazníci v Evropě neměli. Navíc když mají vlastní trh s miliardou a půl lidí, proč to lámat přes koleno a vstupovat za každou cenu někam, kde mám obrovskou nevýhodu, nedělám pro ně typově auta a ještě jsem tam za kvalitativního a technologického losera? Peníze vložené do trhu EU lépe podpoří prodej v Číně, či Rusku nebo jiných obdobných trzích. Dokud budou tito růst, Číňané sem nepůjdou.
Minulý rok v Ženevě jsem do tohoto něco nahlídl a ten chemický smrad byl hnus. Kamarád do toho ze srandy vlezl (udělali jsme pár kompromitujících snímků a pak platil panáky) a pak říkal, že ho z toho smradu bolí nějak divně hlava. Tam by se zblil i chemický Ali. Byl to opravdu odporný zážitek. Ať si to rejžáci strčí do .... garáží sami. Lituju těch, co koupili i např. to ikspětoyolandamamrda. To si dobrovolně snad nemůže koupit nikdo.
PS: Další povedený kšeft pana Charouze? Ten nás už stál peněz ten pan "podnikatel", resp. podnikavec. :-!:-!:-!:no::no::no::no:
Tak sa pozeráš zle, sledujem ich už dlhšie ako tri roky a tie pokroky, najmä v konštrukcii a kvalite sú slabšie ako by som čakal. Tri roky nie je žiadna doba, za ten čas nebudú čínske autá o toľko lepšie ako si myslíš. Určite nie. Majú peniaze, je ich jak hadov, ale zo dňa na deň sa z učňa inžinier nestane. ;-)
Nevysvetľuj, nediv sa - raz máš takú náladu, raz inú, niekedy vezmeš veci vpohode, inokey Ťa vytočia. Raz máš taký názor, časom ho pozmeníš...
Mimochodom, je dúfam jasné, že predchádzajúca poznámka ani náhodou nepatrila Tebe, a tentoraz určite ani theollimu... ;-)
Ako sa na tie čínske autá pozerám, nemôžem sa ubrániť dojmu, že do troch rokov sa úplne vyrovnajú prinajmenšom kvalite juhokórejskej produkcie (ktorá je sama osebe úplne dostatočná)... Robia obrovský pokrok. Tak nebuďme prekvapení, ak sa o také tri roky budeme rozhodovať medzi Leafom a elektromobilom z Číny...
Kdyby nasadili ceny kolem 200 000, tak by o to asi i zajem byl, ale za 400 000 to nikdo nekoupi, ani s Playstationem pro kazdeho pasazera a obrazovkama i pod autem..
Tys mě nepřišel zrovna jako ten ,kdo má rád jenom VW a na toho kdo napíše že je nekvalitní nadává. Jak vídím časy se mění.
PS: Ani jsem to tak nemyslel ty :yes: (jako reakce na theolli70) byli proto ,že ada jenom nadává na Renaulta... Netvrdím že Renault dělá kdovíjak dobrý auta jenom mě štve když někdo nějaký značce furt nadává aniž by měl nějaký větší důvod.
Dostali know-how, ale najmä dostali zavedenú a akceptovanú značku. Podľa mňa im môže byť šuma-fuk, či budú v Európe predávať Geely alebo Volvo - peniaze pôjdu do toho istého vrecka. V prípade Volva neostáva iné, ako im držať palce.
V pripade Volva jde spis o to, ze se Cinane dostali k know-how, ktere muzou vyuzit pro vyvoj a vyrobu vlastnich aut. Jestli to dokazi zuzitkovat ukaze cas.
Už len keď sa pozrieš pod otvorenú kapotu motora, dôvera ide stranou. Rovné jednoducho naohýbané plechy, hodne jednoduchá priečka pod čelným sklom, subtílna výstuha pred chladičom, úplne odokryté ukotvenie tlmičov s trčiacimi koncami skrutiek...
Viem si predstaviť, že výsledky crash-testov ADAC ešte prikorenil nejakou "levárnou", napriek tomu si myslím, že toto auto by nemohlo uspieť v čelnom náraze, nech by ho už testoval ktokoľvek.
Je to až s podivom, európske značky vo veľkom produkujú a predávajú svoje autá v Číne, a domáce značky pritom tvrdohlavo kopírujú iba tvary a myslia si, že na úspech to stačí. Raz som sa vyjadril, že snáď nie sú blbí, a vedia, čo robia, ale asi som sa v tomto prípade mýlil. Nie iba nekvalita a lacné materiály, ale taktiež neznalosť a nedbalosť v konštrukcii.
Na ceste do Európy zatiaľ jednoznačne najlepším krokom bola kúpa Volva.
Len na ceny sa pozerá pri nákupe naozaj málokto..aj keď chcem kúpiť lacné auto tak si prepočítam pomer cena/kvalita a v tejto kategórii na tom boli čínske autá veľmi biedne
úprimne povedané, nemyslím si žeby sme v európe potrebovali čínske autá. Vôbec..
Ano cinsti komunisticti pohlavari opet zjistili, ze nemohou sve produkty v evrope prodavat pod svymi znackami a ze je dulezita aliance s evropskymi vyrobci. Jako Brilance ci Tin Tan Tong jsou jejich produkty zde neprodejne, ale jako BMW, WV ci Skoda to jde a jeste jim k tomu tleskame! ;-)