Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz Shooting Break Concept: Nové CLS jako sportovní kombi

Velkou premiérou na pekingském autosalonu Auto China 2010 se stane studie nového sportovního kombi postavená na bázi druhé generace řady CLS. Daimler tak zákazníky připravuje na rozšíření modelového portfolia o další karosářskou variantu.
Zpět na článek
20. 4. 2010 10:09
20. 4. 2010 10:42
20. 4. 2010 11:09
20. 4. 2010 11:52
20. 4. 2010 12:32
20. 4. 2010 10:58
20. 4. 2010 10:26
20. 4. 2010 11:55
20. 4. 2010 12:28
20. 4. 2010 12:41
20. 4. 2010 12:51
20. 4. 2010 12:28
neregistrovaný "Tento"
20. 4. 2010 12:59
20. 4. 2010 17:29
neregistrovaný "angelokelly"
20. 4. 2010 18:43
21. 4. 2010 06:47
1. 5. 2010 10:48
neregistrovaný "Florian93"
21. 4. 2010 10:28
neregistrovaný "Loo"
20. 4. 2010 10:09
Klobouk...
...dolů pánové! Nádherný interiér a působivé vnější tvary! Po rozporuplné E klasse trefa!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - white label
20. 4. 2010 10:26
Re: Klobouk...
Nejsem sice žádný velký příznivec "obloukovitého" designu CLS, ale tohle se opravdu celkem povedlo, za mě určitě lépe než "sedanokupé".
Avatar - delphino
20. 4. 2010 10:27
Re: Klobouk...
to jsme dva co maj stejný názor...
20. 4. 2010 10:42
Re: Klobouk...
Jsem nadšený z interiéru, hi-fi věž Aiwa z počátku 90-tých let je pryč ;-) . Exteriér vypadá dotaženě, jestli jsem si dobře všiml na jednom snímku je šikovně naaranžovaná finální verze CLS sedan.
Avatar - white label
20. 4. 2010 10:57
Re: Klobouk...
Jj, čtyřmístný interiér vypadá výborně, jestli to u MB půjde tímhle směrem (a u Audi směr A8), bude muset BMW interiéry ještě dotáhnout...
Já si teda nevšiml, na kterém snímku?
20. 4. 2010 11:09
Re: Klobouk...
asi ta fotka priamo odzadu...aj mne to pripada ako sedan/coupe verzia..ale ked som to porovnaval s kombi tak som rozdiel nenasiel...nicmene hned si viem ten sedan predstavit a keby takto vyzeral tak :yes:
20. 4. 2010 11:52
Re: Klobouk...
Hodně dělá barevné provedení studie, nicméně působí stylově nesmírně čistě, což ani mnichovanům nechybí. Odstup A8 je ale výrazný, to bez diskuze!

Ano ten průhled z interiéru přes kufr ven ;-)
Avatar - white label
20. 4. 2010 12:23
Re: Klobouk...
Ale tam je vidět jen přední partie, tak podle čeho v tom vidíš zrovna "sedan"...?
20. 4. 2010 12:32
Re: Klobouk...
Nedomnívám se, že by měl M-B dva stejné koncepty na jiných typech kol a být marketingový specialista, co chce opatrně nalákat na CLS sedan, udělal bych to.
Avatar - Pekelná Micinka
20. 4. 2010 12:39
Re: Klobouk...
Tak je celkem čitelné, že předek a interiér budou podobné. Čistý záměr, řekl bych. Naopak stejná kola se nemusí hodit, zvlášť pokud by nepodtrhovala kvality jiné karosářské verze.
Avatar - escorpion
20. 4. 2010 10:26
Re: Klobouk...
Super :yes: .

Viac ma ale zaujalo toto :
[odkaz]

Strýček Bob to asi nerozdýcha :-)
20. 4. 2010 10:58
Re: Klobouk...
Škoda :yes: a to CLeSíčko je vemi podarené, takže :yes:
Avatar - T613
20. 4. 2010 10:26
Re: Klobouk...
souhlasím, po dlouhé době první pěkný Mercedes
20. 4. 2010 12:54
Re: Klobouk...
A po ňom príde ešte krajší Passat CC Variant... >:D
Avatar - euro89
20. 4. 2010 10:56
hmm, prej shooting break...
Co je to v poslední době za debilní zvyky? Každý jen trošku sportovnjší sedan se označuje jako 4dvéřový kupé a teď ještě začnou řikat normálnímu kombajnu shooting break :no: :-! Shooting Break má být tří(!) dvéřový kombi, něco jako starej Accord Aerodeck, Beta HPE, nebo Reliant Scimitar. Tohle je prostě jen trošku dražší stěhovák >:-[]
Rozbalit vlákno
25
20. 4. 2010 11:00
Re: hmm, prej shooting break...
Moje řeč! Když jedu na golf, potřebuju dvoje dveře a kam hodit bag. Proto vznikla karoserie Shooting Break. Teď už jen čekám, kdy se objeví dvoudveřovej mikrobus a náklaďák bez ložný plochy :no:
20. 4. 2010 11:42
Re: hmm, prej shooting break...
Fiat Ducato "Truckster" je studie nakladaku temer bez "ložný plochy" v pripade nutnosti muze slouzit jako odtahovka, ale kazi mu to vzhled >:D

[odkaz]
Avatar - Ricardo
20. 4. 2010 12:25
Re: hmm, prej shooting break...
Shooting brake ve skutečnosti vznikl jako drahé a rychlé auto pro převoz loveckých pušek, ale to není zas tak podstatný...
Avatar - Pekelná Micinka
20. 4. 2010 12:40
Re: hmm, prej shooting break...
:yes: Je, protože do Mercedesu se v tom případě vejde i 3.7 cm Flugzeugabwehrkanone 18.. >:-[]
20. 4. 2010 12:44
Re: hmm, prej shooting break...
Pušku strčíš kamkoliv :-) , ale nadalo mi to a podíval jsem se do wikipedie - pro lovce, golfisty, jezdce, hráče pola. Ale máš pravdu, není to podstatný. Co je podstatný, že to nikdo nedělá a že by se mi taková karoserie hodila. Jezdím převážně sám, tak nač vozit zbytečný pár dveří...
Avatar - Ricardo
20. 4. 2010 12:49
Re: hmm, prej shooting break...
Dělá [odkaz] >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
20. 4. 2010 12:56
Re: hmm, prej shooting break...
Tak tam je zbytečnej ne jen pár dveří... Ale střelenejch se tam vejde dost. >:-[]
Avatar - Ricardo
20. 4. 2010 12:50
Re: hmm, prej shooting break...
Jo a takovou metrovou pušku do normálního Astonu DB4 prostě nedostaneš >:D i ten název je od toho odvozený...
Avatar - Pekelná Micinka
20. 4. 2010 12:58
Re: hmm, prej shooting break...
Aston Martin znamená "nedáš pušku"? >:D >:-[]
20. 4. 2010 13:16
Re: hmm, prej shooting break...
Bondovi se tam vešly dva kulomety...
Flintu můžeš mít rozkládací, golfový hole ne.
Avatar - Ricardo
20. 4. 2010 13:46
Re: hmm, prej shooting break...
Na golf mohl jezdit baron Rollsem >:D
20. 4. 2010 14:01
Re: hmm, prej shooting break...
Ne, ušlechtilý sportovec vzal Jensen FF, myslivec si vezme náklaďáček (offroad) >:D
Avatar - white label
20. 4. 2010 11:01
Re: hmm, prej shooting break...
Máš pravdu, ale když už se (bohužel) obecně toleruje protimluv jako "čtyřdveřové kupé", tak proč ne i tohle, v principu je to naprosto stejný případ... ;-)
20. 4. 2010 11:54
Re: hmm, prej shooting break...
Před 15-ti lety by slovní spojení "terénní naftové Porsche" taky leckdo považoval za protimluv. To uzraje :-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 4. 2010 12:16
Re: hmm, prej shooting break...
Ano, a protože to bylo moc dlouhé, vžil se pojem Cayenne.
20. 4. 2010 12:22
Re: hmm, prej shooting break...
Pravda, říká se to líp ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 4. 2010 12:35
Re: hmm, prej shooting break...
A hlavně na to není potřeba tolik chromových písmenek. >:D
20. 4. 2010 12:40
Re: hmm, prej shooting break...
Pochromovaných! Víš kolik by to stálo? Předloni jsem si nechal chromovat vidle na hnůj a teď se na ně bojím sáhnout :-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 4. 2010 12:51
Re: hmm, prej shooting break...
Měl sis pořídit normální, jako já - titanová vidle s karbonovou násadou. Říkám ti, to nezlomíš, i kdyby ten dobytek žral kamení. ;-)
20. 4. 2010 13:34
Re: hmm, prej shooting break...
Využil jsi gyroskopické vyrovnávání š***k při malé páce? :-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 4. 2010 13:53
Re: hmm, prej shooting break...
Málokdy. Spíše bych doporučil připlatit si na systém elektronické ochrany nohou. Propíchlá holinka bolí. A taky není špatná klimatizace, samozřejmě dvojzónová uvnitř násady. Ale tu jsem měl jako součást Luxury packetu se slevou. Je k tomu ještě chromovaná koncovka násady a kožené pouzdro na vidli. :yes:
20. 4. 2010 14:07
Re: hmm, prej shooting break...
Příště doporučuju Premium Luxury Plus. Má vyjma klimatizace perforovanou kůži násady s odvětráváním a masážní funkcí eliminující mozoly. Výborná je satelitní navigace kombinovaná s indikátorem zatížení vidlí. Tu má soused a ušetřil za pana Lórence. Já platím 25kč/hodinu, abych věděl, jestli nabranou hromádku hnoje unesu, nebo ne. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 4. 2010 14:18
Re: hmm, prej shooting break...
>:D Tak měl jsem ji v merku, ale pak jsem se rozhodl, že bych holinky nechtěl jen v hologumě, tak jsem to radši připlatil tam. Ale je vidět, že se vyznáš. Kéž by bylo víc těch, co si umí vybrat ty správný vidle! Kydání zdar!
20. 4. 2010 14:19
Re: hmm, prej shooting break...
Nazdar! :-)
Avatar - Ricardo
20. 4. 2010 12:26
Re: hmm, prej shooting break...
>:D :yes:
20. 4. 2010 11:55
KONCEPČNÍ NEBE
Tady není co psát, tady se stojí v řadě a vzdává se hold králi. Tak snad jen, že... ten nejlepší je vždycky ten... nejlepší.

BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
20. 4. 2010 12:58
Re: KONCEPČNÍ NEBE
Tak tak, cím krajsie auto, tým menej slov treba. Nech posobí krása.
BTW tak mi napadá, co potom znamenajú Tvoje siahodlhé príspevky na tému VW... ;-)
20. 4. 2010 15:32
Re: KONCEPČNÍ NEBE
Nenuť se do slepých dedukcí. Já se o horním Mercedesu nepochybně ještě rozepíši. Jakmile vyjede do světa, budem tu o něm dlouze diskutovat. I s tebou. Nebo ne?
Avatar - iudex
21. 4. 2010 08:36
Re: KONCEPČNÍ NEBE
Ale ano, iste, len si mi dal jesnú nahrávku na smec, ktorú bolo skoda nevyuzit... ;-)
Avatar - skejpa
20. 4. 2010 13:07
Re: KONCEPČNÍ NEBE
Když jsem to uviděl, spadla mi brada. "Bože to je nádhera" vypadlo jen ze mě... Myslím, že víc k tomu nemusíme dodávat. Tohle je proste BOMBA ! :yes: :yes: :yes:
20. 4. 2010 15:32
Re: KONCEPČNÍ NEBE
Ano, ano :yes:
20. 4. 2010 16:39
Re: KONCEPČNÍ NEBE
Vidis, ze s tim designovym hladomorem to neni zase tak strasne :yes:
20. 4. 2010 19:53
Re: KONCEPČNÍ NEBE
Opravdu neni co dodat, Bravo MB!
20. 4. 2010 20:44
Re: KONCEPČNÍ NEBE
Ať si říká kdo chce co chce kvalita designu je měřitelná! Já když tohle viděl poprvé padla mě čelist na zem! Tohle už je umělecké dílo :yes: Tohle je typ auta které si člověk nekoupí protože musí, ale protože ho chce! Podobně jako obraz. Tohle kolem mě projet tak se tak rychle otočím, že bych si koledoval o vyhřeznutí ploténky :-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 4. 2010 12:01
Mein Gott
Tak tedy, trochu mě zklamal předek nové CLS. Hodně zmohutněl a ač věřím, že dohoromady to bude fungovat, tak tam postrádám tu noblesnost současné generace. Jinak kombi dobrý, interiér je vážně pěknej.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ricardo
20. 4. 2010 12:28
Re: Mein Gott
Je to takový SLS se čtyřma sedadlama, hezčím čumákem a bez naivně tvarovanýho zadku :yes:
20. 4. 2010 12:41
Re: Mein Gott
Nene, je to natažený Ačko!!!!
Avatar - Ricardo
20. 4. 2010 12:51
Re: Mein Gott
Ale jo, máš pravdu. Jen by mě zajímalo, kdo na něho posadil toho slona >:D
neregistrovaný "Tento"
20. 4. 2010 12:28
Krásna kára
Proste krása, niet čo dodať. Už kombík E sa mi páčil, ale toto vyráža dych. Bravissimo.
Rozbalit vlákno
0
20. 4. 2010 12:59
Ehm...
Interié za jedna, proporcie super...ale ten nechutný kolmý a hranatý predok totálne kazí celkový dojem z auta a vyslovene neguje jeho celkovo štíhle a dynamické línie. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
20. 4. 2010 13:18
Stejný auto a photoshop.
Kola jsou, zdá se, stejná. [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
20. 4. 2010 13:35
Re: Stejný auto a photoshop.
:yes: Jasná
Avatar - Pekelná Micinka
20. 4. 2010 16:01
Re: Stejný auto a photoshop.
Doplnili fotky a link tak nyní odkazuje na jinou fotku. Správný je nyní [odkaz]
neregistrovaný "angelokelly"
20. 4. 2010 17:29
PREBOHA
shooting BRAKE!!! to nemyslite vazne auto.cz... :'-( amateri?!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ricardo
20. 4. 2010 18:43
Re: PREBOHA
Stežuj si u Mercedesu >:D
20. 4. 2010 18:47
prečo to má dva kryty motora?
[odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
21
20. 4. 2010 18:56
Re: prečo to má dva kryty motora?
Toho jsme si také všim....takže další položka v servisu navíc... Už to vidím jak to čtu na faktuře, demontáž krytu za bla, bla, montáž krytu za bla, bla.... ovšem na to lidi ani moc už nekoukaj když budou mít na medvěda. Osobně se mi to bohužel nezdá až příliš praktické řečení.
20. 4. 2010 19:34
Re: prečo to má dva kryty motora?
aj z praktického hľadiska, keď šofér potrebuje doliať napr. vodu do ostrekovačov, mohli byť iba na kapote malé dvierka, ako na nádrži.

ale ináč máš pravdu, že ten, kto má na meďáka, tak moc nerozmýšľa (nad peniazmi).
20. 4. 2010 21:22
Re: prečo to má dva kryty motora?
Což to dolití kapaliny do ostřikovačů....ale horší by bylo kdyby tam byly (v tomhle případě to snad nehrozí, ale například Megane II) ty klasické světlomety, tak tu žárovku prostě nevyměníš bez rozebrání půlky auta. Což je dost trapná zaležitost, když vás cajti kvůli nefunkčnímu světlometu zastaví. A když mě prdne žárovka v noci tak se musím modlit aby neodešla druhá, páč servisy noční provoz neznají a sám ji třeba nevyměním. Logika je postavená hlavně na tom, aby jste i kvůli téhle maličkosti zacálovali automechanikům. A to se mi nelíbí, když povinná výbava zahrnuje právě i náhradní autožárovky. Dost postavené na hlavu! :no:
20. 4. 2010 23:46
Re: prečo to má dva kryty motora?
Snad tady nechceš srovnávat žárovku v meganu se servisem v MB?
21. 4. 2010 06:21
Re: prečo to má dva kryty motora?
To ne... ale ber to tak že u některých aut, nemluvím jen Meganu, se tím lopotíš dost dlouho. Vyměna žárovky má být pohodlná a jednoduchá a ne jak někteří psali že musím natočit kola, nebo si přečíst v návodu postup a já nevím co ještě. Je teda fakt že čím větší motor pod kapotou tím horší přístupnost. I když souhlasím, u xenonu, je to jiné, ale na výměnu autožárovky do servisu?
21. 4. 2010 00:38
Re: prečo to má dva kryty motora?
Ty si asi žárovku u Méganu nikdy neměnil, že? Já těm žvástům také věřil, ale ve skutečnosti to není žádná hrůza a auto nemusíš rozmontovat ;-)
21. 4. 2010 00:42
Re: prečo to má dva kryty motora?
Já taky ne, ale viděl jsem souseda, takže mu naprosto věřím. "vytočte přední kolo do pozice na klíně, strčte do podběhu manželku v oranžové vestě a přilbou na hlavě atd..."
21. 4. 2010 00:46
Re: prečo to má dva kryty motora?
Možná to u faceliftu je jinak, ja viděl výměnu žárovky u toho faceliftu a nebyl to problém, až teda na nutnost vytočení kola.
21. 4. 2010 00:51
Re: prečo to má dva kryty motora?
Taky nevim, co má... megana limo, předchozí generace a o tý žárovce toho nakecal hodně. Ale prej nejen on, je to takovej kult. Ale těch je... jako o nejprodávanějším passatu.
21. 4. 2010 00:56
Re: prečo to má dva kryty motora?
S tím rozdílem že majitelé Passatu si to nechají opravit v servisu a dají si v showroomu kafe možná i koupí nějaký další vůz. A majitel Renaultu to bude raději šolichat doma na koleni. >:D
21. 4. 2010 00:59
Re: prečo to má dva kryty motora?
Jo a jako dělat, že se nic neděje? >:D Nech toho, nebo tě vyvrkám! >:D
21. 4. 2010 01:01
Re: prečo to má dva kryty motora?
Abych se nešel zeptat jak je to s tím Volvem mám servis za barákem >:D
21. 4. 2010 01:08
Re: prečo to má dva kryty motora?
No to se klidně zeptej, jestli je to Pepík, co maká na těch kombíkách 240, tak to bude cool. Jen mu řekni, že mluvím o xenonu >:D
21. 4. 2010 01:14
Re: prečo to má dva kryty motora?
To asi nebude nic profi nejlepší co tam stálo bylo Volvo 480 >:D Tam ty xenony budou hledat dlouho.
Avatar - white label
21. 4. 2010 00:48
Re: prečo to má dva kryty motora?
U Měganu to zřejmě jde, ale existují i auta s určitými "většími" motorizacemi, kde to nejde bez demontáže některých "dílů"... ;-)
21. 4. 2010 00:53
Re: prečo to má dva kryty motora?
Mě stačilo u volva výměna xenonu... 4500, děkujeme a nashledanou. To si nevybereš...

PS: 5400 to bylo :-O Teď sem našel faktůru. ***
21. 4. 2010 06:25
Re: prečo to má dva kryty motora?
Až za tolik? A jak dlouho vydrží než odejde. Já xenony nemám, ale tak trochu mě to zajímá.
21. 4. 2010 07:25
Re: prečo to má dva kryty motora?
Na olympiádě mi praskly oba xenony v rozmezí jednoho týdne po cca roce a 100kkm. Výměna v rámci záruky.
21. 4. 2010 09:02
Re: prečo to má dva kryty motora?
To mě prasklo jedinkrát, co si pamatuju. Xenon spíš slepne, než praskne.
21. 4. 2010 09:05
Re: prečo to má dva kryty motora?
Jasně, omlouvám se za slovou "prasknout".
20. 4. 2010 19:34
Re: prečo to má dva kryty motora?
byl jsem se ted v autosalonu kouknout na jedno auto.. a rikam.. "mrknu jeste na motor" a on mi opacil "to neni treba, tak stejne nepolezete".... takze asi tak. Ale take ty dva kryty nechapu >:D
PS: pro me, jako vezeteranistu je nemyslitelne, abych nevedel, co mampod kapotou :)
Avatar - Amerika
21. 4. 2010 06:47
To je vrchol
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tak těmto značkám bych zakázal vyrábět... Kopie Wrangleru, Freeladeru nevo Některých dalších aut a mám takový pocit, že tam jsou i Korejské!!! Jedině poslední auto se dá nějak ospravedlnit, protože ta automobilka kopila od Saabu výrobní linku... :no:
Rozbalit vlákno
1
22. 4. 2010 08:20
Re: To je vrchol
aky mas problem....clanok je tu trochu o inom ak si si nevsimol...na ine temy mam blog ;-\
Avatar - T613
21. 4. 2010 06:55
OT: žárovky v Megane II
Výměna žárovky v Megane II - souboj Megane II vs Golf V v pořadu 5th Gear [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
21. 4. 2010 08:50
Re: OT: žárovky v Megane II
Výborně....tady je to jasná ukázka... Fakt trapný ještě kvůli tomu sundat kolo! :no:
22. 4. 2010 08:18
Re: OT: žárovky v Megane II
Jednoduchý spôsob ako dostať zákazníka do servisu a donútiť ho čo-to poplatiť...
Avatar - white label
21. 4. 2010 10:33
Re: OT: žárovky v Megane II
Jeden z mnoha legitimních důkazů "nudnosti" Golfu a "zábavnosti" Méganu... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2010 11:33
Re: OT: žárovky v Megane II
>:-[] :yes:
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2010 12:00
Re: OT: žárovky v Megane II
:yes: >:D
22. 4. 2010 08:22
Re: OT: žárovky v Megane II
Ešte by mali ukázať, ako sa menia žiarovky v zadných (!) svetlách VW Caddy...
neregistrovaný "Florian93"
1. 5. 2010 10:48
Re: OT: žárovky v Megane II
Dobrý no...je vidět že ty človíčci v tom nudnym pořadu trapně napodobujícím Top Gear jsou celkem dost nešikovní protože výměna žárovky u Megana se dá zvládnout za pár minut bez sundavání kola neříkám že je to buhví jak pohodlný ale jde to...
neregistrovaný "Loo"
21. 4. 2010 10:28
Nadherny..
..marketingvy tah, ako predavat E kombi za o 30% vacsiu cenu. Bravo. Inac mne to skorej pripomina "male" Rko.
Rozbalit vlákno
0