Novinky
0
Dobrý no...je vidět že ty človíčci v tom nudnym pořadu trapně napodobujícím Top Gear jsou celkem dost nešikovní protože výměna žárovky u Megana se dá zvládnout za pár minut bez sundavání kola neříkám že je to buhví jak pohodlný ale jde to...
Přejít do diskuze
aky mas problem....clanok je tu trochu o inom ak si si nevsimol...na ine temy mam blog ;-\
..marketingvy tah, ako predavat E kombi za o 30% vacsiu cenu. Bravo. Inac mne to skorej pripomina "male" Rko.
Na olympiádě mi praskly oba xenony v rozmezí jednoho týdne po cca roce a 100kkm. Výměna v rámci záruky.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tak těmto značkám bych zakázal vyrábět... Kopie Wrangleru, Freeladeru nevo Některých dalších aut a mám takový pocit, že tam jsou i Korejské!!! Jedině poslední auto se dá nějak ospravedlnit, protože ta automobilka kopila od Saabu výrobní linku... :no:
[odkaz]
[odkaz]
Tak těmto značkám bych zakázal vyrábět... Kopie Wrangleru, Freeladeru nevo Některých dalších aut a mám takový pocit, že tam jsou i Korejské!!! Jedině poslední auto se dá nějak ospravedlnit, protože ta automobilka kopila od Saabu výrobní linku... :no:
Až za tolik? A jak dlouho vydrží než odejde. Já xenony nemám, ale tak trochu mě to zajímá.
To ne... ale ber to tak že u některých aut, nemluvím jen Meganu, se tím lopotíš dost dlouho. Vyměna žárovky má být pohodlná a jednoduchá a ne jak někteří psali že musím natočit kola, nebo si přečíst v návodu postup a já nevím co ještě. Je teda fakt že čím větší motor pod kapotou tím horší přístupnost. I když souhlasím, u xenonu, je to jiné, ale na výměnu autožárovky do servisu?
To asi nebude nic profi nejlepší co tam stálo bylo Volvo 480 >😁 Tam ty xenony budou hledat dlouho.
No to se klidně zeptej, jestli je to Pepík, co maká na těch kombíkách 240, tak to bude cool. Jen mu řekni, že mluvím o xenonu >😁
S tím rozdílem že majitelé Passatu si to nechají opravit v servisu a dají si v showroomu kafe možná i koupí nějaký další vůz. A majitel Renaultu to bude raději šolichat doma na koleni. >😁
Mě stačilo u volva výměna xenonu... 4500, děkujeme a nashledanou. To si nevybereš...
PS: 5400 to bylo 😲 Teď sem našel faktůru. ***
PS: 5400 to bylo 😲 Teď sem našel faktůru. ***
Taky nevim, co má... megana limo, předchozí generace a o tý žárovce toho nakecal hodně. Ale prej nejen on, je to takovej kult. Ale těch je... jako o nejprodávanějším passatu.
U Měganu to zřejmě jde, ale existují i auta s určitými "většími" motorizacemi, kde to nejde bez demontáže některých "dílů"... 😉
Možná to u faceliftu je jinak, ja viděl výměnu žárovky u toho faceliftu a nebyl to problém, až teda na nutnost vytočení kola.
Já taky ne, ale viděl jsem souseda, takže mu naprosto věřím. "vytočte přední kolo do pozice na klíně, strčte do podběhu manželku v oranžové vestě a přilbou na hlavě atd..."
Ty si asi žárovku u Méganu nikdy neměnil, že? Já těm žvástům také věřil, ale ve skutečnosti to není žádná hrůza a auto nemusíš rozmontovat 😉
Což to dolití kapaliny do ostřikovačů....ale horší by bylo kdyby tam byly (v tomhle případě to snad nehrozí, ale například Megane II) ty klasické světlomety, tak tu žárovku prostě nevyměníš bez rozebrání půlky auta. Což je dost trapná zaležitost, když vás cajti kvůli nefunkčnímu světlometu zastaví. A když mě prdne žárovka v noci tak se musím modlit aby neodešla druhá, páč servisy noční provoz neznají a sám ji třeba nevyměním. Logika je postavená hlavně na tom, aby jste i kvůli téhle maličkosti zacálovali automechanikům. A to se mi nelíbí, když povinná výbava zahrnuje právě i náhradní autožárovky. Dost postavené na hlavu! :no:
Ať si říká kdo chce co chce kvalita designu je měřitelná! Já když tohle viděl poprvé padla mě čelist na zem! Tohle už je umělecké dílo :yes: Tohle je typ auta které si člověk nekoupí protože musí, ale protože ho chce! Podobně jako obraz. Tohle kolem mě projet tak se tak rychle otočím, že bych si koledoval o vyhřeznutí ploténky 😄
byl jsem se ted v autosalonu kouknout na jedno auto.. a rikam.. "mrknu jeste na motor" a on mi opacil "to neni treba, tak stejne nepolezete".... takze asi tak. Ale take ty dva kryty nechapu >😁
PS: pro me, jako vezeteranistu je nemyslitelne, abych nevedel, co mampod kapotou 😊
PS: pro me, jako vezeteranistu je nemyslitelne, abych nevedel, co mampod kapotou 😊
aj z praktického hľadiska, keď šofér potrebuje doliať napr. vodu do ostrekovačov, mohli byť iba na kapote malé dvierka, ako na nádrži.
ale ináč máš pravdu, že ten, kto má na meďáka, tak moc nerozmýšľa (nad peniazmi).
ale ináč máš pravdu, že ten, kto má na meďáka, tak moc nerozmýšľa (nad peniazmi).
Toho jsme si také všim....takže další položka v servisu navíc... Už to vidím jak to čtu na faktuře, demontáž krytu za bla, bla, montáž krytu za bla, bla.... ovšem na to lidi ani moc už nekoukaj když budou mít na medvěda. Osobně se mi to bohužel nezdá až příliš praktické řečení.
Nenuť se do slepých dedukcí. Já se o horním Mercedesu nepochybně ještě rozepíši. Jakmile vyjede do světa, budem tu o něm dlouze diskutovat. I s tebou. Nebo ne?
>😁 Tak měl jsem ji v merku, ale pak jsem se rozhodl, že bych holinky nechtěl jen v hologumě, tak jsem to radši připlatil tam. Ale je vidět, že se vyznáš. Kéž by bylo víc těch, co si umí vybrat ty správný vidle! Kydání zdar!
Příště doporučuju Premium Luxury Plus. Má vyjma klimatizace perforovanou kůži násady s odvětráváním a masážní funkcí eliminující mozoly. Výborná je satelitní navigace kombinovaná s indikátorem zatížení vidlí. Tu má soused a ušetřil za pana Lórence. Já platím 25kč/hodinu, abych věděl, jestli nabranou hromádku hnoje unesu, nebo ne. 😄
Málokdy. Spíše bych doporučil připlatit si na systém elektronické ochrany nohou. Propíchlá holinka bolí. A taky není špatná klimatizace, samozřejmě dvojzónová uvnitř násady. Ale tu jsem měl jako součást Luxury packetu se slevou. Je k tomu ještě chromovaná koncovka násady a kožené pouzdro na vidli. :yes:
Když jsem to uviděl, spadla mi brada. "Bože to je nádhera" vypadlo jen ze mě... Myslím, že víc k tomu nemusíme dodávat. Tohle je proste BOMBA ! :yes: :yes: :yes:
Interié za jedna, proporcie super...ale ten nechutný kolmý a hranatý predok totálne kazí celkový dojem z auta a vyslovene neguje jeho celkovo štíhle a dynamické línie. ;-\
Tak tak, cím krajsie auto, tým menej slov treba. Nech posobí krása.
BTW tak mi napadá, co potom znamenajú Tvoje siahodlhé príspevky na tému VW... 😉
BTW tak mi napadá, co potom znamenajú Tvoje siahodlhé príspevky na tému VW... 😉
Měl sis pořídit normální, jako já - titanová vidle s karbonovou násadou. Říkám ti, to nezlomíš, i kdyby ten dobytek žral kamení. 😉
Jo a takovou metrovou pušku do normálního Astonu DB4 prostě nedostaneš >😁 i ten název je od toho odvozený...
Pušku strčíš kamkoliv 😄 , ale nadalo mi to a podíval jsem se do wikipedie - pro lovce, golfisty, jezdce, hráče pola. Ale máš pravdu, není to podstatný. Co je podstatný, že to nikdo nedělá a že by se mi taková karoserie hodila. Jezdím převážně sám, tak nač vozit zbytečný pár dveří...
Pochromovaných! Víš kolik by to stálo? Předloni jsem si nechal chromovat vidle na hnůj a teď se na ně bojím sáhnout 😄
:yes: Je, protože do Mercedesu se v tom případě vejde i 3.7 cm Flugzeugabwehrkanone 18.. >😒]
Tak je celkem čitelné, že předek a interiér budou podobné. Čistý záměr, řekl bych. Naopak stejná kola se nemusí hodit, zvlášť pokud by nepodtrhovala kvality jiné karosářské verze.
Nedomnívám se, že by měl M-B dva stejné koncepty na jiných typech kol a být marketingový specialista, co chce opatrně nalákat na CLS sedan, udělal bych to.
Shooting brake ve skutečnosti vznikl jako drahé a rychlé auto pro převoz loveckých pušek, ale to není zas tak podstatný...
Tak tedy, trochu mě zklamal předek nové CLS. Hodně zmohutněl a ač věřím, že dohoromady to bude fungovat, tak tam postrádám tu noblesnost současné generace. Jinak kombi dobrý, interiér je vážně pěknej.
Tady není co psát, tady se stojí v řadě a vzdává se hold králi. Tak snad jen, že... ten nejlepší je vždycky ten... nejlepší.
BRAVO :yes:
BRAVO :yes:
Před 15-ti lety by slovní spojení "terénní naftové Porsche" taky leckdo považoval za protimluv. To uzraje 😄
Hodně dělá barevné provedení studie, nicméně působí stylově nesmírně čistě, což ani mnichovanům nechybí. Odstup A8 je ale výrazný, to bez diskuze!
Ano ten průhled z interiéru přes kufr ven 😉
Ano ten průhled z interiéru přes kufr ven 😉
Fiat Ducato "Truckster" je studie nakladaku temer bez "ložný plochy" v pripade nutnosti muze slouzit jako odtahovka, ale kazi mu to vzhled >😁
[odkaz]
[odkaz]
asi ta fotka priamo odzadu...aj mne to pripada ako sedan/coupe verzia..ale ked som to porovnaval s kombi tak som rozdiel nenasiel...nicmene hned si viem ten sedan predstavit a keby takto vyzeral tak :yes:
Máš pravdu, ale když už se (bohužel) obecně toleruje protimluv jako "čtyřdveřové kupé", tak proč ne i tohle, v principu je to naprosto stejný případ... 😉
Moje řeč! Když jedu na golf, potřebuju dvoje dveře a kam hodit bag. Proto vznikla karoserie Shooting Break. Teď už jen čekám, kdy se objeví dvoudveřovej mikrobus a náklaďák bez ložný plochy :no:
Jj, čtyřmístný interiér vypadá výborně, jestli to u MB půjde tímhle směrem (a u Audi směr A😄, bude muset BMW interiéry ještě dotáhnout...
Já si teda nevšiml, na kterém snímku?
Já si teda nevšiml, na kterém snímku?
Co je to v poslední době za debilní zvyky? Každý jen trošku sportovnjší sedan se označuje jako 4dvéřový kupé a teď ještě začnou řikat normálnímu kombajnu shooting break :no: :-! Shooting Break má být tří(!) dvéřový kombi, něco jako starej Accord Aerodeck, Beta HPE, nebo Reliant Scimitar. Tohle je prostě jen trošku dražší stěhovák >😒]
Jsem nadšený z interiéru, hi-fi věž Aiwa z počátku 90-tých let je pryč 😉 . Exteriér vypadá dotaženě, jestli jsem si dobře všiml na jednom snímku je šikovně naaranžovaná finální verze CLS sedan.
Nejsem sice žádný velký příznivec "obloukovitého" designu CLS, ale tohle se opravdu celkem povedlo, za mě určitě lépe než "sedanokupé".