Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz třídy C: Přímé vstřikování i pohon všech kol pro další motory

28 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Zajímalo by mě kolik si na tom novém C najel km? Hmm... Mercedes má velkou výhodu. Avantgarde a Elegance nejsou jen výbavy...ale vytváří dva typy aut i s různým vzhledem.... sportovní vs- komfortní. 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
To je pravda, současné CLC je založeno na starší technice, ale zase vyjde taky cenově o dost lépe. Vzhled je sexy...zákazníky najde..
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlasím, ale AMG paket to hodně vylepšuje...
Avatar - CHerokee
CHerokee
Když dokážu jet s C 350 CDI BE za necelých 7l tak těm údajům u 250 CDI věřím. :-!
GeekStar
Nová trojka s tím dle mého "kvalifikovaného" odhadu řádně zatočí 😄
GeekStar
Dlužno dodat, že rozdíl mezi normovanou spotřebou je u jednotlivcýh technologií různý. Tak třeba nemusí být problém s atmosferickým benzínem jezdit se stejnou i nižší spotřebou, než jakou tabulky uvádí, zatímco přeplňované benzíny v praxi mají spotřebu v porovnání s tabulkou o něco vyšší.
Avatar - white label
white label
Co se týká toho BMW, tak v obecnější rovině často spíš (bohužel) jen "bejvávalo"... ;-\
Avatar - white label
white label
Bohužel, tohle platí v obecnější rovině čím dál míň. MB chce být více sportovní jako BMW a BMW zase víc komfortní jako MB, aby obě značky vyhověly co nejšírší skupině zákazníků.
Důsledkem je ovšem především to, že produkty obou značek (pomalu, ale velmi jistě) ztrácejí svůj tradiční charakter a s tím související osobitou individualitu...
Ukázkově je to třeba vidět při praktickém (za volantem) přímém srovnání současného Éčkového sedanu s novým 5kovým sedanem... :-!
Avatar - white label
white label
Žádný nesmysl to není. To, že němci srovnávají třeba to 335i s 350CGI není žádná náhoda, oni nesrovnatelná auta (seriozně) nesrovnávají, na rozdíl od některých místních "odborníků".
"Ečkové" kupé je přímý nástupce CLK a je na podvozku Céčka, vnitřním prostorem i cenou je srovnatelné s 3er kupé, nebo A5, která také není díky vyššímu číslu v "názvu" větší/prostornější, než A4. Prémiová kupé jsou tradičně dražší, než sedan (viz 3er kupé, A5 apod.), to však u E-kupé neplatí, naopak!
Takže se nenech tolik drtit marketinkem a klidně srovnej podobně srovnatelná auta... 😉
iFrankie
To bez debat.. BMW je prostě BMW. Má to v sobě prostě něco víc než MB či Audi... Ikdyž to Céčko se povedlo pekelně 😄
Navtech
Proč u takovýho auta řešit interier, nebo vzhled... BMW je (v uvozovkách) vždycky víc a teď to klidně napíšu, sportovnější podvozkem i vzhledem a i motorama.
Navtech
To je taky nesmysl... E kupé je sice na podvozku céčka, ale v jiný třídě. C kupé teprve přijde, ale tam bych volil BMW. Starý C kupé je z nouze cnost jen s novym ksichtem.
iFrankie
No pokud budem tedy srovnávat sedany, tak tam bych zůstal určitě u toho Céčka... Pokud ale budu mít na vybranou mezi řadami, tak určitě sáhnu jako první po trojkovym coupé...
BMW je mi celkově milejší, třeba taky díky interiéru. Ten mercedesový interiér na mě nepůsobí vůbec nijak emotivně, prostě až moc obyčejný vzhledově. BMW se drží stále jednoho konceptu a vypadá stále skvěle...
Avatar - white label
white label
Ale coupé je třeba srovnávat s kupé a E-cupé (na podvozku Céčka) je velmi libové a snese hravě srovnání s 3-er kupé, na rozdíl od toho Céčka...
Zrovna nedávno uspělo ve srovnávačce E-kupé 350CGI proti 335i kupé...
pronado@pronado.cz
:yes: :yes: :yes:
iFrankie
Tak my domá právě toto Céčko máme (220CDI) a ačkoliv je to vynikající auto, tak kdybych si vybíral já, tak raději sáhnu po trojkovym Coupé od BMW, nejspíš 330d... Jel jsem v obojím a BMW na mě zapůsobilo více.
Avatar - ryman
ryman
jeste by si mohli pohrat s interierem, tomu do dokonalosti jeste neco schazi..
Avatar - Plautus
Plautus
Tiež súhlas.
briza
No, kdyz uz je rec o tech spotrebitelskych testech ... zrovna v jednom z poslednich cisel tusim Auto Moto sport bylo srovnani papirove a skutecne spotreby rady aut na trhu. Nekde byl ten rozdil i +30%. 😉 (Jak to nedavno nekdo trefne poznamenal na Honda clubu - jde o to aby se emisni vlk nazral a koza spotrebni dane z pohonnych hmot zustala cela ). 😄
Horst Fuchs
Nebyl bych takový optimista. Asi nejdůkladněji to pojali v Autobildu v testu VW Pola BlueMotion 1.2 TDI s udávanou normovou spotřebou 3.3 litru. Protože první test nedopadl "nic moc" - spotřeba testmenů byla 4.8, účastnili se druhého testu inženýři z VW a ve voze jel člověk, který učí u VW lidi jezdit s auty úsporně, čili asi nejlepší spořič, jakého sehnali. Jel okruh dvakrát, jednou za 4.01 a podruhé za 3.76 l/100 km. Tedy o půl litru více, než VW uvádí.
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlas, měl-li bych si vybrat ve střední, pak C před 3er, o třídu výše zase naopak. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Jaké bláboly na papíře? Existuje norma, podle ní se měří, výsledky jsou ověřeny a vydány jako oficiální údaje. Norma je pro všechny stejná, a to je podstatné, dá se porovnávat. Jak moc či málo normovaný cyklus odpovídá reálnému provozu nebo noze toho kterého člověka, je věc jiná. Pár spotřebitelských testů na toto téma už proběhlo, když se testeři drželi rychlostních limitů a profilu tratě dle normy, tak i v běžném provozu dosahovali prakticky shodných spotřeb, jako jsou ty automotilkami uváděné. Že takto většina lidí nejezdí, není problém výrobců, ale zákonodárců.
simson33
C je dnes asi nejlepší auto střední třídy a další technická vylepšení ho zase o kus posunou, BMW musí s novou řadou 3 hodně spěchat, ta stávající na céčko nestačí.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nejako si sa vyhecoval 😉 asi jazdis na foxi >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ty víš kolik to žere nebo si uvěřil blábolům na papíře.
Avatar - talio2
talio2
C250CDI 4Matic je pecka, dlouho jsem to vyhlížel.. myslím, že to bude převzaté z GLK 😄 ale fakt bomba, tohle je moje nejvíc vysněné auto 😄
puko
:yes:
je to sila s akymi vykonmi sa dokazu dostat k takym spotrebam
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:yes: priviedli k dokonalej dokonalosti :yes: