Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

3 hvězdičky?
| 1. 12. 2009 09:02
No u auta za takové prachy to není nejlepší vizitka :*)
3 hvězdičky?
| 1. 12. 2009 09:09
Bezpecnost trihvezdickova, cena desetihvezdickova. Muze si takovato znacka dovolit takovou ostudu?
3 hvězdičky?
| 1. 12. 2009 09:16
Podle mě to dotáhnou a daj do testu znova, ale jde vidět, jak šíleně se změnily pravidla. Když před 2 lety(?) měl číňan stejný výsledek a vypadal hůř jak zkorodovaná 120, dnes stačí špatně naplněný airbag a 2 hvězdy jsou v pr..
3 hvězdičky?
| 1. 12. 2009 17:22
Coz je dobre. Pri letni serii vysledku dosahly snad vsechny auta na 5* a v mistni diskuzi se vyrojila hromada expertu, kteri hned vedeli, ze nova metodika je nanic, protoze produkuje sama 5ti* auta. Jak je videt, mylili se.
Avatar - pelikoš
3 hvězdičky?
| 1. 12. 2009 11:39
hopla,malé fauxpas... >:D >:-[]
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 11:21
Asi jim nestačí, že musí stahovat statisíce automobilů kvůli skrytým vážným závadám, oni už jdou po hlavě i do crash testů. >:-[]
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 11:50
Statisíce? Kvůli vážným závadám? Nepřeháněj.
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 12:06
Mimo Japonsko má pak být staženo 830 000 vozů subkompaktu Vitz, které jsou na mnoha světových trzích, včetně toho českého, prodávány pod názvem Yaris. Zveřejněno 28.1.2009
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 12:13
Aha, a pročpak? Nechce se mně to gůglovat.
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 12:18
Co vím, ta jde o konstrukční vadu, která by měla být v servisu do hodiny opravena. Ani vlastník Yarisu, kterého znám, nevěděl co na autě dělali a trvalo to den.
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 12:26
Tak to je typickej českej servis. Práce na hodinu trvá celej den. >:D
Avatar - Katikakus
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 21:32
Pokud vim, jde o tesnici penu u predpinacu pasu, kde pri nehode a aktivaci predpinacu pasu muze teoreticky - v praxi se to pokud vim nestalo - dojit ke vzplanuti teto tesnici peny od pyrotechnicke naloze predpinacu. I proto se mi pristup Toyoty libi - radsi to preventivne stahneme a opravime.
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 12:09
Bohužel je to tak... Toyota patří mezi automobilky, které svolávají nejvíce aut. Kdosi tu nedávno přilepil onen žebříček.
Otázka je, jestli je to dobře, či špatně.
Mnozí odpůrci koncernu zde při každé svolávačce vykřikují, jaké jsou to šmejdy, a že toto potvrzuje jejich pravdu.
Já jsem v tomto ohledu poměrně zdrženlivý, protože to považuji za projev zájmu na vyřešení možných problémů.
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 12:13
To, že konzern nesvolává je občas spíš na škodu. Čekat na servisní prohlídku je občas dost "o hubu".
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 12:16
Nevím, nesoudím. Jde o typ závady, jestli je vážná, tak určitě nebudou otálet, jestli je to nějaký drobek ovlivňující max tak "dojivost jedné krávy v JZD Horní Dolní" tak se vlažnému přístupu nedivím.

Jestli máš jiné zkušenosti, klidně se poděl.
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 12:24
Třeba konstrukční závada vystřelovače airbagu u Roomstera...
Vlnící se přední kotouče u čtyřkovýho Golfu.
To jen pro zajímavost.
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 12:29
Tak Roomstera nezpochybňuju. A vlnící se kotouče... no, s tímto problémem se nepotýká jen tvůj Golf, ale poměrně více aut a co vím, tak třeba u Opelu o tom něchtěli ani slyšet. :-!
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 12:43
S těma kotoučema jsem neměl problém jen já. To se mělo svolávat. Servisák nadával jak dlaždič. Že prej si VW nechtěl uříznout ostudu, tak se nesvolávalo a tisíce golfů brzdilo hodně špatně.
Ono to svolávání je občas správná věc.
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 13:02
K poslední větě, samozřejmě. :-! :yes:
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 12:27
U Fábie šlo o kabel v motoru, který měl špatnou ilozaci. Žádné svolávání neproběhlo a dělalo se to až při pravidelné prohlídce. U Berlinga výměna krytu světlometu - kupodivu jen pravého - taky až při prohlídce. Jumper r.v.2006 ve 20000 km, výměna hadice vzduchu k turbu a nové upevnění, protože se prodřela o část karoserie - oprava provedena a do měsíce přišla svolávačka.
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 12:46
Jde o to, zdali tahle závada může ohrozit životy lidí v autě. Takovej airbag, kterej zůstane ve volantu je docela zbýtečnej.
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 13:56
Koncern občas nezvoláva, ani keď je to treba. Asi spolieha na loajalitu svojich zákazníkov, alebo si proste verí, že sa daná chyba prejaví iba zriedka...
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 1. 12. 2009 18:04
Tady máš statistiku vyšetřování NHTSA a statistiku recallů.[odkaz]
No tak pro koncern VW to nevypadá moc dobře,vzhledem k počtům prodávaných aut i počtu modelů.Těch vyšetřování má koncern na triku více než Toyota.I podle tohoto raději Toyotu než koncern.
Avatar - twistedTSD
Další bezpečnostní propadák Toyoty
| 2. 12. 2009 13:53
kdyz jsme u bezpecnosti...Kvůli volným podlahovým krytinám, které mohou zablokovat plynový pedál, bude v USA staženo na 3,8 miliónu vozů...
Co se to děje?!
| 1. 12. 2009 11:45
Problémy s Priusem v Americe, svolávání Yarisu po celém světě a teď tohle.
Co se v Toyotě stalo?! Kde je ta japonská kvalita!?
ups
| 1. 12. 2009 11:48
Tak tohle je průs.er. Tohle Toyotě snad nikdo nepřeje. Kluci to ale daj dokupy. Auťák jinak pěknej.
ups
| 1. 12. 2009 13:57
Tak zrovna toto auto by som slovom "pěknej" nehodnotil.
ups
| 1. 12. 2009 15:53
Ty třeba ne, já zas jo. Otázka vkusu.
Neviem co tu pisete
| 1. 12. 2009 12:14
komentare ake to je zle auto.A VW sciroco ci ako sa pise dostal 5 hviedz a nefungoval mu pri teste tiez airbag a hrozilo vazne opskodenie hlavy vodica.Skratka Euro Ncap-u ide len o to kto si vysledky predom zaplati.
Zaujimave ako ste sa do Toyoty hned pustili a na auto.cz som clanok o crash teste toho sciroca nenasiel.
Neviem co tu pisete
| 1. 12. 2009 12:48
Já osobně bych komentoval i to šíro. Na druhou stranu, nepodarek se podaří každému. Kdo nic nedělá, nic nezkazí.
Neviem co tu pisete
| 1. 12. 2009 13:57
:yes:
proc u dvou aut
| 1. 12. 2009 13:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
proc u dvou aut
| 1. 12. 2009 19:14
Nemáš to jedno :-! ;-) , prostě nakupují auta napříč celou evropou-Ta dvojka byla z VB.
proc u dvou aut
| 2. 12. 2009 06:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
proc u dvou aut
| 2. 12. 2009 15:32
Tak v tomhle nemůžu sloužit, ale budou to podle mně zanedbatelné věci.To by v tom případě museli každé auto testovat dvakrát.
proc u dvou aut
| 2. 12. 2009 17:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
šetrenie na správnom mieste?
| 1. 12. 2009 15:44
Teda takto nie toyota :no:

výsledok ospravedlniteľný možno u dácie alebo potešujúci u čínskych áut ale vozík b segmentu za cenu 20 000€ + to je urážka
šetrenie na správnom mieste?
| 1. 12. 2009 16:00
Tak jednoduchý to není. On ten UrbanCruiser je vlasně Scion xD. Auto, který stojí cca 15000$, takže nějakejch 10500€. Cenově je to tomu Loganu dost podobný.
šetrenie na správnom mieste?
| 1. 12. 2009 17:28
Nevim. Mozna v USA. Na ceskem trhu urcite ne. Projdi si ceniky. Nicmene to je ta myslenka - vezmeme levne auto v USA, trochu ho posolichame, prejmenujeme a v Evrope ho prodame za dvojnasobek. Marketingove to jde, ale objektivni technicka mereni prozradi tu habaduru. A to je taky jedna z pricin, proc jich v CR prodavaji 5 do mesice.
Avatar - pelikoš
šetrenie na správnom mieste?
| 1. 12. 2009 17:41
přesně,taky myslím,že je tohle auto předražený,ale až vyjede příští rok nová konkurence,třeba nissan qazana...
Psi štěkají a karavan jde dál
neregistrovaný "kropac"
| 2. 12. 2009 13:31
Nechci omlouvat problémy které nastali při testu jednoho vozu, ale pokud jde snížené hodnocení na vrub né zcela funkčnímu komponentu (zde Airbag), nebudu tady vykřikovat, že to auto je špatný. Konstrukvce vozu je pokud jsem vyrozuměl z článku v pořádku, a nefunkční komponent se bohužel může objevit v kterémkoliv voze. Co se týče svolávacích akcí, tak tady si všechny velké automobilky mohou podat ruce, protože skutečně veškeré problémy spočívají ve vadných komponentech, které dodávají subdodavatelé a to vesměs ti samí ... Takže je zajímavé např. sledovat, jak se vyvíjí kvality vozů, vybavených komponenty od evropských dodavatelů (viz pokles kvality u vozů Toyota a Honda, vyráběných v evropě a z evropských komponentů). Mimochodem zrovna nedávno byl zajímavý článek o problémech s motory Mercedes kvůli vadním vstřikům od nejmenovaného výrobce. Znamená to sna, že Mercedes jsou špatná auta?
Avatar - gld
Psi štěkají a karavan jde dál
| 3. 12. 2009 11:41
zvláštne je že sa nepokúsili o opakované testy...škodovka by mohla rozprávať..takto má človek pocit že sa chybu nesnažia napraviť..tak neviem
Avatar - twistedTSD
no to(yo)to...
| 2. 12. 2009 13:57
to teda cumim...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku