Novinky
0
Nehledě na exteriér (který sice není zlý, ale stále žiji v éře automobilů, točící se kolem Avantime a Vel Satis, proto se mnou tento sedan nic moc nedělá) mě zaujala kabina, která je na první pohled parádní :yes:
Podle mně to nevypadá vůbec špatně. Interiér se mi líbí převelice, a exteriér v tmavších barvách je taky docela pohledný :yes:
súhlas, interiéry renaultu idú :yes😒br />
škoda toho názvu, mimo anglicky hovoriacich krajín to bude trochu jazykolam ;-\
škoda toho názvu, mimo anglicky hovoriacich krajín to bude trochu jazykolam ;-\
To auto je designově tak 10 let pozadu a dosti vykradení.. mno a pro lidi zvyklé na interiéry od VW se může tenhle líbit,ale žádný zázrakl to rozhodně není.
Motory jsou žalostně slabé, tak sand budou aspoň ekologické a úsporné.
Budoucnost je však světlá, neb věřím če cena oproti superbu či Pašíkovi CéCé bude podstatně nižší.
Motory jsou žalostně slabé, tak sand budou aspoň ekologické a úsporné.
Budoucnost je však světlá, neb věřím če cena oproti superbu či Pašíkovi CéCé bude podstatně nižší.
Jestli bude nižší než u Laguny, tak se snad dostane i pod cenu Superbu. Ale to by musel být Latitude o pár desitek tisíc levnější než Laguna. O prodej se neboj, horší než u Superbu to nebude. Toho se i přes nižší cenu než u Laguny prodale méně než toho Samsunga.
To auto bude mít dva typy přístrojové desky? 😲
taky jsem si vsiml, u jednoho je automat a u druheho manual, ale treba se jedna jen o design z ruznych obdoby konceptu/testovani
Já jen, že hoši se tu výše rozplývají nad interierem, a nevím nad kterým. 😄 😉
Na tom nesejde. Když je zdokonalen styl interiéru Laguny, není to na škodu ve všech případech 😄
Na tom prvním interieru nic z laguny nevidím.
Já ano. Docela zřetelné prvky. Ovšem na druhém je toho více.
Tak já asi nemám to profesionální voko, ale tahle
[odkaz] vertikálně orientovaná přístrojovka mi přijde zcela něco jiného než tato horizontálně [odkaz] v laguně. Ale pokud bychom to měli brát tak, že to má budíky vlevo a šaltpáku uprostřed tak pak jo.
[odkaz] vertikálně orientovaná přístrojovka mi přijde zcela něco jiného než tato horizontálně [odkaz] v laguně. Ale pokud bychom to měli brát tak, že to má budíky vlevo a šaltpáku uprostřed tak pak jo.
Že by konkurenční výhoda? 😉 Někdo to rád v Blue&Me, někdo to rád v dvou palubkách
Italové ti dají na přístrojovku kromě dřeva a hliníku i různobarevný plast, Francouzi se rozhodli je trumfnout a můžeš si rovnou vybrat ze dvou přístrojovek. >😁 😉
Ale musíš uznat, že jsou opět první. Createur d' Automobile ...
Naposled jsem to viděl u OI. 😄 Asi to bylo rozumný >😁
Vidíš, prd Renault, průkopníkem je škodovka, i když nevím, jestli se ty dva typy palubek v OI prodávaly souběžně, aspoň nějakou dobu. 😄 😉
to ale neni je o přístroojovce, to má i kompletně jinej středovej tunel s opěrkou ruky. To je asi opravdu světovej unikát v autě tohohle typu. By mě docela zajímalo co je k tomu vede. Nižší vývojový a výrobní náklady to asi nebudou. 😄
Taky by mě to zajímalo, protože SM5 má taky ten interiér a la Laguna( [odkaz] ) a navíc v tom vertikálním jsou úplně jiné přístrojové jednotky, než v kterémkoliv Renaultu předtím(ten druhý je má). Zvláštní...
Jinak, vedle na autofunu píšou, že Gallardo Balboni je parádní supersport. Ale já tomu nevěřím, nemá duši, má vnitřek z áčtyřky. Kdo to vidí jinak, prostě nechce uznat syrovou Pravdu. 😉
Haúúúúúúúúúúúúú! Haúúúúúúúú! Byl úplněk a všichni Vlci vyjí na měsíc a nemají čas >😁
Ale mám pocit, že na Renault je to príliš uhladené a nekonfliktné. Nesúhlasím s pozitívnymi názormi na interiér. Mňa nijak neoslovil, neprináša nič nové ani zvlášť pekné. Naopak, nádherný štýl Laguny a naväzujúceho Meganu/Scenicu opustil v prospechtuctovosti. Možno je to dané triedou, Renault sa už nechce spáliť ako pri Vel Satise, ale výsledok je podľa mňa trochu rozpačitý.
a ten interiér je krásny, a je a je a je! 😉 >😒]
Prikláňam sa k Tvojmu názoru na interiér. Z tých dvoch verzií je pre mňa vzhľadnejší ten prvý, ktorý predstavuje väčší posun; ten druhý je len miernym rozvinutím línií Laguny (hoci ani to nie je zlé). Len ten k zúfaniu nudný exteriér... ;-\
Jo, je to celkem pěknej Passat 😉
Korejsky design i vyroba posunula nahoru latku vzhledu i kvality. Ted uz jen staci odstranit ten ohavny kosoctverec, francouzske komponenty a management a nakonec snad mozna z toho bude i opravdu konkurenceschopny vuz.
hmm najdi si v slovniku konkurencieschopnost a potom mrkni na predajne cisla a obsadenie % trhu u Renaultu a potom si uvedomis ake hovadiny pises...
Trošku tam vidím podobnost [odkaz] :yes:
Přímý čelní pohled ve mě evokuje zdařilou evoluci Safranu, což není vůbec špatné. Z boku mi předek připomíná Kiu Magentis 2009, zadek Magentis 2006 (obě auta máme). Prostě Korejce. Nic ve zlém, ale Laguna je originálnější. Ale Latitude je hezké auto, to zase ano...
Pokud bude přivedena na svět var. manual, tak se půjdu vlastnokrkně vyblít před nejbližšího dealera renclů..... i když nějak podobně vypadá überhnus Kuloč (čti: koleos)
Já vám teda nevim, ale mně to auto přijde děsně bezpoševní...
...co blbnes, POCHVU TO MA NA PREDNI MASCE !!! >😁
Ty "logootvory" to má přirozeně tři, vpředu, vzadu a nahoře (na volantu)... 😲 😉
kde je vyhrabali? ty parametry sou hodně slabý, třeba 2,5 V6- ten točivej moment a výkon?
ta nafta taky žádnej zázrak.
Ale stejně je to fuk, můj názor je že z toho bude propadák-je to moc velký sousto pro renault.
ta nafta taky žádnej zázrak.
Ale stejně je to fuk, můj názor je že z toho bude propadák-je to moc velký sousto pro renault.
Je to zkratka motor od rendliku. Pokud ma vydrzet 100 tis km, musi byt naladen na mensi vykon i tocivy moment. 😉
No když koukam na tvůj profil, tak s tim motorem to musí bejt pěkná lemra.
Takový těžký auto a takovej motor-no aspoň že teď už tam dávaj z PSA, ty maj aspoň širší využitelné otáčky, modernější konstrukci(commonrail) a dá se s tím i předjíždět.To s PD při jízdě...mrtvola, kopanec(otáčky poskočí o 1000), zas mrtvola(popis průběhu nevyrovnané křivky motoru TDi PD), dost dobře nejde.
Těžko říct proč tam vůbec začali dávat ten systém PD, když už v té době všichni používali commonrail, trochu tím zaspali dobu, skoro o jedno desetiletí.
Teda snad sem se tě nějak nedotknul, nejsi doufám nějaký skalní přívrženec PumpeDiese?
Takový těžký auto a takovej motor-no aspoň že teď už tam dávaj z PSA, ty maj aspoň širší využitelné otáčky, modernější konstrukci(commonrail) a dá se s tím i předjíždět.To s PD při jízdě...mrtvola, kopanec(otáčky poskočí o 1000), zas mrtvola(popis průběhu nevyrovnané křivky motoru TDi PD), dost dobře nejde.
Těžko říct proč tam vůbec začali dávat ten systém PD, když už v té době všichni používali commonrail, trochu tím zaspali dobu, skoro o jedno desetiletí.
Teda snad sem se tě nějak nedotknul, nejsi doufám nějaký skalní přívrženec PumpeDiese?
Pokud je v tom motoru originalni SW, ktery do nej patri (z Passatu 125kW) jede to rozhodne lepe, nez s tim francouzskym HDI. :-!
Hlavne to po preprogramovani ma ten spravny e😜lozivni zatah, jaky k motoru TDI patri (narozdil od lenochu CR s ubohou "benzinovou" charakteristikou!). Vyuzitelne otacky jsou do 4000 RPM. Ale dieselovi jezdci kvalitni motory nikdy v takovych otackach dlouho netrapi. Optimum RPM je od 1900 do 2750. To ostatne plati prakticky pro kazdy diesel v osobnim voze. Ovsem to nedospeli chlapci, kteri dosud ridili jen Fabii 1,2HTP nevi a proto hloupe furt melou neco o "vyuzitelnych otackach". >😒]
Hlavne to po preprogramovani ma ten spravny e😜lozivni zatah, jaky k motoru TDI patri (narozdil od lenochu CR s ubohou "benzinovou" charakteristikou!). Vyuzitelne otacky jsou do 4000 RPM. Ale dieselovi jezdci kvalitni motory nikdy v takovych otackach dlouho netrapi. Optimum RPM je od 1900 do 2750. To ostatne plati prakticky pro kazdy diesel v osobnim voze. Ovsem to nedospeli chlapci, kteri dosud ridili jen Fabii 1,2HTP nevi a proto hloupe furt melou neco o "vyuzitelnych otackach". >😒]
o lineární nárůst výkonu a momentu přece jde, k čemu je motor kterej má využitelný pásmo necelý 2tis. otáček?
Proč se teda všichni tuhle charakteristiku snaží udělat lineární ať za pomoci dvou turbín, commonrailem...?
Jestli si ještě nezažil lepší naftu než ubohý tdi pd tak tě celkem lituju.
Proč se teda všichni tuhle charakteristiku snaží udělat lineární ať za pomoci dvou turbín, commonrailem...?
Jestli si ještě nezažil lepší naftu než ubohý tdi pd tak tě celkem lituju.