Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Latitude: Nové informace a fotografie

73 komentářů

Avatar - Emel
Emel
2.0TCe nebude? Takhle to dopadá jednoznačně, pro spořivé 2.0dCi, pro majetnější 3.0dCi.
mikesh
Ty hranate tlacitka na volantu vypadaji uzasne 😄
mikesh
"Jestli bude nižší než u Laguny, tak se snad dostane i pod cenu Superbu." >😁
mikesh
Ne, tu si budes losovat 😄
Kvasoň
... ale to je dnes celkem málo ...
Avatar - Mira328i
Mira328i
o lineární nárůst výkonu a momentu přece jde, k čemu je motor kterej má využitelný pásmo necelý 2tis. otáček?
Proč se teda všichni tuhle charakteristiku snaží udělat lineární ať za pomoci dvou turbín, commonrailem...?
Jestli si ještě nezažil lepší naftu než ubohý tdi pd tak tě celkem lituju.
Avatar - white label
white label
Ale to přece vůbec není na omluvu, to se ti náhodou moc povedlo... (sranda musí být)
:yes: >😒]
Avatar - Mira328i
Mira328i
sorráč white...německy neumim😄-důležitý je že si to pochopil😉
Avatar - white label
white label
"PumpeDiese" >😁 , nechceš s tím dělat pro Novu zábavnou němčinu... >😒]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Pokud je v tom motoru originalni SW, ktery do nej patri (z Passatu 125kW) jede to rozhodne lepe, nez s tim francouzskym HDI. :-!
Hlavne to po preprogramovani ma ten spravny e😜lozivni zatah, jaky k motoru TDI patri (narozdil od lenochu CR s ubohou "benzinovou" charakteristikou!). Vyuzitelne otacky jsou do 4000 RPM. Ale dieselovi jezdci kvalitni motory nikdy v takovych otackach dlouho netrapi. Optimum RPM je od 1900 do 2750. To ostatne plati prakticky pro kazdy diesel v osobnim voze. Ovsem to nedospeli chlapci, kteri dosud ridili jen Fabii 1,2HTP nevi a proto hloupe furt melou neco o "vyuzitelnych otackach". >😒]
Avatar - Mira328i
Mira328i
No když koukam na tvůj profil, tak s tim motorem to musí bejt pěkná lemra.
Takový těžký auto a takovej motor-no aspoň že teď už tam dávaj z PSA, ty maj aspoň širší využitelné otáčky, modernější konstrukci(commonrail) a dá se s tím i předjíždět.To s PD při jízdě...mrtvola, kopanec(otáčky poskočí o 1000), zas mrtvola(popis průběhu nevyrovnané křivky motoru TDi PD), dost dobře nejde.
Těžko říct proč tam vůbec začali dávat ten systém PD, když už v té době všichni používali commonrail, trochu tím zaspali dobu, skoro o jedno desetiletí.
Teda snad sem se tě nějak nedotknul, nejsi doufám nějaký skalní přívrženec PumpeDiese?
pogo26
Jestli bude nižší než u Laguny, tak se snad dostane i pod cenu Superbu. Ale to by musel být Latitude o pár desitek tisíc levnější než Laguna. O prodej se neboj, horší než u Superbu to nebude. Toho se i přes nižší cenu než u Laguny prodale méně než toho Samsunga.
Avatar - white label
white label
Polkud řídí žena, pak jsou za volantem další tři... 😉
dnpa
A pak Fiesta Mk2 v 90. letech...
dnpa
Me docela zaujalo, ze to auto ma dve ruzny pristrojovky...
To bude podle stupne vybavy, nebo co?
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Je to zkratka motor od rendliku. Pokud ma vydrzet 100 tis km, musi byt naladen na mensi vykon i tocivy moment. 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ctyri. A za volantem. >😒]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jeste si najdi auditorske zpravy a podivej se na ukazatel EBITDA za posledni 3 roky a uvedomis si, jakou hovadinu jsi to napsal...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Odpoved je prosta. Chaos ve firme. Zkratka francouzsky management >😒]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
To nevim. Asi je to pocit vyplyvajici z vlastni zkusenosti. Neboli "podle sebe soudim tebe" >😒]
rhcpepik
chlapi, nehazejte mi sem takovy modely, po vcerejsku jeste dospavam, kdyz se probudim, tak sem hodim oko, vidim, co sem pisete, a jak se smeju, nemuzu usnout >😁
Avatar - white label
white label
Ty "logootvory" to má přirozeně tři, vpředu, vzadu a nahoře (na volantu)... 😲 😉
rhcpepik
Poznamka na miste, nerikam nic >😁
Nemyslel jsem podstatnou část přístrojovky, ale jiné důležité prvky, třeba ze středového panelu nebo jiných částí desky...
Avatar - Mira328i
Mira328i
kde je vyhrabali? ty parametry sou hodně slabý, třeba 2,5 V6- ten točivej moment a výkon?
ta nafta taky žádnej zázrak.
Ale stejně je to fuk, můj názor je že z toho bude propadák-je to moc velký sousto pro renault.
hihihi
...co blbnes, POCHVU TO MA NA PREDNI MASCE !!! >😁
Lio
hmm najdi si v slovniku konkurencieschopnost a potom mrkni na predajne cisla a obsadenie % trhu u Renaultu a potom si uvedomis ake hovadiny pises...
Lio
preco mam ten pocit ze sa zasa ozval majitel stylove grckovej fabie...
rhcpepik
Já vám teda nevim, ale mně to auto přijde děsně bezpoševní...
>😁 souhlas :yes:
To auto je designově tak 10 let pozadu a dosti vykradení.. mno a pro lidi zvyklé na interiéry od VW se může tenhle líbit,ale žádný zázrakl to rozhodně není.

Motory jsou žalostně slabé, tak sand budou aspoň ekologické a úsporné.

Budoucnost je však světlá, neb věřím če cena oproti superbu či Pašíkovi CéCé bude podstatně nižší.
Avatar - positivemind
positivemind
A nemá 1.9TDi se zátahem ocpoda a výrazným boomem v 1800 otáčkách
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Pokud bude přivedena na svět var. manual, tak se půjdu vlastnokrkně vyblít před nejbližšího dealera renclů..... i když nějak podobně vypadá überhnus Kuloč (čti: koleos)
Avatar - gld
gld
á, klasika 😄

zbožňujem tie "horizontálne" orientované palubovky starých renaultov
IPace
volant, radio, vydechy nastranach
Avatar - Krispos
Krispos
Lambo je Polo asi tak jako Alfa je Punto.... >😁
Johnny_M
Přímý čelní pohled ve mě evokuje zdařilou evoluci Safranu, což není vůbec špatné. Z boku mi předek připomíná Kiu Magentis 2009, zadek Magentis 2006 (obě auta máme). Prostě Korejce. Nic ve zlém, ale Laguna je originálnější. Ale Latitude je hezké auto, to zase ano...
pogo26
U Octavie I se dávaly 2 druhy palubek současně.
Johnny_M
Prodávali, bylo to podle výbavy, měli jsme 1999 OI combi 4x4 s novou palubkou a výbavou SLX, nižší výbavy měly starou palubku až do konce - hlavně LX / Classic.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Já nevím, že si ty lidi musí dávat ty odporný sexistický symboly i na volanty ... :😉
Anonym2811
Taky by mě to zajímalo, protože SM5 má taky ten interiér a la Laguna( [odkaz] ) a navíc v tom vertikálním jsou úplně jiné přístrojové jednotky, než v kterémkoliv Renaultu předtím(ten druhý je má). Zvláštní...
chytrak1
to ale neni je o přístroojovce, to má i kompletně jinej středovej tunel s opěrkou ruky. To je asi opravdu světovej unikát v autě tohohle typu. By mě docela zajímalo co je k tomu vede. Nižší vývojový a výrobní náklady to asi nebudou. 😄
PavelK_
Trošku tam vidím podobnost [odkaz] :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Vidíš, prd Renault, průkopníkem je škodovka, i když nevím, jestli se ty dva typy palubek v OI prodávaly souběžně, aspoň nějakou dobu. 😄 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Tak já asi nemám to profesionální voko, ale tahle
[odkaz] vertikálně orientovaná přístrojovka mi přijde zcela něco jiného než tato horizontálně [odkaz] v laguně. Ale pokud bychom to měli brát tak, že to má budíky vlevo a šaltpáku uprostřed tak pak jo.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Korejsky design i vyroba posunula nahoru latku vzhledu i kvality. Ted uz jen staci odstranit ten ohavny kosoctverec, francouzske komponenty a management a nakonec snad mozna z toho bude i opravdu konkurenceschopny vuz.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Krásný nevím, ale pěkný je. Ten první samozřejmě (předpokládám sériový)!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ano, vyrobce automobilnich kreatur :no:
Avatar - iudex
iudex
Prikláňam sa k Tvojmu názoru na interiér. Z tých dvoch verzií je pre mňa vzhľadnejší ten prvý, ktorý predstavuje väčší posun; ten druhý je len miernym rozvinutím línií Laguny (hoci ani to nie je zlé). Len ten k zúfaniu nudný exteriér... ;-\
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Jo, je to celkem pěknej Passat 😉
kuko
a ten interiér je krásny, a je a je a je! 😉 >😒]
webpaja
>😁
Franke
Za tohle to tady někdo schytá, vlkův blacklist se rozšiřuje
kuko
mně se asi víc líbí právě ten první. Doteď byly vždy fotečky jen s tím druhým, který právě vychází z Laguny.

Menší výběr motorů, ale větší výběr interiérů. Renault je opět novátor >😒]
Já ano. Docela zřetelné prvky. Ovšem na druhém je toho více.
Klaudius
Ale mám pocit, že na Renault je to príliš uhladené a nekonfliktné. Nesúhlasím s pozitívnymi názormi na interiér. Mňa nijak neoslovil, neprináša nič nové ani zvlášť pekné. Naopak, nádherný štýl Laguny a naväzujúceho Meganu/Scenicu opustil v prospechtuctovosti. Možno je to dané triedou, Renault sa už nechce spáliť ako pri Vel Satise, ale výsledok je podľa mňa trochu rozpačitý.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Haúúúúúúúúúúúúú! Haúúúúúúúú! Byl úplněk a všichni Vlci vyjí na měsíc a nemají čas >😁
webpaja
Nebude to jenom v plastech...je to R8, což je vlastně Polo.
webpaja
Naposled jsem to viděl u OI. 😄 Asi to bylo rozumný >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Na tom prvním interieru nic z laguny nevidím.
Franke
Nemá to multivzduch, tak to není závoďák. A basta
Avatar - Dinar
Dinar
Jinak, vedle na autofunu píšou, že Gallardo Balboni je parádní supersport. Ale já tomu nevěřím, nemá duši, má vnitřek z áčtyřky. Kdo to vidí jinak, prostě nechce uznat syrovou Pravdu. 😉
Franke
Ale musíš uznat, že jsou opět první. Createur d' Automobile ...
Na tom nesejde. Když je zdokonalen styl interiéru Laguny, není to na škodu ve všech případech 😄
IPace
me se docela libej oba, oneco malo vic ten s automatem
Avatar - Dinar
Dinar
Italové ti dají na přístrojovku kromě dřeva a hliníku i různobarevný plast, Francouzi se rozhodli je trumfnout a můžeš si rovnou vybrat ze dvou přístrojovek. >😁 😉
Franke
Že by konkurenční výhoda? 😉 Někdo to rád v Blue&Me, někdo to rád v dvou palubkách
Avatar - Dinar
Dinar
Já jen, že hoši se tu výše rozplývají nad interierem, a nevím nad kterým. 😄 😉
IPace
taky jsem si vsiml, u jednoho je automat a u druheho manual, ale treba se jedna jen o design z ruznych obdoby konceptu/testovani
Avatar - gld
gld
súhlas, interiéry renaultu idú :yes😒br />
škoda toho názvu, mimo anglicky hovoriacich krajín to bude trochu jazykolam ;-\
Avatar - Dinar
Dinar
To auto bude mít dva typy přístrojové desky? 😲
kuko
Podle mně to nevypadá vůbec špatně. Interiér se mi líbí převelice, a exteriér v tmavších barvách je taky docela pohledný :yes:
Nehledě na exteriér (který sice není zlý, ale stále žiji v éře automobilů, točící se kolem Avantime a Vel Satis, proto se mnou tento sedan nic moc nedělá) mě zaujala kabina, která je na první pohled parádní :yes: