Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Optima: Premiéra evropského provedení

Optima střídá Magentis. Toto označení už nebude určeno jen pro severoamerický trh, ale také pro starý kontinent.
Zpět na článek
30. 9. 2010 18:05
neregistrovaný "Oplik1.3"
30. 9. 2010 18:13
30. 9. 2010 19:15
30. 9. 2010 22:16
1. 10. 2010 00:46
1. 10. 2010 11:30
1. 10. 2010 06:23
1. 10. 2010 07:09
1. 10. 2010 07:30
1. 10. 2010 07:45
1. 10. 2010 08:25
1. 10. 2010 10:49
1. 10. 2010 13:56
1. 10. 2010 10:14
1. 10. 2010 10:54
1. 10. 2010 14:42
1. 10. 2010 08:07
1. 10. 2010 08:26
1. 10. 2010 10:20
1. 10. 2010 06:52
1. 10. 2010 07:10
1. 10. 2010 09:48
1. 10. 2010 10:11
30. 9. 2010 16:57
A to ma byt Skoda vedle tohohle auta "LOW-COST" ? ;-o
jestli Skodovka nema prilakat zakazniky ke Kia, tak musi NAOPAK hezky pritvrdit ;-(
Rozbalit vlákno
3
30. 9. 2010 22:14
Re: A to ma byt Skoda vedle tohohle auta "LOW-COST" ? ;-o
Podívej se jakou techniku nabízí Superb a jakou tenhle korejec. Nehledě na další věci. ;-)
30. 9. 2010 23:09
Re: A to ma byt Skoda vedle tohohle auta "LOW-COST" ? ;-o
Nuž tento rok pridala do základnej výbavy Škoda do Superbu i rádio ....

. >:D
1. 10. 2010 09:12
Re: A to ma byt Skoda vedle tohohle auta "LOW-COST" ? ;-o
samozrejme...ale myslim, ze prisla doba, kdy KIA pochopila, jak se delaji auta v Evrope, navic to zacala aplikovat po celem svete a navic2 tahle auta/znacka uz vubec nepusobi jako nejaka "entry-znacka", max. tak mozna cenou...jestli Skodovka bude muset jit dolu, to znamena i pod tohle auto, tak jen ulehci nastup Korejcum do Evropy

za tohle auto davam Korejcum palec nahoru;)
neregistrovaný "Oplik1.3"
30. 9. 2010 18:05
Z profilu
velmi hezké, C sloupek zajímavě řešený, zadní partie se mi líbí více než představený nový sedan od Peugeotu, Passat snad ani netřeba komentovat,,,, >:-[] >:-[] KIA :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
30. 9. 2010 18:13
Jo, jo ...
To je jiný fešák, než nový Passat ;-)
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2010 18:24
Na fotkách pěkné...
... uvidíme, jak v reálu... zatím :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
30. 9. 2010 19:15
Moderní design
který imho rychle zastará.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
30. 9. 2010 19:46
Re: Moderní design
ale vypadá úžasně! :-)
Avatar - gld
30. 9. 2010 21:12
Re: Moderní design
Dnes vyzerá dobre a o tri roky aj tak príde facelift, tak čo ;-)

btw veľmo sa mi ľúbi ten diesel 1,7 crdi, ktovie ako to bude jazdiť
Avatar - kosmonaut
30. 9. 2010 22:16
nádhera
Až se to bojím napsat. Kie nefandím, beru ji za značku, co bych si nikdy nepořídil, ačkoliv uspokojivou odpověď na "proč?" otázku v sobě nenacházím.
Ale takhle zdravě nabušenou vizáž už tu evropské/japonské auto nemělo hodně dlouho. Asi to rychle zestárne a pořád je to jenom Kia (můj problém), ale za tuhle "drzost" dávám palce všechny čtyři. :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
1. 10. 2010 00:46
Re: nádhera
Mas pravdu v mnoha vecech. Pravda je, ze nikdo nema patent na desing. ktery funguje u kazdeho vyrobku, a nikdo neni schopen predvest to co treba Corola ci VW brouk v meritku prodejich pred mnoha lety. Nekdy proste neco funguje a jine zase ne.

Pokud by to nekdo dokazal, coz matematicky je hloupost jednaloby se o kontrolu spotrebitele jez se prumyslnikum jen sni....

Je dobre, ze nektere znacky zkousi vse jen aby si nekdo jejich vyrobku vsiml, a pokud jsi si toho vsiml dnes, a stejne nekoupis, uz Korejci na 50% vyhravaji jen tim, ze v podvedomi zacnes at treba se tomu branis porad, respoktovat je za jejich odvahu.
Avatar - petr164
1. 10. 2010 11:03
Re: Tak tak,...
...tahle korejská berlina s parádním neněmeckým (Thomas promine) designem (je to hezké, funkční, nízké, prostorné a má to identitu) se povedla! Tedy doufám, že jízdně nebude za vizuálním dojmem po kulhávat. Motorizace je OK, i když bych k benzínovému dvoulitru uvítal turbo (za předpokladu odpovídajícího podvozku a řízení), ale i atmosféra je na úrovni a věřte, že nebude ani líná ani žíznivá. Díky perfektně vyváženým proporcím je optima mnohem nadčasovější než renaultské a fordovské "kreace" (laguna, mondeo). I když tíhnu k italským výtvorům, tohle se mi na mainstream mimořádně líbí.
1. 10. 2010 11:30
Re: Tak tak,...
No motory jsou asi problém jen pro Evropu protože v USA bude ještě toto 2,4 GDI (147 kW) s přímým vstřikováním, 2,0 GDI Turbo o výkonu 201 kW a 2,4 Hybrid. V Evropě chtějí holt všichni diesly a pak to tak vypadá.
30. 9. 2010 22:17
Na Evropu slabé
Nabídka motorizací tohle auto předem odsuzuje v Evropě do role pozorovatele. Snad jedině agresivní cena někde na hranici 400t by na tom mohla něco málo změnit. :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - saldy
1. 10. 2010 02:00
Re: Na Evropu slabé
Hyu drží optimu s motory trochu zpátky, naznačuje to, že nasadí velmi agresivní ceny, v Evropě pomalu ale jistě začne rozhánět stádo i ve střední třídě, nebude to žádny statista, má velký potenciál a míří vysoko, žádnej podraz, nepotřebuje lidem mazat med kolem huby, tohle není fluence, za svou cenu nabídne sakra dobrou muziku.
1. 10. 2010 10:17
Re: Na Evropu slabé
Fluence nemaže nikomu med kolem huby. Je míněn jako lowcost, čemu odpovídá cena. Za ni však dostaneš slušnou techniku. Nic víc nic míň.

Optima je super, hodně se mi líbí :yes:
Avatar - prekladys
1. 10. 2010 10:47
Re: Na Evropu slabé
kuko, mám pocit, že hrobník renaultu fluence na českém trhu právě přijíždí a stojí 283t. včetně dph...
1. 10. 2010 13:54
Re: Na Evropu slabé
Akurát že ten "hrobník" nedisponuje na rozdiel od Fluence dieslom a s výbyvou to tiež až taká sláva nebude. Ale z trhu si pekný kus koláča odkrojí, to je bez debaty.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 10. 2010 01:47
Optima
Není to žádný zázrak, ale oproti té tragedii u Renaultu je tohle snesitelné. Tak malé bravo pro Kia.
Rozbalit vlákno
14
1. 10. 2010 06:23
Re: Optima
Nezlob se na mě, ale exstylista čtyř kruhů udělal Kiu nejen zajímavou, ale i pohlednou. Tohle bych s kosočtvercem nesrovnával, vlastně na mě aktuálně působí líp než P508 nebo Passat.
Avatar - Dinar
1. 10. 2010 07:09
Re: Optima
Jo, tohle auto vůbec nevypadá špatně, takto si představuju mondeo, kdyby na jeho designu někdo zapracoval. Vnitřek je taky velmi slušný, problém toho auta budou motorizace. Dýzlový dvoulitr je sice standard, ale 100kW na tak velké auto je už málo, přitom mají silnější motor z SUVéček v kombinaci s automatem by mohli mít při předpokladu ceny někde na úrovni laguny velmi slušnou štičku v rybníce. Takhle s jedním slabším motorem (ten bezin ani nezmiňuju, to je mrtvola) a bude to paběrkování, leda by optima opravdu stála jako kompakt.
Avatar - Blue Sun
1. 10. 2010 07:30
Re: Optima
Trošku nechápu tyhle stížnosti na šíři motorové palety. Je sice pěkné, že evropské automobilky nabízejí v mainstreamové střední desítku motorů, ale pak stejně 85% zákazníků koupí základní naftu (zejména firmy) a základní benzín. Což jsou motorizace, které tahle Kia pokrývá taky.
Avatar - Dinar
1. 10. 2010 07:45
Re: Optima
Svou teorii můžeš obhájit nad výsledky optimy třeba v půlce příštího roku. ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 10. 2010 08:25
Re: Optima
V ČR, Evropě nebo celosvětově? První trh je nevýznamný, Evropa do jisté míry stále zakomplexovaně neobjektivní, takže si počkám na světové prodeje, budou-li dostupné.
Avatar - strýček BOB
1. 10. 2010 08:39
Re: Optima
Je oblíbeným sportem kiamilců znevažovat význam evropského trhu. Tedy, dovolím si tě opravit, evropský trh není zakomplexovaně neobjektivní, ale 2-3 největší na světě.

Kia to velmi dobře ví, proto se tak zoufale upoceně snaží...
Avatar - Blue Sun
1. 10. 2010 10:49
Re: Optima
Omyl, Bobíšku. Já neznevažuji objem evropského trhu, ale jeho mentalitu. Lpění na překonaných klišé a historických "dogmatech", slepou konzervativnost a zbabělost.
Vzhledem k tomu všemu to Kii jde v Evropě výborně.
Mimochodem, nejsem Kiamilec, či jak jsi to napsal. Mé zraky směřují spíše do Francie.
Avatar - Dinar
1. 10. 2010 10:14
Re: Optima
Tyhle kličky jsou k ničemu, díváš se na evropský model optimy s evropskými motorizacemi, o tom tu mluvíme, k tomu, tedy evropskému trhu, vztahuju i svou poznámku o výsledcích. Úvahy, jak to optimě půjde třeba v Brazílii nevedu, neznám podmínky a preference tamního trhu, pokud hodnotím auto, hodnotím ho evropskýma očima z pohledu evropského trhu, jinak to dělat nebudu, protože svět je rozmanitý, podmínky různé a úhlů pohledu tím pádem milion. Aby měla diskuse nějaký smysl, držme se toho, o čem máme alespoň nějaké povědomí, obecně, protože i tak mám pocit, že je to často nad síly mnohých účastníků diskuse. ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 10. 2010 10:54
Re: Optima
Dobře, co tedy bude úspěchem pro Optimu, jakožto světové auto v Evropě? Porážka Passatu nebo prodej alespoň třiceti tisíc kusů ročně? Mám totiž pocit, že pod pojmem úspěch vidí mnozí jen prvenství a nic více.
A vlastně je mi to jedno, protože to stejně není moje třída aut. >:D
Avatar - Dinar
1. 10. 2010 14:42
Re: Optima
Těch třicet tisíc za rok by byl rozhodně úspěch, jak jsem psal výše, mít tohle auto i další o dvacet třicet kW silnější dýzl, mohlo mít ještě mnohem vyšší ambice. Odhadovat čísla je momentálně těžké, nevíme jak to bude jezdit, jaký bude např. automat, neznáme cenu. Ale auto vypadá dobře, bohužel jen jedna motorizace, proto si myslím, že těch třicet je velmi ambiciozní číslo i za předpokladu mírného cenového dumpingu.
Avatar - T613
1. 10. 2010 08:07
Re: Optima
ale no tak Micko. Promni očka a koukni znovu :-)
1. 10. 2010 08:26
Re: Optima
Tak jsem tady asi jedinej, komu se Laguna líbí. Pokud teda nemyslíš Latrintude.
1. 10. 2010 10:20
Re: Optima
neboj, pár nás tady je ;-) :yes:
Avatar - KANKUNEN
1. 10. 2010 06:52
stárnutí
Ještě ke stárnutí designu. Stárnutí podléhají modní výstřelky, ale tohle auto má tvary bez pitomostí, ale s nápadem. Passat CC taky nezestárne rychleji než sedan. Vždy bude hezčí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
1. 10. 2010 07:10
Re: stárnutí
Souhlas, já na tom designu nevidím nic módního, je to právě děláno takovým vw mustrem, dobré proporce, nekomplikované tvary, výraz dotvářejí detaily. Stárnou to bude velmi pomalu. ;-)
Avatar - igor77
1. 10. 2010 09:48
kia utoci
tohle vypada hodne dokonale
laguna bude mit problem
Rozbalit vlákno
1
1. 10. 2010 10:11
Re: kia utoci
Superb bude mít problém. Je to stejná cenová kategorie. Prodejní čísla budou také podobná jako u Superbu do letoška. Pár tisíc kousků. Stejně jako Superba zachránil čínský trh, pro který byl stvořen jeho design, Kia bude taky prodávat někde jinde.