Bezpečnost
Rysguf.
Na uvod - suhlasim s ozawasan-om, tie hviezdicky neodrazaju skutocnu uroven bezpecnosti vozidla, ale bezpecnosti celeho sveta a na ten vacsina ludi aj tak kasle.
Amarok obstal vyborne, pretoze posadku ochranil na 1, a ruku na srdce, poculi ste o niekom kto mal detsku autosedacku na zadnych miestach v pickupe? Nie? Ani ja.
A teraz prosba - NETUSITE NIEKTO CENY AMAROKU v CR ci SR? Alebo aspon datum prichodu na trh...
Amarok obstal vyborne, pretoze posadku ochranil na 1, a ruku na srdce, poculi ste o niekom kto mal detsku autosedacku na zadnych miestach v pickupe? Nie? Ani ja.
A teraz prosba - NETUSITE NIEKTO CENY AMAROKU v CR ci SR? Alebo aspon datum prichodu na trh...
Blue Sun
Nejlepší ochranou chodců je naučit je přemýšlet. Úrazy, u kterých má taková ochrana chodců smysl, se stávají většinou v nižší rychlosti chybou chodců (vběhne pod auto, nekouká, přehlédne...). Ty z vyšších rychlostí (mimo města, auto vylétnuvší ze silnice na chodník) už zase tahle ochrana tolik neovlivní.
Jenže to je zcela neprůchozí řešení.
Jenže to je zcela neprůchozí řešení.
twistedTSD
já v tom naopak zas takový problém nevidím - nějak se výrobce k ochraně chodců dokopat musí 😄
Frantizsekk
Navic, z vyssiho posazu vidim chodce driv, nez kdyz sedim v osobaku u podlahy. Tezko rict, co je bezpecnejsi.. Deti v tom moc jezdit nebudou, takze ve finale vse ok.
OT: Rad bych videl nekdy crash test s figurinou ´americana´ Nevim, kolik procent lidi ma postavu, jako tady figurina. To by bylo hvezd..Nebo take urcit, ktera auta jsou bezpecnejsi pro male a pro velke lidi.
OT: Rad bych videl nekdy crash test s figurinou ´americana´ Nevim, kolik procent lidi ma postavu, jako tady figurina. To by bylo hvezd..Nebo take urcit, ktera auta jsou bezpecnejsi pro male a pro velke lidi.
Katikakus
Na vybornou..no nevim. Pet hvezdicek nedostal ne kvuli chodcum, ale kvuli slabe ochrane deti, coz je podle mne horsi.
_Teddy_
"...každá strana má dvě mince..."
A poniektore strany maju tych minci podstatne viac! 😄
(sorry malo ist o stupen vyssie)
A poniektore strany maju tych minci podstatne viac! 😄
(sorry malo ist o stupen vyssie)
ozawasan
Pamětníci blahé paměti vzpomenou na jednu soutěž, kde byly vybírány otázky dle finanční hodnoty..... Proč jsem si na ni vzpomněl v souvislosti s testem Amaroku? Protože bych dal komisařům pětikilo na čelo a pětikilo na zaváží při vhození do řeky(to je samozřejmě nadsázka, protože bych se nerad ocitl před Evropským soudem, což by jistě touto poznámkou dotčení úředníci na náklady Evropy dokázali....). Dopředu píši - Čest světlým vyjímkám....- ale kdo z Vás myslí při koupi auta na to, kolik to má hvězd pro ochranu chodce? Kdo z těch, kteří mají všech pět pohromadě neví, že při velkém voze(suv, offroad či pickup) je střet s chodcem velmi nerovný, díky vyšší stavbě vozu? Já si kupuji auto s tím, aby ochránilo hlavně mne a posádku a při vší úctě nemyslím na chodce, jak mi přeletí přes kapotu a zdali utrpí jen smrtelná či smrtelná a devastující poranění v okamžiku, kdy mi vstoupí do vozovky. To není o sobeckosti či nadřazenosti, kterou argumentují občas zapšklíci vylézající z malých "íček", kteří tvrdí o majitelích velkých vozů, že jsou to přinejmenším asociálové..... To je o tom, že sice ochrana chodců je chválihodná a potřebná, ale zkrátka střet s chodcem, ať již v jakékoliv rychlosti, přinejmenším bolí a od určité rychlosti je terminální, ať již máte kapotu s plastu nebo z husího peří. Tahat to navíc do kategorie pracovních pickupů či lifestylů je, diplomaticky řečeno - nesmysl - který vymysleli úředníci..... za chvíli zjistíte, že po městě můžete jezdit jenom 15km v hodině, protože Vám tam může někdo vběhnout...... Ano - každá strana má dvě mince a chodci si zaslouží ochranu, ale zvažujeme-li bezpečnost vozu pro jeho posádku - Amarok prošel velmi dobře - všimněte si schopnosti kabiny udržet prostor posádky nutný "pro přežití". To je u pickupů docela problém..... Nebo zaplaťtotennahoře - byl..... Takže z pohledu uživatele vozu - velmi dobrý výsledek a nezbude než Amaroku popřát, aby vydržel tolik, jak dobře vypadá - což ukáže až skutečný provoz v náročných podmínkách a nedopadl jako Nissan Navara, které musel asistovat do služby znovu povolaný pracant ze staré gardy............
[odkaz]