Ekonomika
will83
0
Omyl, naftová 1.6 je HDicko od Citroenu.............takže slušnej motor na dnešní diesly
Přejít do diskuze
ado, na tomto serveri je test dvojicky sx4 a ich "poznatky" sa tak nejako s tymi tvojimi nezhoduju
"Do 2000RPM Fiat vubec netahne, potom nesmyslne vystreli. A je velice hlucny. Se sametovou kultivovanosti motoru TDI se to vubec neda srovnat." = to snad nemysli vazne, minimalne tu zamatovu kultivovanost TDI PD. Uspornost mu neberiem, ale kultivovanost???
Faktom je, ze predchodca 1,9 nafta v sx4 v kulture moc nevynikala
Mimochodom, do astier sa dlho daval a aj dava 1,7 (od hstorickych di, dti, az po sucasne cdti) od isuzu
"Do 2000RPM Fiat vubec netahne, potom nesmyslne vystreli. A je velice hlucny. Se sametovou kultivovanosti motoru TDI se to vubec neda srovnat." = to snad nemysli vazne, minimalne tu zamatovu kultivovanost TDI PD. Uspornost mu neberiem, ale kultivovanost???
Faktom je, ze predchodca 1,9 nafta v sx4 v kulture moc nevynikala
Mimochodom, do astier sa dlho daval a aj dava 1,7 (od hstorickych di, dti, az po sucasne cdti) od isuzu
Mily brachu, s tim fiatackym dvoulitrem (99kW) jsem v SX4 najezdil cca 1000km. 1,9TDI PD 96kW je proti tomu (i v tezsim voze) raketa. Take spotreba neklesne pod 6,5litru (1,9 TDI PD 96 kW pri stejnem pomeru mesto-dalnice- extravilan okolo 6,2). Do 2000RPM Fiat vubec netahne, potom nesmyslne vystreli. A je velice hlucny. Se sametovou kultivovanosti motoru TDI se to vubec neda srovnat.
Kolega, ktery si SX4 (dvoukolku s dieselem 1,6) koupil v Polsku, v tom mel motor ISUZU. BTW, diesel ISUZU se daval i do Opelu Astra.
Kolega, ktery si SX4 (dvoukolku s dieselem 1,6) koupil v Polsku, v tom mel motor ISUZU. BTW, diesel ISUZU se daval i do Opelu Astra.
suhlas, vyzera to ako slusna volba. Este ked ponukali naftovu 1,9, tak cenovy rozdiel voci 1,6 bol dost vysoky (z hladiska navratnosti) a kultury vela tiez ten motor nepobral (celkom slusne vibroval a bol hlucny).
ako pises...da sa predpoladat, ze v pruznom zrychleni bude dominovat naftak a nebodaj v pripade napriklad tahania privesu, alebo velkeho zatazenia sa viac prejavi naftak (v lepsom svetlae)
Ony ty papírové hodnoty (o kterých píšeš) toho dvoulitr. dieselu nevypadají špatně (i když ty " tvoje TDIčka" mají 170PS/350Nm), ale proč se přiměřeně neprojeví i ve zrychlení a maximálce? Benzínová 1,6 má jen s 88kW (proti 99kW) a se 156 Nm (proti 320!Nm) zrychlení jen o 0,3 s lepší a maimálku o 5km/h vyšší...
😲 ;-\
Doufám, že aspoň rozdíl v pružném zrychlení bude výrazně rozdílnější..
😲 ;-\
Doufám, že aspoň rozdíl v pružném zrychlení bude výrazně rozdílnější..
Ropák se pod 30k ročně prostě neyplatí, jinka ten 2litrovej motor má 135k a 320NM při kombo spotřebě 4.9l/100km. Do těžká konkurence na ty tvoje TDIčka....o solehlivosti ani nemluvě!Zkus se v tom projet míto věčného žvanění ať poznáš taky jednu kvalitní moderní diesel! :-!
ak mas na mysli naftovu 1.6 tak aj ta je talianska..osobne si myslim, ze vacsine kupujucich je jedno ci ja tam naftak od talianov, alebo od vw