Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Cajun oficiálně: Nový model bude menší SUV

Po letech spekulací automobilka oficiálně potvrdila přípravu nové modelové řady. V tiskovém prohlášení se to hemží slovy "sportovní", "lehkost" nebo "obratnost", jenže novinka zamíří mezi SUV.
Zpět na článek
1. 12. 2010 11:35
1. 12. 2010 16:29
1. 12. 2010 12:16
1. 12. 2010 12:19
2. 12. 2010 09:26
2. 12. 2010 11:53
1. 12. 2010 12:17
1. 12. 2010 16:08
1. 12. 2010 16:28
1. 12. 2010 16:51
2. 12. 2010 12:01
2. 12. 2010 17:53
2. 12. 2010 18:15
2. 12. 2010 23:23
2. 12. 2010 23:57
3. 12. 2010 00:14
2. 12. 2010 22:46
2. 12. 2010 23:30
1. 12. 2010 12:45
2. 12. 2010 09:28
2. 12. 2010 17:19
1. 12. 2010 12:45
1. 12. 2010 14:00
2. 12. 2010 09:30
1. 12. 2010 14:33
1. 12. 2010 14:39
1. 12. 2010 14:53
1. 12. 2010 15:06
1. 12. 2010 15:14
1. 12. 2010 16:33
1. 12. 2010 16:41
1. 12. 2010 16:02
1. 12. 2010 17:34
1. 12. 2010 16:14
1. 12. 2010 16:16
1. 12. 2010 14:53
1. 12. 2010 14:57
1. 12. 2010 16:09
1. 12. 2010 16:16
1. 12. 2010 16:34
1. 12. 2010 16:59
1. 12. 2010 17:04
1. 12. 2010 17:10
1. 12. 2010 17:23
1. 12. 2010 17:27
1. 12. 2010 17:29
1. 12. 2010 17:33
1. 12. 2010 18:09
1. 12. 2010 12:31
1. 12. 2010 12:56
1. 12. 2010 16:35
neregistrovaný "MT2011"
2. 12. 2010 13:29
neregistrovaný "MT2011"
2. 12. 2010 14:59
neregistrovaný "MT2011"
2. 12. 2010 16:26
neregistrovaný "MT2011"
2. 12. 2010 19:17
neregistrovaný "MT2011"
3. 12. 2010 17:18
neregistrovaný "MT2011"
3. 12. 2010 18:44
neregistrovaný "MT2011"
1. 12. 2010 16:51
1. 12. 2010 17:31
1. 12. 2010 17:44
1. 12. 2010 18:16
2. 12. 2010 07:50
2. 12. 2010 11:07
2. 12. 2010 12:07
2. 12. 2010 17:52
2. 12. 2010 20:34
2. 12. 2010 21:00
2. 12. 2010 21:36
2. 12. 2010 22:31
5. 12. 2010 12:54
1. 12. 2010 21:47
1. 12. 2010 23:40
2. 12. 2010 00:36
2. 12. 2010 09:25
5. 12. 2010 11:55
Avatar - Plautus
1. 12. 2010 11:35
No vida
malé SUV od Porsche má dostať "celú" paletu koncernových motorov. To ma čiastočne podporuje v teórii, že pri Panamere ich k neosadeniu V8 4.2 TDI a V12 6.0 TDI vedú i iné dôvody, ako len "nevysporiadanosť" vlastníckych vzťahov medzi VW a Porsche...
Aj keď samozrejme, tieto informácie beriem zatiaľ s rezervou.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 16:29
Re: No vida
....samozřejmě.... protože by si pak mohli svoje benzíny, krom turba, nechat zavařit.... a hlavně jde tady i o hybrid, což je dneska in a známka pokroku.
Avatar - euro89
1. 12. 2010 12:12
velebnosti, jdu blejt...
Začal to Cayenne 3.0TDI a teď ještě tahle dražší Q5.. Kdo si panebože může koupit Porsche se štítkem TDI 8-s :no: Jak řekli jednou v Top Gearu: Porsche by se mělo držet tradice a dělat jen 911.. člověk by přišel do salonu, řekl by, že chce jedno Porsche a prodejce by se jen zeptal "ano a jakou barvu?" :-) To je samozřejmě sranda, ale ten diesel je fakt moc :no: Doufám, že Fiat takhle nikdy nezačne prznit Maserati a i když se SUV s trojzubcem chystá, tak doufám, že jen benzín.
Rozbalit vlákno
46
1. 12. 2010 12:16
Re: ...
Nekrič, bol by si vďačný aj za to TDI...
1. 12. 2010 12:19
Re: ...
jasné, veď ho možeš predať a obratom si kúpiť normálne (a pekné >:-[] ) auto :-)
1. 12. 2010 12:17
Re: ...
proč z toho vinit automobilku? Dělá jen to, co si lid žádá. Dokaď máš možnost výběru, je to OK. Ale byrokrati z EU se snaží seč můžou, aby i těch pár možností volby zglajšatovali....
Avatar - Righ
1. 12. 2010 16:08
Re: ...
To je ale kec. Co sem motas fraze o "byrokratech z EU" a "par moznostech"? Mas snad pocit, ze soucasnej evropskej automobilovej trh ci konkrete Porsche nabizi malo moznosti vyberu, nebo ze je na miste si stezovat na maly vyber a vykonnost motoru? Opak je pravdou, rozsah nabidky dnesnich evropskych automobilek vcetne Porsche je suverene nejsirsi v historii, coz jeste vyrazneji plati i pro vykonnost motoru. Oba parametry navic strme rostou. Nebo ti je snad vykon dnesnich Porsche pohybujicich se mezi 250 a 500 konmi malo?

Taky naprosto nechapu, jaky glajchsaltovani nebo byrokraty mas na mysli. Jesli Euronormy (4, 5, 6 atd.), tak ty se rozsahu nabidky natoz pak vykonu motoru nijak nedotykaji, naopak maj nesporne pozitivni vliv na ekologickou setrnost vozu diky omezeni exhalaci bezprostredne skodlivych latek. Pokud mas na mysli legislativu sledujici emise CO2, tak ta dosud ani nevstoupila v platnost a v plny mire se uplatni az v roce 2015. Pro Porsche pak nebude znamenat zhola nic, neb i kdyby vyrabela vsechny vozy s 1kg CO2/km, tak se to v mori Pol a Golfu rozpusti jak nic. Pro maly automobilky pak budou existovat vyjimky. Veskerou legislativu mimochodem schvaluje Evropsky parlament (tedy zadny byrokrati) a navic to musi posvetit Rada (tj. organ plne v moci clenskych statu), bez niz se zatim v EU stale nic nepohne.
1. 12. 2010 16:28
Re: ...
sklidni hormon, jseš nějakej ostrej (zbytečně) ;-)

vždyť píšu, že máš možnost výběru - nevoní ti nafta, vem si benzin. Ať si klidně u Poršáku dělají auta na šlapací pohon, dokaď si můžu vybrat to co vyhovuje mě je to OK. Když nebude, máš stále možnost mrknout ke konkurenci.

A s EU to bohužel zdaleka nejsou fráze (nemyslel jsem Euro 4/5/6) - podívej se jen za posledních pár měsíců, co všechno chce ta banda povalečů "normalizovat". Žárovky, okurky, emise... K tomu geniální systém dotací, kde např. se podporují zároveň např. producenti tabáku a cigaret, a zároveň kampaně o jejich škodlivosti...
Takže se možná jedno ráno vzbudíš, a skutečně v obchodě s Poršáky bude jen ten jeden model jak o něm sní v Top Gearu - akorát že pojede max. 50km/h, bude řízen centrálním počítačem, budeš mít jen jednu barvu a ještě zaplatíš obrovské daně že nejedeš vlakem >:-[]

A máš pravdu - Evropský parlament nejsou byrokrati, tyhle jsou ještě horší....
Avatar - Righ
1. 12. 2010 16:51
Re: ...
S prvni polovinou tvyho prvniho prispevku nemam problem, viz muj post z 16:14. Druhou polovinu ale i pres naslednou reakci povazuju za plytkou snusku frazi. Jestli jsi proti EU, tak ok, mas samozrejme pravo na nazor, ale nemuzes v clanku o autech vykladat neco o glajchsaltovani nebo omezovani moznosti. Nic takovyho proste objektivne neprobiha a ty mi nemuzes prokazat opak. Pokud samozrejme nepovazujes uz samotny omezovani ruznych emisi za glajchsaltovani.

Argumenty o zakrivenych okurkach pak schovej na debatu v hospode ctvrty cenovy, rozumnej clovek si dokaze predstavit, jakou cast agendy EU podobny pravidlo predstavuje. A mimochodem tahle zcela okrajova regule existuje v unijnim pravu uz pres 20 let, a to na zaklade pozadavku jednotlivych statu a nikoliv zadnych "evropskych uredniku". Tim nechci ani v nejmensim obhajovat pausalne vsechno, co z Bruselu prijde, cas od casu se skutecne jedna o absurdity, ale vzdycky je treba argumentovat konkretne a racionalne.

Jestli ti nevoni slozeni soucasnyho EP, muzes si jit stezovat leda na hlavni nadrazi, lidi si ho zkratka takovej zvolili. Nekomu naopak muze politicky vyhovovat, podobne jako nekomu muze a nemusi vyhovovat treba slozeni soucasnyho ceskyho parlamentu.
2. 12. 2010 12:01
Re: ...
Musím nesouhlasit s větou "... Jesli Euronormy (4, 5, 6 atd.), tak ty se rozsahu nabidky natoz pak vykonu motoru nijak nedotykaji..."
Bohužl dotýkají, podívej se kolik různých motorů a potažmo i typů aut vypadlo z nabídky jen kvůli tomu, že nesplňovaly nějakou normu a výroci se (obvykle kvůli menšímu počtu prodávaných kusů nebo kvůli konstrukčním specifikům) nevyplatilo motor upravit. Skutečného fandu nečo takového mrzí... :-(
Avatar - Righ
2. 12. 2010 17:53
Re: ...
Nevim o zadnym motoru, kterej by diky nastupu novy euronormy vyklidil nabidku bez soucasnyho nahrazeni vykonnostne odpovidajicim agregatem splnujicim novy limity. Cili rozsah nabidky se nezuzil. Pokud jde o samotnej vykon, tak zde par starsich motoru v souvislosti s patricnymi upravami skutecne o nepatrnou cast vykonu prislo (radove v jednotkach kw), ale to je kompenzovano predstavovanim stale novych a vykonnejsich motoru, ktery nemaj s novymi pravidly zadnej problem.
Avatar - white label
2. 12. 2010 18:15
Re: ...
Možná myslí případy jako je třeba Focus ST, sice dostane silnější motor, ale už jen menší čtyřválec, čímž ztratí část charakteru, např. zvukový projev... Podobně se plánuje do nové M3, přeplňovaný R6, místo atm. V8 apod.
Avatar - Righ
2. 12. 2010 23:23
Re: ...
Ford jednoduse nema petivalcovou nahradu za starej motor a vyvijet novej jenom kvuli STcku se mu nechce. Ze neni problem dneska mit vyborne vyladenej petivalec ukazuje treba Audi. Nemusim pripominat, ze existujou dalsi mraky motoru s vicevalcovou konfiguraci az po V16 ve Veyronu, ktery nemaj s plnenim euronorem problem.

Co se tyce BMW, tak zde byla jedna jedina generace M3 s V8, a to ta soucasna. Prechozi 2 mely tradicni R6 a ta uplne prvni R4. Jestli tedy bude mit nastupce E92 opet sestivalec, budem moci mluvit o navratu ke korenum (ve skutecnosti se to ale bude na diskuzi hemzit utoky na "eurobyrokraty", "ekoteroristy" a "hlavkovy salaty"). A ze ten motor bude preplnovanej, bude pouze dusledek soucasny poptavky u zakazniku a skutecnosti, ze pokud dneska nemas u premiovyho sportaku aspon 400 koni, tak jako bys nebyl. Jakej to rozdil oproti jeste takovy E46.
Avatar - white label
2. 12. 2010 23:57
Re: ...
Já v tomto ohledu nejsem tvůj zásadní diskusní oponent, jen jsem domýšlel, jak to zřejmě bylo myšleno. Že je to otázka vývoje a s tím spojených investic je jasné a taky dobře vím s jakou motorizací M3 začínala... R5T z Audi TTRS je úžasný motor, ale zatím je pouze v jediném autě prémiové značky (příští rok i v RS3 a později možná i v limitce) , logicky za relativně nelidovou cenu (třeba proti tomu současnému STéčku).
Co se týká těch financí nutných na vývoj takových motorů, které budou mít nejen lepší výkonové pararmetry, ale i plnit přísnější normy, tak tam vidím práívě velký rozpor mezi typem fanclubu AR a slepých odpůrců velkých koncernů (jako je VW) v jednom. Ti by totiž chtěli podobnou techniku, ale zachovat při tom téměř "exotické" prodeje těchto značek, což logicky nejde příliš dohromady...
Navíc 99% z nich si stejně novou "Alfu" nikdy nekoupí a jen si o nich tady spíš tak nějak sní...
Avatar - Righ
3. 12. 2010 00:14
Re: ...
Souhlas :yes: Treba az jednou prijde nastupce 159ky, tak tam Fiat svihne V6 Pentastar od Chrysleru, coz rozhodne nemusi byt spatny motor, zvlast kdyby do nej zapracovali ten svuj slavny Multiair. Diky prodejnim objemum v US by pak nemel byt problem tenhle motor dale technologicky vylepsovat a udrzovat aspon castecnej kontakt s nemeckou produkci. Prejme jim to, vzdyt takovych legend jako Alfa Romeo veru na svete moc neni.
2. 12. 2010 22:46
Re: ...
Skončil původní V6 ("Busso") u Alfy, skončila Honda S2000 a Civic Type - R, Wankel v Mazdě RX-8 a taky pětiválec 2.5 Turbo ve Fordech. U Japonců jde možná jen o zastavení dovozu do Evropy, ale to na věci pro nás nic nemění. Ford (resp. Volvo) 2.5T sice dostal náhradu, ale o trochu slabší, o kus méně charakterní a třeba v Mondeu prozatím jen s automatem.

A nerad bych se mýlil, ale mám pocit, že i ukončení výroby motoru BMW 3.2 R6 (z M3 E46 a Z4M) mělo něco společného s emisními normami.
Avatar - Righ
2. 12. 2010 23:30
Re: ...
Viz moje reakce na white labela z 23:23, za absenci vyse jmenovanych motoru nemuzeme vinit nikoho jinyho nez samotny automobilky. Na svete existuje rada spickovych sestivalcu a ze Alfa zadnej nema (kam by ho mimochodem taky davala - do julči?) je ciste jeji problem. Pro Japonce plati to samy. Kdyby chteli - a ja nepochybuju, ze by toho byli schopny - mohli by vsechny tebou uvadeny motory vesele plnit EU5. Obavam se, ze pricinou neprovedeni adaptace techto agregatu na novy emisni limity je spis nezajem trhu.
Avatar - Krispos
1. 12. 2010 12:45
Re: ...
Kdyby nebylo cayenne, tak by člověk přišel do slaonu a zeptali by se ho "Jakeho Golfa chcete?.... Porsche? To zkrachovalo pred 10 lety, to musite do bazaru...."
Avatar - skejpa
2. 12. 2010 09:28
Re: ...
Ano, jenze oni uz cayane maji. Lidi to zkousli protoze nebyly penize na 911. A ted zas tohle. To uz neoduvodnej. Proste chtej mit viiic.
Avatar - Krispos
2. 12. 2010 17:19
Re: ...
Lambo chystá SUV, Alfa chystá SUV....
Avatar - salamoon
1. 12. 2010 12:45
Re: ...
bez cayenne by uz asi ziadna 911 nebola....
1. 12. 2010 14:00
Re: ...
Drzet se tradice je pekne receno: Ale ti co toto rikaji nedotuji vyvoj ani znacku nakupem vozu ani ze svych dani, jen si ctou v casopisech.

Toto je vyvoj jez musi pokracovat jinak dopadne Porsche jako exot a pude na buben. Historie kdy Porche bylo v bankrotu a potrebovalo zachranu jiz tu byla.... ne diky radeji TDI a hybrid kdyz to zakaznici chteji tak jim to dame podnikani jako kazde jine.
Avatar - skejpa
2. 12. 2010 09:30
Re: ...
Ale automobilka takoveho jmena by mela mit taky nejakou cest. Udelali nejake ochranne kompromisi, tak proc dalsi :-( Uprimne receno, je mi spis lito tech kupujicich, co si berou porsche TDI...
Avatar - Ricardo
1. 12. 2010 14:33
Re: ...
Ať klidně dělají Cajuny, Panamery a podobně. Ale ať to jsou prosím taková Porsche, jako byla 944 a spol. Panamera se Porsche blíží nejvíc logem a designem, jízdní vlastnosti jsou hodnotám značky docela vzdálené
Avatar - T613
1. 12. 2010 14:39
Re: ...
Hodnoty se vyvíjejí stejně jako se vyvíjejí její kupci. Pokud by Porsche tyto hodnoty nezměnilo mělo by jen dvě cesty, a to zánik nebo sestup ke "garážovým" výrobcům sportovních aut, jako je třeba Wiesmann, Spyker. Tedy do ligy aut, které mají toho pravého ducha, ale obrazně řečeno jedinou jejich technickou vychytávkou je elektrické stahování oken.
Avatar - Ricardo
1. 12. 2010 14:53
Re: ...
Image se budovala po desetiletí na základě kvalitního obsahu. V zájmu okamžitého zisku a bouřlivého růstu se vyhraněný obsah odstraní, aby si produkt koupili i zákazníci, kteří sice milují image, ale ten obsah paradoxně nemůžou vystát. Takže zbude image bez hmatatelného základu. Je to trochu přehnané, ale podobnou cestu zkusilo hned několik automobilek současně. zatím žádná nedošla do cíle, tak nevíme, kam přesně to vede, já bych v tomto ale nebyl přehnaným optimistou.
1. 12. 2010 15:06
Re: ...
tak zatím to vypadá, že ten image zabírá víc než co jiného...
Avatar - Ricardo
1. 12. 2010 15:14
Re: ...
To jo, ale uvidíme třeba za 20 let - asi nejvíc u toho Porsche, protože BMW samo proaktivně mění svoji image.
Hodně radikální experiment je taky Audi A1, uvidíme, co trh řekne na něj.
1. 12. 2010 16:33
Re: ...
nevím co za 20 let bude, ale momentálně to vypadá jasně - všichni chtějí jezdit v prémii. Raději holobyt 3er než Mondeo v plné palbě. A když už jednou začneš jezdit prémii, není cesty zpět. Přece si nekoupíš nějaké MPV od Forda/Renaulta/VW, i když bys ho kvůli rodině potřeboval, raději je nacpeš do malého kombíku, ale prémiového!

Naštěstí mi chudí tyhle problémy neřešíme >:-[]
Avatar - T613
1. 12. 2010 16:41
Re: ...
pokud bude Porsche vždy na špičce v daném segmentu, tak v tom nevidím problém. Všechny ty doširoka rozkročené automobilky to neustály především na to, že začaly kašlat jakou kvalitu lidem prodají. A to za tím u Porsche nevidím.
Avatar - euro89
1. 12. 2010 16:02
Re: ...
A k čemu potřebuješ ve sportovnim autě elektrický okna? To je právě to... už se i ze sportovních značek stávaj těžký krabice plný elektriky ;-\ Sportovní auto má vypadat jako Noble M12 GTO 3R nebo Lotus Exige Cup 260. Nic, co nezlepší výkon nebo jízdní vlastnosti v autě nepotřebuju.
Avatar - T613
1. 12. 2010 17:34
Re: ...
jo, tak proto máš sedmičkovou řadu >:D
Avatar - Righ
1. 12. 2010 16:14
Re: ...
Asi tak, hodnoty nejsou v case nemenny a Porsche pouze reflektuje poptavku svych zakazniku. Jeho image na to nijak nedoplaci, jinak by ceniky Porsche vypadaly jinak. Navic tradicni rada, tedy 911ka, ma v portfoliu automobilky neustale pevny misto a patre nikdo nemuze prohlasit, ze by se jakkoliv zproneverila svym predchudum.
Avatar - white label
1. 12. 2010 16:16
Re: ...
Souhlas, viz i má reakce z 16:09.
Avatar - white label
1. 12. 2010 14:53
Re: ...
Panamera mě sice také neoslovuje, ale její jízdní vlastnosti jsou (na poměry třídy!) relativně "sportovní", ale srovnávat je se skutečně sportovními vozy Porsche je logicky prostě nelze...
Avatar - Ricardo
1. 12. 2010 14:57
Re: ...
V relativní rovině je to samozřejmě dobré. Jenže výsledky druhých nejsou omluvou pro menší úsilí. Šlo to udělat jinak a přitom stále ne tak radikálně jako u Maserati (resp. podobně radikálně a s důkladnějším odladěním ve smyslu komfortu)
podle mě Porsche stojí na křižovatce a odbočka k rychlým ziskům je moc lákavá. Budou se ale muset rozhodovat velmi opatrně, aby se nakonec nevrátili na začátek své historie.
Avatar - white label
1. 12. 2010 16:09
Re: ...
Hodně důležité je, aby ten "vyhraněný obsah" zůstal minimálně ve sportovních typech/řadách jako je 911, nebo Cayman..., v čemž zatím nevidím závažný problém...
Avatar - Righ
1. 12. 2010 16:16
Re: ...
A sakra, Porsche prilo o dalsiho zakaznika. Snad nebudes muset zanevrit i na to Maserati, to uz bys vubec nemel s cim jezdit.
Avatar - white label
1. 12. 2010 16:34
Re: ...
Tak Porsche tady za tohle obvykle kritzují lidi, co by si ho pravděpodobně nekopupili ani kdyby nikdy nic jiného, než 911, nedělalo. Ti co 911 mají, nebo si je koupit opravdu chcou, těm jsou Cayenny a Panamery v podstatě "ukradené" (a noapak)...
Avatar - Righ
1. 12. 2010 16:59
Re: ...
Presne, to je ovsem problem vetsiny zdejsich diskuzi. Hadam, ze mistni diskuzni komunita je tvorena primarne mladyma klukama mezi 20 a 30 (sam se hlasim), ktery nejcasteji brazdi silnice zaveseny na tyci v buse a nebo, slovy GTI-ho, olizujou bazarovy ploty. To nicmene nemyslim nijak pohrdave, sam jsem jeste nedavo sedlal ojetinu a se zavesenim na tyc nemam cas od casu problem ani dneska. Jde o to, ze kdyz pak prijde na radu vymezovani vuci autum za x milionu, clovek si obcas pripada jak na besidce zvlastni skoly, viz diskuzni ucinkovani "euro89".
Avatar - white label
1. 12. 2010 17:23
Re: ...
Ale tohle se rozhodně netýká jen jednoho nicku, občas mám dokonce pocit, že jich tu je skoro většina... 8-s
Avatar - T613
1. 12. 2010 17:27
Re: ...
však to je vždy třeba přetrpět do velkých školních prázdnin ;-)
Avatar - white label
1. 12. 2010 17:29
Re: ...
Říkáš, že je to jen 10 měsíců v roce, jo? :-O >:-[]
1. 12. 2010 18:09
Re: ...
Souhlas, Panamery či Cayenny (které se mi mimochodem líbí a a nemám s nimi problém, kromě toho, že na ně ani niáhodou nemám a a ni mít nebudu...) totiž nejsou vyráběny na úkor těch Carrer a 911. Není to náhrada za ně, ale rozšíření výroby. Někteří to tady ale berou tak, že Pnamera nebo Cayenne bere zákazníky "klasice", budu si muset dohledat výrobní čísla. Pokud vím, Panamera i Cayenne se dělal hlavně kvůli USA.....
Avatar - kosmonaut
1. 12. 2010 12:31
Cajun
Bude to žihadlo, ale nad tím jménem bych se ještě zamyslel, Cajun zní hodně blbě.
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2010 12:39
Porsche 2.0 TDI
.... já na tom nevidím nic špatnýho. Pojede to pěkně, nízká spotřeba, neutuchající příliv krouťáku, ověřená kvalita od VW. Navíc v Česku je limit 130kmh, tak vo co de - blázni se silnýma autama ať jezdí na okruh! A za další - není problém na jékomkoliv VW fóru naštudovat vše podstatné o chitnunignu a Poršáka trošku vylepšit a to už pak bude úplná raketa :yes:

Jo a ještě něco - nebude to fantastické, až budeš moci se svým Porsche jezdit na běžný servis do sítě VW....? Prostě jen počkáš až dodělají taxikářskýho Passata a hned přijdeš na řadu. Hustá a kvalitní servisní síť - to je přece dobré, ne? :yes:

;-) ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - euro89
1. 12. 2010 16:04
Re: Porsche 2.0 TDI
"Navíc v Česku je limit 130kmh, tak vo co de - blázni se silnýma autama ať jezdí na okruh!"
>:D >:D >:D :no:
Avatar - T613
1. 12. 2010 12:56
teď a nebo nikdy
v této logice se dá předpokládat i odchyt mladších zákazníků i pro Panameru. De facto má Alfa jednu z posledních možností se vrátit zpět, než její místo dokonale vyplní Porsche.
Rozbalit vlákno
24
1. 12. 2010 13:53
Re: teď a nebo nikdy
no možná chtějí taloši Alfou pro změnu vyplnit místo Seatu >:-[]
1. 12. 2010 14:30
Re: teď a nebo nikdy
>:D :yes: řekl bych že jediný co u Fiatu můžou ještě reálně vyplnit, tak je střed loga Renault >:D
Avatar - T613
1. 12. 2010 14:31
Re: teď a nebo nikdy
s povzdechem je to v .. :-)
Avatar - white label
1. 12. 2010 14:46
Re: teď a nebo nikdy
...že na tebe pošlu smečku wolffů... >:-[]
1. 12. 2010 14:53
Re: teď a nebo nikdy
Vzhledem k tomu že mě před domem stojí polskej fiat, tak by to spíš než krevní msta byla družná debata. >:D
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 16:26
Re: teď a nebo nikdy
>:D :yes:
neregistrovaný "MT2011"
1. 12. 2010 16:35
Re: teď a nebo nikdy
Dalsi krasny priklad sprostej unifikacie a nedostatku charakteru a nevazenia si tradicie. Porsche je sportak a finito. Ziadne SUV ani autobus ani diesel. Tym Nemcom asi nestacilo ked to dohnali do takej absurdnosti ze im Superb nici Passat, je to vsetko rovnake, nudne a nezazivne, strieborne, sede a cierne. Alfa Romeo moja krasna len ty ostan u Fiatu, ved keby ta zozral VW Group tak by tu z nenaklonovanych aut ostal asi uz len Saab a Subaru.
Avatar - white label
1. 12. 2010 17:02
Re: teď a nebo nikdy
Asi máš pravdu hlavně v tom , že AR/Lancia časem pod Fiatem možná dopadne stejně záživně, jako SAAB, velká spolupráce Fiatu s Chryslerem je toho reálným příslibem...
Avatar - T613
1. 12. 2010 17:12
Re: teď a nebo nikdy
a až to bude, tak bude hodně radosti na Starém Bělidle
neregistrovaný "MT2011"
2. 12. 2010 13:29
Re: teď a nebo nikdy
@white label: Saab sa zatial dizajnovo a technologicky drzi, ma ho holandsky Spyker a ten ho nema ako asimilovat, nema do coho a teda Saab aspon zatial ostane Saabom. Taktiez Indovia nemaju LandRover/Jaguar ako, resp. snad nechcu sprznit. A Cinania asi zatial, v dohladnej dobe, nechaju Volvo na pokoji, skor ho budu vykradat ako nicit. Ak vsak dostane nieco do ruk VW tak je koniec (Lambo a Bugatti je ina kategoria). Uvidime aka a naozaj ako velka bude spolupraca Fiatu s Chryslerom, ale verim ze Fiat si to prave orechove co v Alfe je uchrani. Buducnost Alfy v duete Fiat/Chrysler je prijatelnejsia. Lebo v pripade VW uz ani buducnost nie je taka ako bola :-)
Avatar - white label
2. 12. 2010 14:22
Re: teď a nebo nikdy
Na to jak se SAAB technologicky "drží" (a hlavně co si pod tímto pojmem kdo z nás představuje) máme zřejmě rozdílné názory. Navíc bych ho momentálně s Volvem, nebo dokonce Jagem příliš nesrovnával.
Tvoje profláklé klišé o tom, jak všechno, co dostane do ruky VW končí, je směšné a nepodložené.
Nejde jen o Lambo, Bugatti, případně Bentley. Podívej se třeba na Audi, nebo na Škodovku, kde ještě poměrně nedávno byly a kde jsou dnes...
A jaká je budoucnost takové Lancie u Fiatu, když už pomalu nemá ani přítomnost?
A jakou má budoucnost/přítomnost samotný Fiat. Od nižší střední nahoru naprosto impotetntní automobilka, kde jsou ty krásné časy Fiatu 128 a spol?
A jak dopadla "spolupráce" Chrysleru s MB asi víš... ;-)
neregistrovaný "MT2011"
2. 12. 2010 14:59
Re: teď a nebo nikdy
Ale ved klud. Nepochopil si ma. Ja som neporovnaval technologie medzi Jaguarom a Volvom atd...skor to bolo o ich aktualne spolocnej crte v tom ze ich vlastnia ine zahranicne automobilky, ale take ktore ich s najvacsou pravdepodobnostou nechaju na pokoji ist si vlastnou cestou. Tiez si ma nepochopil vo vyjadreni "ak nieco dostane do ruk VW tak je koniec". Tu som nemal na mysli hospodarsku buducnost kupenej automobilky, islo mi o stratu jej dizajnovej a technologickej jedinecnosti, o stratu osobitosti. A nie je to klise, je to smutne a je to podlozene. Sadni si za sebou do Skodovky, Seatu, VW a Audi a neubranis sa pocitu CTRL C - CTRL V. Nehovorim ze to je vseobecne zle, kazdy nech dostane to co chce, ale nebude sa mi pacit ak by takouto unifikacnou kurou napr. presla Alfa. Ma svoje caro v designe, v technike, v jazdnych vlastnostiach atd...a ak to snad aj ostane, ja viem o com pisem. Co sa tyka buducnosti Fiatu tak nie som pesimista, preco si myslis ze by mala kazda automobilka vyrabat vsetky druhy tried? Aku triedu vozov sa automobilka rozhodne nevyrabat je rovnako dolezite ako to aku triedu vozov sa vyrabat rozhodne. Fiat ma velmi podareny benzinovy MultiAir a moze na nom stavat tam kde je silny, nemusi sa hnat do vyssich tried. Naco a preco by to robil? To ze to nevyslo medzi Chryslerom a Daimlerom moze znamenat aj to ze to urobili zle. Nemusi to znamenat ze to s Chryslerom urobit nejde.
Avatar - white label
2. 12. 2010 15:10
Re: teď a nebo nikdy
Dyť já jsem klidný jak SAAB před krachem... >:-[]
Rozhodně mám nesrovnatelně menší pocit CTRL při přesednutí ze Seatu do Audi (obě značky jsou dokonce ze stejné divize koncernu), než třeba při přesednutí z Fiatu do Lancie (Bravo-Delta).
add poslední věta: nemusí, ale může... :-)
neregistrovaný "MT2011"
2. 12. 2010 16:26
Re: teď a nebo nikdy
Nechcem aby si mal pocit ze chcem mat pravdu za kazdu cenu, ale Seat vs. Audi v pripade Exeo vs. A4... [odkaz] nevim, bratre...nevim.... Po 4 nemeckych autach mam teraz Alfu a nikdy ine auto ako Alfu ani nechcem. A pri predstave ze by sa napr. buduca nastupkyna 159 - Giulia, mala podobat na Exeo alebo A4...no skoro som mal teraz tmu pred ocami :-) Nech ma Fiat svoje Bravo/Delta modely so svojimi podobnymi dielmi, pretoze je to stale lepsie ako by mal vsetko ovladnut dizajnersky VW valec. A Bravo/Delta stale nedosahuje taky stupen unifikovanosti ako Exeo/A4. Automobilka s takou historiou a takym nabojom aky ma Alfa Romeo by FAKT mohla a mala ostat neasimilovana. Moj nazor.
Avatar - Krispos
2. 12. 2010 17:16
Re: teď a nebo nikdy
Takže uniformní designy VW jsou špatně, protože to je koncern, ale u Fiatu je to OK protože to jsou jenom dvě značky (Fiat a Lancia).... zajímavé. Ty si vážně myslíš, že kdyby byl Fiat v pozici koncernu, tak by dělal každé auto jiné? Ne, nedělal.... jediný rozdíl mezi tím "hodným" Fiatem a tím "zlým" koncernem je v tom, že ve VW to nevede neschopnej účetní a proto je dneska tam, kde by chtěl být Fiat... a pokud jsou Alfy tak vynikající auta, tak neumět je prodat je zločin a toho tajtrlíka měl už dávno někdo vypoklonkovat.
Avatar - white label
2. 12. 2010 17:39
Re: teď a nebo nikdy
Přesně tak... ;-)

I když podle zdejších diskusí mám pocit, že všichni utíkají od koncernu k Fiatu, zejména k AR, tak jen doufám, že se to někdy konečně podobně projeví i na cestách... >:-[]
2. 12. 2010 21:03
Re: teď a nebo nikdy
Projeď se v Bravu a Deltě a zjistíš, že ta auta nejen odlišně vypadají, ale jsou i velmi rozdílně nastavená po stránce podvozku, řízení atd. Navíc má Delta delší rozvor, což je taky dost cítit na směrové stabilitě.
Avatar - white label
2. 12. 2010 17:38
Re: teď a nebo nikdy
To ano bratře, stará A4 a Exeo je ale jednak naprostá vyjímka (nebo to má u Audi/Seat nějakou obdobu včetně minulosti?), ale píšu snad logicky o přesedání v současných modelech (viz i můj příklad) a tam je snad situiace "trochu" jiná... ;-)
Jinak Seat považuju za nejslabší značku koncernu a podle tvé logiky je to možná překvapivé, ale odpovídá tomu i její ekonomická situace (viz i ten zoufale úsporný pokus ušetřit s vyběhlou A4)...
Co se přiměřeně (z nějakých důvodů) neprodává, nebo si na sebe nevydělá/nemá dlouhodobý úspěch na trhu, jednou stejně musí skončit, teda pokud se nezmění něco, co to změní... a to platí pro všechny značky, ať je to SEAT, nebo Lancia.
Na výrobu jen pro "pár" tisic nadšenců jsou tu trochu jiné značky... :-)
neregistrovaný "MT2011"
2. 12. 2010 19:17
Re: teď a nebo nikdy
@Krispos: Precitaj si este raz co som napisal "Nech ma Fiat svoje Bravo/Delta modely so svojimi podobnymi dielmi, pretoze je to stale lepsie ako by mal vsetko ovladnut dizajnersky VW valec. A Bravo/Delta stale nedosahuje taky stupen unifikovanosti ako Exeo/A4. " Tvrdim tu niekde ze unifikovanost vo VW je vec zla ale vo Fiate je to OK? Ja tvrdim ze to co sa deje vo Fiate ohladom tejto temy je lepsie ako vo VW. A si si vedomy toho ze "lepsie" stale nemusi byt "dost dobre"? Klidek. Neviem co by robil Fiat v pozicii VW, nezaujima ma ani uctovnik ani hospodarsky vysledok a nikdy o tom tato diskusia nebola, bavime sa o osobitosti a jedinecnosti nie o tom aky to ma dopad na predaj. To je ina a podstatne rozsiahlejsia tema.

@white label: Je mi dost lahostajne aky to bude mat dopad na "vyzor" nasich ciest, nech su tu takmer same krabice ako doteraz, nebojujem za vyssi predaj nemasovych znaciek. Hovorim, ze by mi velmi vadilo ak by aj tych zopar mensinovych automobiliek co tu este ostali stratili svoju identitu predajom nejakemu Velkemu Bratovi a naslednou asimilaciou. Co sa tyka sucasnych a nesucasnych modelov...pozri, podstata je rovnaka a absurdna ala nariadenie z Wolfsburgu ohladom Superba kanibalizujuceho Passat...
Avatar - white label
2. 12. 2010 21:32
Re: teď a nebo nikdy
Jaké nařízení z Wolfsburgu, dyť to byla jen cílená propagace Superbu, který se v Evropě zdaleka neprodává tak, jako tady a ani zdaleka tolik jako Passat. Novináři udělali VW/Škodě službu/propagací zdarma.
Co z toho o čem se psalo, se nakonec stalo? Nic. I ty dešníky v Superbu zůstaly. Nesmíš věřit všemu o čem se píše... ;-)
neregistrovaný "MT2011"
3. 12. 2010 17:18
Re: teď a nebo nikdy
:-), na tych dazdnikoch som sa v dobrom a dobre pobavil :-) Ved uvidime neskor pri dalsej generacii Superba ak vobec bude (prehanam) a ak ano tak v akej podobe. Ked raz budem velky tak [odkaz] :-)
Avatar - white label
3. 12. 2010 17:38
Re: teď a nebo nikdy
Tak na tohodle krasavce ti jen tvá velikost/dospělost stačit nebude, to chce hlavně velké konto... Škoda, že ty přední světla tak násilně inplantovali i na Mito a Jůlinku, na nich už totiž vypadají dost "vyjukaně", tady je to naopak v naprostém pořádku... ;-)
neregistrovaný "MT2011"
3. 12. 2010 18:44
Re: teď a nebo nikdy
...v pripade 8C ani konto stacit nemusi, 500 ks a nic viac (vratane Spider verzie), pricom samozrejme vsetkych az 500ks ma vopred stanovenu diagnozu "sold on arrival" :-) Velmi som zvedavy na Giuliu, bude to moja druha Alfa po mojom aktualnom a naozaj vybornom MiTe a tiez verim ze insipracia z 8C skoncila u Giulietty. Vratim sa vsak k jadru nasej debaty...prave tento Cuore Sportive feeling z 8C by mal byt zachovany a neznasilneny do podoby Bugatti Veyron. A ruku na srdce - to ze BV dizajnoval Slovak je mne osobne skor na hanbu ako na cest. Uchovajme geneticku mapu a uzime si napriklad take nieco ako v tomto videu [odkaz] po 35 sekunde :-)
Avatar - white label
3. 12. 2010 23:49
Re: teď a nebo nikdy
Tak samozřejmě jsem myslel, že bys to koupil od nějakého majitele 8C, což se s velkým kontem obvykle nějak udělat dá...
Mě se třeba vliv koncernu na Lambo celkově líbí, určitě bych si ho koupil spíš teď, než těsně před vstupem koncernu do Lamba...
1. 12. 2010 13:08
Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
Sportovního hatchbacku nižší střední třídy? Miniauta do města? Oba Ferdinandové se musí v hrobech obracet!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - T613
1. 12. 2010 13:17
Re: Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
řekl bych, že Ferdinandovi by to bylo jedno.. ten dělal kde co..
Avatar - white label
1. 12. 2010 13:20
Re: Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
To je v podstatě pravda...
1. 12. 2010 14:21
Re: Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
Vyvinul toho dost od Brouka po RSO. No jo, ale pod značkou Porsche vznikaly pouze traktory a těch pár desítek Jagdwagenů - a to už byl po smrti. P.S. Nemám rád SUV.
Avatar - white label
1. 12. 2010 14:48
Re: Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
Taky je nemám moc rád, když jsem si jedno vybíral (co bych neudělal pro rodinu), tak jsem to dělal tak dlouho, až jsem raději skončil u podstatně nižšího crossoveru... :-)
1. 12. 2010 14:59
Re: Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
:yes:

máme to podobně (teda až na to, že já se k nákupu ještě nedostal >:D )

někdy si říkám - díky bohu za crossovery (hlavně teda různé Allroad a XC mutace), že to je jakási maskovaná snaha manažmentů automobilek (vetšinou muži) pomoci "trpícím" manželům a tátům rodin, který musejí odolávat náporu svých partnerek na velké, terénní auto. A když už člověk neví kudy kam, stačí ukázat na Allroad, XC, Scout, nebo 9-3X a najednou je domluva možná >:-[]
Avatar - white label
1. 12. 2010 16:10
Re: Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
Jj, přesně tak... ;-)
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 16:25
Re: Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
...a jaká volba? Protože mi taky přijde crossover lepší var. k transportérům vzduchu....
Avatar - white label
1. 12. 2010 16:39
Re: Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
Ta volba, co jsem ti minule sám tak doporučoval... ;-)
1. 12. 2010 16:47
Re: Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
...Outback je dobrá volba >:-[]
Avatar - white label
1. 12. 2010 16:53
Re: Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
Jj, taky dobrá volba, ty jeden Provocateure... ;-)
1. 12. 2010 17:05
Re: Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
Co se týče vzhledu, tak sice trochu divočejší volba, ale celkově mi jsou tyto "zvýšené kombíky" taky mnohem sympatičtější...
1. 12. 2010 20:24
Re: Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
Já je třeba dneska doslova miluju ;-)
1. 12. 2010 21:53
Re: Čeho se od Porsche ještě dočkáme?
:-)
1. 12. 2010 16:51
PAJUN
Pro všechny jistě zpráva roku. Co z ní vyčíst? No především to, že Porsche neredukuje svojí modelovou řadu, že tu řadu... rozšiřuje. Navíc tím správným směrem. Aktuální segment, aktuální akcent. Registruj současně Cajuna jako silný signál vyslaný k tvým touhám. S cenou kolem jednoho miliónu asi nenajdeš nic přitažlivějšího, než právě Cajuna, a to si můžeme dovolit jistě spekulovat, aniž bychom nové Porsche viděli. Ano, jsou automobilky, u nichž můžeš kupovat naslepo. Jsou samozřejmě i ty, u nichž se však o slepou koupi jedná prakticky vždy... Ty se orientuj výhradně podle těch, kteří určují styl. Jedním z nich je a evidentně bude Porsche.

Malé, sportovní SUV. Auto k neutahání, Po "mikroSUV" v podobě countrymana od MINI se začíná rodit další majstrštyk, který se ikonou stává ještě dříve, než je představen veřejnosti. V podstatě se jedná o garážový ideál každého mladého člověka, člověka, který má vkus a cit pro styl.

BRAVO PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
12
1. 12. 2010 17:44
Re: PAJUN
Potřebuji ho vidět naživo, tam rozhodne velikost, resp. "malost" Jde totiž o to, aby nebyl velký, vše nasvědčuje tomu, že to bude někde kolem BMW X1, pak ano.
1. 12. 2010 18:16
Re: PAJUN
Kamarádi si kupovali do firmy Touregy a mně překvapilo, že se rozhodovali mezi ním a Cayennem. Probírali jsme to a bez DPH a s obligátní slevičkou by byl pod miloše i ten Cayenne - překvypilo mně, že je to snad aktuálně nejlevnější Porsche (normálně 1,3 mil. CZK), to by se snad potom Cajun dostal někam k osmi stům tisícům....jestli by ale nebylo lepší si koupit famtastickou 159 od AR, tu keště pár let asi dělat budou a prachy to budou stejný >:D
2. 12. 2010 07:50
Re: PAJUN
Co je fantastickeho na AR159?
Avatar - white label
2. 12. 2010 11:07
Re: PAJUN
To byla jen trocha ironie... ;-)
2. 12. 2010 12:07
Re: PAJUN
Projeď se a uvidíš. Přinejmenším v zatáčkách za sebou necháš jakékoliv SUV na světě. :yes:
2. 12. 2010 20:34
Re: PAJUN
Projel jsem se a videl a hlavne zazil. 3,2 (asi 1500km) a 2,4 JTD (asi 6000km).
Zazil jsem snad nejvetsi zklamani z auta za svuj auto-zivot.
Tezka, neohrabana, neochotna zatacet (zde bych to srovnani s nekterymi hlavne korejskymi SUV videl na realnych zakladech), s odtazitym rizenim a mizerne nastavenym tlumenim.
Jedine plus AR159 ma - opravdu tuhou karoserii, ktera pri jizde po kvalitni dalnici kolem tech 130 dava prijemny pocit vozu z jednoho kusu, plujiciho nizko nad vozovkou. To ale zmizi ihned pri zabrzdeni a odboceni z dalnice pryc.
Proto se ptam znovu: Co je na AR159 fantastickeho?
2. 12. 2010 21:00
Re: PAJUN
Já řídil 159 1.8 TBi po faceliftu a zažil vyvážené, nádherně agilní auto, s chutí zatáčející a poslouchající rychlé, přesné a komunikativní řízení. Dokonce se dalo i mírně řídit odstavením plynu / přibržděním v zatáčce (samozřejmě jen do hranice zásahu ESP, které jsem nevypínal) a podvozek byl zároveň i slušně komfotní, jakkoliv Alfa samozřejmě není žádný Citroën. K tomu silné a nevadnoucí brzdy a motor s příjemným zátahem a pěkným zvukem. Z ostatních aut podobné kategorie a velikosti co znám se Alfě vyrovnalo jen BMW 3er (a musím dodat, že Mercedes C-Klasse jsem neřídil). Jedinou chybičku vidím ve stárnoucím interiéru.

Kdyby mi stačil velikostí (což bohužel nestačí), tak by mi 159 Sportwagon už stál v garáži. Ale prostě potřebuju větší auto... :-(
Avatar - white label
2. 12. 2010 21:36
Re: PAJUN
Ale 159 má s lehkou 1,8TBi podstaně rozdílné jízdní vlastnosti, než s V6, rozdíl je překvapivě větší, než u jiných automobilů...
2. 12. 2010 22:31
Re: PAJUN
Ono je to nejen tím lehčím motorem, ale taky faceliftem, který ubral dalších ca. 50 kg na přední nápravě. A taky ta V6 byla nejčastěji se stálým pohonem všech kol Q4, který přidával další kila navíc...
5. 12. 2010 12:54
Re: PAJUN
Samozřejmně, že nic. A už vůbec ne v souvislosti s Porsche nebo i Tuaregem. Omlouvám se, ale opravdu to byla těžká ironie....to tady jenom někteří "znalci" neustále opakují jak je 159 úžasná a při jejím vstupu na trh šéf AR tvrdil, že to bude kladivo na BMW. Proto ta už jedovatá poznámka. Já jsem skončil u její předchůdkyně, ta měla sice jízdní vlastnosti a tuhost dobrou (podle toho, co jsem slyšel a ty to tvrdíš taky), 159 už tyhle vlastnosti rozhodně neměla, ale na vlastní kůži jsem se přesvědčil, že ty hlášky o dotaženosti detailů a hlavně o kvalitě jsou bohužel pravdivé.
1. 12. 2010 21:22
čichám čichám koncern...
Nezpochybnuju financni duvody proc chce Porsche vyrabet sestricku Q5. Ale proste mi 2.0 TDI v SUV od Porsche proste moc smrdi koncernem - prosim chapat s nadsazkou, slovo komplex ke me rozhodne nepatri.

Image ikony 911 se otrasa v zakladech (nehlede na nesporne kvality)... :-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - T613
1. 12. 2010 21:40
Re: čichám čichám koncern...
v čem se image 911 otřásá v základech? Změní se jí kvůli tomu jízdní vlastnosti? Dali jí motor někam jinam? Nebo má snad diesel? Bože..
1. 12. 2010 21:55
Re: čichám čichám koncern...
Vsak v zavorce pisu o nespornych kvalitach 911. Ne, ty rozhodne, aspon zatim, horsi nebudou. Na druhou stranu je historicka image znacky Porsche zalozena na 911. Dokazali z toho vytriskat uspech (mozna i zachranu cele znacky) diky, v kontextu SUV, super vykonemu Cayenu (Turbo), celkem logicky pokracuji se super vykonou Panamerou, ktera oproti prvni genraci vyse jmenovanyho splnuje bez debat kvalitativni naroky.

No a ted maly SUV s 2.0 TDI... jen se ptam, jestli to ma Porsche zapotrebi. Vydelava snad malo? Mozna by to dobre popsala stara pravda, ze kdo chce rychle moc, muze spatne skoncit ;-) Kvalitativne se klasickym sportakum (911, Cayman..) nekteri konkurenti blizi, cenove zatim ani zdaleka, prave kvuli one image.
1. 12. 2010 21:47
Neviem
Zatial mam z tejto spravy zmiesane pocity. Cayene som este ako Porsche toleroval a tolerujem, dokonca obdivujem. Velke luxusne-sportove SUV s image vybornej znacky. V koncerne malo konkurentov z trocha ineho sudka, Q7 s nie velmi prijemnym vyzorom a image (minimalne v nasich koncinach) a Touareg skor pracant.

Avsak v tomto pripade, ked Q5 je pekne a urcite dobre auto, si po jeho boku neviem nejake Porsche predstavit. Naviac ked bude mat kopu veci a hlavne motorov rovnakych ako ta Q5, nejak tam ten porsche image u mna upada do pozadia. Ked to prezeniem, tak to akoby spravili maly hatch Porsche Fabjun s rovnakymi motorizaciami ako fabia a polo. Urcite bude zaujimava ta trojdverova verzia (ak bude), tam by odlisenie od Q5 bolo vyraznejsie. Takze som zvedavy, co naviac Cajun ponukne :-)

Samozrejme hodnotim z pozicie plagatoveho kovboja ;-)
Rozbalit vlákno
2
1. 12. 2010 23:40
Re: Neviem
trosku ostrejsi ale v podstate :yes: :-)
Avatar - white label
2. 12. 2010 00:36
Re: Neviem
Ale jo, Cajun mohl být klidně např. pouze se šestiválcovými motorizacemi..., čtyřválce mi tam přijdou zbytečné...
Avatar - Krispos
1. 12. 2010 23:33
Tak a je to jasny....
... do dvou let musim vydelat dva miliony, abych si mohl Cajuna koupit :-) Ferdinande, Ferdinande, nelehky to ukol vlozili tvi nasledovnici na ma bedra :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
2. 12. 2010 09:25
Vtip...
Ja vim, ze potrebujou penize na 911. Ale delat z porsche dalsi VW a Audi ? pff... Jakoby jim nestacila panamera a cayane.
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2010 11:55
No nevím...
... jestli má ta fotografie něco splečného s reálným budoucím modelem, tak koukám, že Porsche usilovně usiluje o cenu za nejhrůznější model také v kategorii menších SUV... no když se najde dostatek majetných masochistů, tak proč ne... kšeft je kšeft... :yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2010 08:37
Original Porsche skonci co chvila..
Bohuzial, tymto sa definitivne potvrdzuje ze individualita a vynimocnost tejto znacky konci. Bohuzial je to tak. Porsche na to aby bolo ziskove a vytvaralo pre akcionarov pekne peniazky potrebuje zisk. A zisk sa netvori z luxusnych sportovych aut ale z masoviek. Porsche sa vydalo touto cestou. Dufam ze ostatne znacky ako Aston, bentely rolls a podobne ostanu stale individualitami akymi su teraz. Porsche sa priblizuje uz aj menej majetnym obcanom, ktori nemusia mat miliony na ucte staci uz len zopar sto tisic eur.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
6. 12. 2010 08:52
Re: Original Porsche skonci co chvila..
Tak zrovna těch "zopár sto tisíc eur" fakt nejsou milony (v korunách). Konečně si lidi budou moc koupit "lidové" Porsche třeba JEN za 200.000,- eur! :-O 8-s >:D
6. 12. 2010 15:54
Re: Original Porsche skonci co chvila..
no neviem, za 200000 uz mas dost trosku ine porsche ale myslel som skor porsche za 30 000 eur, to si uz moze dovolit dost ludi.. tym sa jeho okukanost priblizi ku cayennu ktoreho uz fakt vidno na kazdom kroku.. Dufam ze si to pochopil
Avatar - white label
6. 12. 2010 16:34
Re: Original Porsche skonci co chvila..
Tak stačilo napsat místo "zopár sto tisíc eur", zopár desat tisíc eur, ale neboj, pochopil jsem to i tak, jen mi ten překlep přišel docela "srandovní"... ;-)