Ekonomika
Tak nějak bych to viděl.Kdybych viděl částku hluboko pod dvě mega cca 1,75mio tak bych řekl že může být zajímavá pro tady zmíněné fleety hotely atp. ale jinak pro ně stačí E-Class.
Absolutní částka je sice větší, ale pořád je to 5%. Kdo má na auto 2 mil. má obvykle i na to, připlatit si za větší motor, než jen R4...
Na tom není moc co řešit. Ti, kteří tahle auta kupují do flotil, ať už jde o hotely nebo jiné organizace s potřebou reprezentovat, po tom skočí. Co jsem pokukoval u hotelů v Praze, tak ty měly vždycky něco s nejmenším dieselem.
Takže nakonec to bude u aut pro konkrétní jednotlivce, jestli budou čtyřválec považovat za ztrátu image, ale tou byla před lety už pouhá úvaha o dieselu, že... :-!
Za sebe můžu říct, že hypoteticky bych volil šestiválec kvůli 4maticu, ale jinak by mi výkonově bohatě stačil i tenhle motor. :yes:
Takže nakonec to bude u aut pro konkrétní jednotlivce, jestli budou čtyřválec považovat za ztrátu image, ale tou byla před lety už pouhá úvaha o dieselu, že... :-!
Za sebe můžu říct, že hypoteticky bych volil šestiválec kvůli 4maticu, ale jinak by mi výkonově bohatě stačil i tenhle motor. :yes:
ten titulek nechápu:Čtyřválec stlačil cenu hluboko pod 2 miliony Kč. Co znamená v rozpočtu dvoumilionovém částka 92 tisíc? Fakt je to hluboko pod?
Nakonec jen prodeje rozhodnout o uspesnosti tohoto obchodniho manevru Mercedesu a na zaklade toho se ukaze zda ostatni vyrobci budou nasledovat... proste se uvidi.
Dosť peňazí to je, ale aj rozdiel v image 4 a 6 valcu je značný..
Ale kupcov si to nájde a ja rozhodne neodsudzujem rozhodnutie mercedesu
Ale kupcov si to nájde a ja rozhodne neodsudzujem rozhodnutie mercedesu
100 litrů je hodně peněz pro každýho, nebo by mělo být. Je to motor na "courání" sem tam, ale upřímě, bych ho na ježdění nechtěl.
Pro českého zákazníka je motor důležitý, je to součást image. Pro německého kupce (ze střední třídy) je to zajímavá nabídka, pro něj je důležitost v tomto pořadí😒br />
1 - Mercedes
2 - S Klasse
3 - motor
2 - S Klasse
3 - motor
Dokazu si predstavit, ze jako nova flotila do velkych hotelu kde se auta ***ji po meste, vyzvedavaji klienty do divadel...atd. nevidim nic zvlastniho... Nemyslim mesta jako Praha ale Londyn/ Berlin, Pariz...etc.
Hlavná otázka znie, či pre kupcov áut ako S-klasse je sto tisíc českých korún dostatočne motivujúcich, aby brali do exkluzívneho auta štvorvalec..
..ktorý je inak parametrami dostatočný, a ako už bolo spomínané, nie je to žiadny leňochod..ale
..ktorý je inak parametrami dostatočný, a ako už bolo spomínané, nie je to žiadny leňochod..ale
Tříválce nejsou ničím novým a dvouválec už máme taky.... opět. A ta časová díra nebyla zas tak velká. Cinquecento mělo dvouválcovou sedmistovku ještě v devadesátých letech.
Jenze na druhou stranu, kdo by to toho chtel naftu.
Poridil jsem S500 4kolku a nedam na tento motor dopustit....