Ekonomika
simson33
0
Není ale zvláštní, že BorgWarner jako dodavatel pro automobil. průmysl vymyslí v oblasti automat. převodovek něco co v roce 2003 nikdo nemá a potom to nechá patentovat jednoho odběratele (VW). Nebylo by pro BW výhodnější, mít vlastní patent a prodávat všem. Stačí se podívat jak dlouho trvalo konkurenční firmě Getrag než představila vlastní řešení, co ZF to netuším.
Přejít do diskuze
Krome zakazniku VW a Skody kteri to maji, a za draho, uz doma... >😁 Ostatni muzou byt radi. :yes:
Rekl bych, ze je to spise spatna zprava pro VW. BorgWarner bude chtit nove produkty jako Haldex5 + DSG (nový BorgWarner DualTronic) prodavat vice masove, tak ze "VW technologie" bude mit kazdy. Ocekavam masove nasazeni u nejake domaci BorgWarner automobilky, tedy u nejake v US.
:yes: Přesně tak, základem je BorgWarnerův DCT - DualTronic Clutch System (DCS). Jméno DSG je jen marketing od VW. [odkaz]
No tak Software pro Haldexy obvykle dělali Rakušani (Steyr-Daimler-Puch - ti, kteří nedavno přišli s vlastním systémem Dynamax, funkčně víceméně shodným s Haldexem 4.0).
Jinak DSG se vyrábí v závodě VW v Kasselu, nicméně to na podstatě věci nic nemění.
Jinak DSG se vyrábí v závodě VW v Kasselu, nicméně to na podstatě věci nic nemění.