to mi je jasne..nie som blazon ktory by kupoval nove 330xdT za 50 000€ aby za rok zistil, ze manzelka je zas tehotna a kam dam druhy kociar??? nemaj strachy, ja kupujem len jazdenky a menim auta kazde 2 roky. S narastajucim poctom clenov rodiny sa bude urcite zvacsovat aj auto ;-) ..vidim to na M-B R...4-matic
ja o tom viem :-) , nasklamal si ma ;-) , pomer je tam 38:62 , aspon to ma elektronicke samosvory..ale napriek tomu je trakcia aj tak vynikajuca a je typicky pretacave >:-[]
Ano, není to takové to naházení do kufru, ale spíš zkoušení využít každé mezírky. Přesto u mě E91 hrála v rámci souboru všech vlastností prim. Moc rád na ní vzpomínám :-) .
O přechodu k olympiádě vyhrála univerzálnost pro 3 různé nátury uživatelů, přístup prodejce a celková cena. Ještě letos, 3 roky po představení se za podobné peníze s výbavou těžko sežene :-) Každopádně slouží dál a ku spokojenosti nynějšího uživatele, já si vyžral ty dětské nemoci nového modelu a proto jsem ani na blog nedal dlouhodobý test. Nebylo by to vůči modelové řadě A4 férové.
Je to samozrejme individuálne, pri prvom dieťati som zbalil kočík do malého hatchu, teraz pri druhom väčším kočíkom zaplním celý kufor kombi (ktorý je väčší ako kufor 3er). Práve cez víkend som sa nad tým zamýšľal, že ísť s obomi deťmi, kočíkom a batožinou na nejaký dlhší čas preč, budem mať pri balení čo robiť. ;-\
P.S. Čo Ťa primälo prestúpiť z Mníchova do Ingolstadtu? Kto okúsi raz jazdu s BMW, obvykle nechce iné...
mozem potvrdit, oficialne to na strankach nie je, ale objednaval som 320d v decembri. Kalkualcia je jednoducha, cennikova cena - 6545,-EUR (resp viac, podla zvolenej vybavy, na 320dT to bolo okolo 6800 tusim)
to zvyhodnenie az 3600 pri leasingu je skryte v leasingu bez navysenia, nezrazi sa ako dodatocka zlava. Aj tak ale auto cennikovo prekracujuce 40tis je za 33 doma >:D
E91 jsem měl jako pracovní montérky, ale taky na víkend, dovolenou, hory...to vše se dvěma dětmi a když bylo potřeba i se psem. Není to sice etalon prostornosti, přesto bez nějakého většího rozcapování naprosto vyhovující ;-)
Fajn motorizácia i auto ako celok, len s tým "zbalením všetkého, čo potrebujete" Ti to vydrží iba pri jednom dieťati. Pri dvoch už podpriemerný kufor 3er nebude stačiť.
Mayki gratuluji ke spokojenosti, jen Tě trochu zklamu - v E46 xd dozajista nemáš xDrive, ale rozdělovací převodovku s pevným poměrem - tuším 35/65 ve prospěch zadní nápravy. Takže jistota na vozovce určitě, vytažení předními koly bohužel ne.. ;-\ jinak přeji hodně radosti za volantem :-)
Dnes už legendární motor R6 3,0d absolvoval další upgrade, který se nejprve představí v modelu X3. Aktuálně nabízí ne méně než 190kw, tedy o plných 10kw více než doposud a dále o 20Nm vyšší točivý moment, celkově tedy 560Nm. U nepříliš aerodynamického SUV jsou zajímavé parametry:
0-100km/h za 6,2s, Vmax 230 a průměrná spotřeba rovných 6l. X3 se bude dodávat v tomto případě pouze s 8° automatem.
V novém trojkovém sedanu se tedy dá předpokládat zryclení na 100km/h pod 6s a spotřeba na úrovni 5,5l...to je jako sen ;-) .
Caute. Uz 7. mesiac s usmevom na tvary uzivam 330xd Touring e46 facelift, v takmer zhodnej specifikaci ako je to v teste (na tu dobu). Som presvedceny, ze pre mna, moju manzelku a 6 mesacnu dceru som ani lepsie auto vybrat nemohol. Je bezpecne, pohodlne, vykonne za kazdych okolnosti, pre troch (max. 4) ludi dostatocne priestranne, do kufra zbalime vsetko co "potrebujeme", ty co maju deti vedia o com hovorim ;-) . V pohode sa vojde do kufra aj nas havo (slovensky cuvac). Cize odporucam a potvrdzujem, ze je to urcite laska na prvy pohlad ;-):-):yes::yes::yes:
Je ale fakt, že v každej z uvedených prémioviek je menej miesta, ako v porovnateľnom mainstreame; Mondeo či Sup ponúkajú priestorové pomery o kategóriu lepšie. Preto Vy kupujúci prémie chtiac nechtiac musíte ísť do vyššej strednej triedy, aby ste mali dostatok miesta (ktoré jazdci mainstreamu majú už v strednej). >:-[]
Jo asi jo, pletu si to s benzínem, tam atmosféra okolo 190kW zmizí uplně. Jen aby neudělali nějaký přefoukaný diesel R4 se 180kW a je i po této verzi...
Ani mi nemluv. Kdybych nepotřeboval víc místa v kufru a hlavně na zadních sedadlech, měl bych v garáži buď podobnou 3er Touring (ovšem v benzínu) nebo ještě spíš Alfu 159 Sportwagon... Ale v těchhle autech prostě čtyři dospělí (nad 185 cm) dlouhou štreku pohodlně neodjedou. :-(
O jeho konci s příchodem nové trojky. Tam verzi s jedním turbem nahradí twin turbo čtyřválec, nebo se pletu? Ale 3.0d s dvěma turby samozřejmě zůstane...
V prehistorickem Passatu B3 bylo taky daleko vic mista nez v moji Lagune. Neni to o rozmerech ale o obestavenem prostoru. Tenke vyplne a uzka stredova konzole udelaji svoje.
Nemohu si pomoct, ale přijde mi, že aktuální trojka po faceliftu ožila a chytla druhou mízu. Je tak nádherně elegantní a sportovní, že ani nepotřebuje M- Paket a i na 17" kolech vypadá k světu na rozdíl od novinek. A vnější rozměry? Na nich nevidím nic zlého a vůbec bych se nezlobil, kdyby nová 3er nepřekročila 4,6 metru, ikdyž to se asi nestane. Já v E36 mám místa až až, takže opravdu nechápu na co je někomu skoro pětimetrová přerostlá Insignia kombi. Jo jasně, pokud je rodina, tak je to už na hraně, ale to je vše dobře popsáno v textu. Zkrátka bych si moc přál, aby i příští BMW bylo pořád volbou pro ty sportovně založené řidiče, kteří netouží po voze, kde akorát vozí zbytečný vzduch.
Třílitrový diesel opět předvedl své mistrovství, o to víc zamrzí jeho brzký konec, který prostě nikdy nepochopím.
Interiér- tam je stále slabina linie přístrojové desky, ale mě osobně by to ty skvělé sedačky víc než vynahradily, stejně jako M volant. Pracoviště akorát pro mě ;-)
Co víc říct, palec nahoru :yes: pro BMW, že vytvořilo vůz, který i na konci životnosti má co říct a je stále na špici. Tak sna jen ještě šťastnou ruku při tvorbě nástupce ;-)
V SR zacina cena po zlave 6600 eur na cca. 20 300, alebo davaju Sportpaket za takmer 7000 eur gratis. Ako je to s cenami v CR?
Lebo takto to je s C5 jedno z nalacnejsich aut v strednej triede... a to uz je zaujimave pri 5 rocnom servise zdarma ci zostatkovej cene auta pri predaji.
Rád bych jen dodal, že deklarovaná menší šířka vozu není ani tak o totálním čísle, jako spíš o poměrně širokém středovém tunelu a prostorově výraznějších výplní dveří (pro uživatele Passatu, kde jsou výplně naopak chorobně tenké to musí působit jako tank). V podélném směru na tom kupodivu BMW není o moc hůře než M-B a srovnatelně s A4, rozdíl je ve výšce posezu a tradičně horší možnosti vrazit ťapky pod přední sedadla.
Na soužití s bavorskou E91 vzpomínám dodnes jen v nejlepším a případné zájemce "zlaté" odcházející edice potěší i to, že pádla pod volantem jsou za hubičku v extras ;-)