Testy
ztráta soudnosti v této konfiguraci kupovat jinak celkem sympatický vůz, kterým ix je. Do města a nejlépe s foliema na sklech tohle nepatří, na rychlostní silnice taky ne, možná na okresky v létě a to je málo. Tentokrát za mě tahle hyu. ne :no:
alambert
koupit tohle auto obecně je ztráta soudnosti, vůbec koupit SUV je ztráta soudnosti. ale vzhledem k tomu, že v těhle autech nejčastěji vozí maminky děti do školky tak nevím proč ne v téhle konfiguraci... >😁
alambert
1) "Motoru určitě zaujme příznivce klasických atmosférických benzinových jednotek. Směle točí až 7000 min-1 a nechybí mu dravost v honbě do vysokých otáček. Zároveň ale dokáže naplno využít možností D-CVVT a VIS, korejští konstruktéři dokázali i bez přeplňování postavit motor, který má dostatek síly v nízkých otáčkách."
2) Typ motoru: přeplňovaný zážehový
3) Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 167 / 4850
tak jak? má to turbo, nebo ne?
2) Typ motoru: přeplňovaný zážehový
3) Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 167 / 4850
tak jak? má to turbo, nebo ne?
jaky byl rozdil oproti 1.6 FSI tenhle motor se daval jeste do 2oktávky,5Golfu ale nejak se nepovedl vim že byl ještě 2.0 FSI ... to byl tak 2004,5... nakonec to nahradili TSI
že by hyundai ten motor až tak vychytal a opravdu nemel zadne mouchy ?
že by hyundai ten motor až tak vychytal a opravdu nemel zadne mouchy ?
jediné společný max ten přímý vstřik do válců. FSI motory nemají D-CVVT a VIS, odtud pochází také větší živost motoru 😄
Je to uz trochu nudne ..
co treba otestovat napr. toyotu rav 4,dacia duster ,chevrolet nebo neco jineho ......