Testy
1
Mno žádnej zázrak...1.6 Ti-VCT od Fordu má daleko lepší průběh krouťáku, zde: [odkaz]
Přejít do diskuze
gld
fsi motory boli akési "polotovary" na ceste k dnešným tsi, boli ponúknuté zákazníkom ako závan moderny no v praxi neprinášali nič prevratné
gdi k tomu pridáva variabilné časovanie ventilov a zatiaľ sa zdá, že je ďalej ako fsi
gdi k tomu pridáva variabilné časovanie ventilov a zatiaľ sa zdá, že je ďalej ako fsi
FISHkaa
jediné společný max ten přímý vstřik do válců. FSI motory nemají D-CVVT a VIS, odtud pochází také větší živost motoru 😄
Flai
jaky byl rozdil oproti 1.6 FSI tenhle motor se daval jeste do 2oktávky,5Golfu ale nejak se nepovedl vim že byl ještě 2.0 FSI ... to byl tak 2004,5... nakonec to nahradili TSI
že by hyundai ten motor až tak vychytal a opravdu nemel zadne mouchy ?
že by hyundai ten motor až tak vychytal a opravdu nemel zadne mouchy ?
saldy
ztráta soudnosti v této konfiguraci kupovat jinak celkem sympatický vůz, kterým ix je. Do města a nejlépe s foliema na sklech tohle nepatří, na rychlostní silnice taky ne, možná na okresky v létě a to je málo. Tentokrát za mě tahle hyu. ne :no:
dicky
chlapci chlapci vy ten hyundai tlacite jak se da. Minuly tyden tady byly oba tihle koncern krasavci a ted uz zase jak bumerang..
Je to uz trochu nudne ..
co treba otestovat napr. toyotu rav 4,dacia duster ,chevrolet nebo neco jineho ......
Je to uz trochu nudne ..
co treba otestovat napr. toyotu rav 4,dacia duster ,chevrolet nebo neco jineho ......