Pokud bude délka kolem 3,5 metru, už to není klasické městské miniauto. Spíš designově upravené Polo, které se bude jako miniauto tvářit, ale při pokusu o zaparkování v řadě aut u silnice majitel pozná, že to není úplně ono. Já za ideální miniauto do města považuji Seicento - má jen kolem 3 metrů a má neuvěřitelný rejd kol, tudíž se vmáčkne do míst, kam se jiná auta nevejdou.
Vzhledem k nedostatečné šířce parkovacích míst např. na sídlištích je i malá šířka Seicenta přínosem, někdy mezi velkými SUV nezbývá dost místa na klasicky široké auto, pokud tedy majitel nechce vystupovat střešním oknem nebo kufrem.
Když se objevily první zmínky o novém malém autě od VW s motorem vzadu pod podlahou, těšil jsem se na průlom ve využití vnitřního prostoru a krok vpřed. Teď nám tu VW servíruje naprosto normální auto velikosti Pola s jiným designem.
V čem je toto auto inovativní že se tu tak řeší? Nic nového na něm nevidím.
A1 i A2 jsou, resp. byly, extrémně drahé, A1 pozicionovaná jako stylovka, A2 díky technologii, to nemá s klasickým malým autem a jeho masovým rozšířením (2. v rodině) moc společného. Je to jako srovnávat Focus a BMW 1, velikostně/třídně to je sice totéž, ale je jasné že jejich pozice je jiná.
to nemyslíš GTI vážně, že??? Jestli to má být legrace, tak ti to tentokrát nevyšlo! :-( rád čítám tvé příspěvky, protože vše umíš docela dobře a zajímavě popsat. Tentokrát jsi ale spadl z tvého oblíbeného koncernového prémiovéhosuperhyperapoštolskéhomajnstrý… do nejlowendovatějšího diskutérského záchodu. Vzpamatuj se a raději zase piš zajímavě i když koncernově.
Isteže - primitívi svoje bezduché "myšlienky" považujú za skvelé... Ak ti leží v žalúdku, tak proste na jeho príspevky nereaguj. Podobnými prejavmi vystavuješ len vlastnú chudobu ducha.
Ano, přesně tak to cítím i já. Vcelku se mě to dotklo, protože - i když by se dalo říct, že co na tom záleží na internetové diskuzi... - mé babičky jsou už dlouhá desetiletí na Pravdě Boží, ale měl jsem je moc rád. A když někdo, kdo se ze svého nulového životního statusu pravděpodobně dostává na vyšší úroveň pouze zde, napíše takovou oplzlost, je to tak nízké, že pro to nemám slušných slov.
Díky za to, co jsi napsal, jsem rád, že se z toho kufr neobrátil jenom mně a vlastně mě překvapuje, že tu není obdobných reakcí více. troufám si říct, že je to škoda...
Mam HTC desire HD a ako sluzobny iPhone 3GS. Osobne sa mi ale Desire HD lubi viac ako iPhone, aj ked uznavam ze nova 4 je uz o dost lepsia. iPhone mam cisto n a telefonovanie, desire HD je pre mna uz nieco ako osobny pocitac s ktorym mailujem atd atd... nokia N8 a podobne srandicky sa nechytaju. Mal som aj N95 8gb , mal som ju vytunenu dostatocne ale stale to bol len symbian.
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
Niekedy nemáš na výber. Buď nie sú peniaze, alebo ich prednostne potrebuješ na iné veci. V tom prípade je jazdenka vhodným riešením. Ibaže časom, alebo ak nemáš šťastnú ruku, môže stáť prevádzka viac ako je zdravé.
S novým zas môžeš počítať s výraznou stratou hodnoty, hneď jak vyjdeš z brán predajne.
Každé riešenie má niečo do seba a osobne mám pochopenie pre obe riešenia mobility. ;-)
Mno paco mexicano reagoval divno, ale...
Staviaš sa tu do úlohy akéhosi diskusného elegána, ktorýs nadhľadom a iróniou sa snaží určovať tón a smer diskusie a berie na seba úlohu absolútneho arbitra. A treba povedať že narábať so slovami vieš, o "tom žádna", veľmi dobre...
Ale Tvoja rekacia na doytčného ukázala (opäť), že je to len póza z ktorej zas a znovu vypadávaš...
Nič len pozér...
Ty protažené kryty světlometů se ke zbytku auta asi moc nehodí, ale nejspíš jde o fotomontáž a v konečném stadiu to může vypadat trochu jinak. Jinak jsem ale touto třídou aut nadšen, miniškoda se mi moc líbí a pokud se podaří udržet startovací cenu pod 200t, tak tohle auto bude mít úspěch, na to beru jed!!! Rozvor je na délku auta úžasně velký. No a až přijde příští rok pětidvířko, to bude teprve bomba!
gti___asi ta sklamem...dnes som bol zhodou okolnosti s panom, ktory pracuje vo vw v Bratislave (mimochodom__jazdi na Hyundai) :-) a zaobera sa nastavovanim vyrobnej linky a procesu a vravel mi, ze tie tebou ospevovane vwini auta stoja za slusne hovwno...ze to vyzera otrasne...
a zajtra mi posle fotky...ze vraj budem mat postarane o zabavu na cely den >:-[]
ked budes moc prosit__poslem ti ich na mail__viem ze sa ti postaram o spestrenie tvojho sexualneho zivwota...ale nech >:-[]
To s tou babičkou jsi fakt přehnal, Milošu...... pokud máš koule, jsi chlap a máš v sobě trošku slušnosti, tak bez ohledu na cokoliv by ses měl omluvit .... nejen wenovi, ale i ostatním, kteří tenhle hnus museli přečíst. Je to ostuda. :-!
Tebe za tohle musí někdo buď platit nebo se snažíš někde někomu zalíbit nebo těm svým opravdu blábolům už i věříš..... nicméně:
Možná se pletu, ale není to náhodou to mikroauto, které se jinde už dlouhá léta vyrábí? C1, 107, Aygo, i10.........?
Ty tvé výstřiky jsou dneska už opravdu k popukání. Za mě dneska :yes:
Ten blábol, cos tu stvořil, zejména to s tím křížkerm, tu nezapomeň zopakovat někdy v prosinci 2012. Pod žebříček prodejů... ať je tu taky trochu sranda... 8-s >:D
Nemáš na Octavii RS, nemáš na Fabii RS? Netruchli, brzy bude... GO RS. Auto, které budeš milovat, auto, které bude v dlouhým táhlým černou můrou všech jezdců za dvěpade... a věř, že nejen jich.
LUGO je vůz tohoto desetiletí.
LUGO - první "nezmenšené" auto, auto, které tvoří novou designovou epochu mikroaut. Auto, které je větší než tvá představa. Auto, které maximálně definuje mikroprostor.
Práveže naopak, úplne presne na komoru...
Aspoň už buď vo svojich názoroch konzistentný...Ja viem, že sa to niekedy nedá, ale takýto zásah bumerangom tu už nebol dlho...
ale tohle je nejspíš první škodovka která bude hodně úspěšná v zahraničí, konkrétně třeba v Anglii, ale doma to bude nejspíš propadák. Jen troje dveře, malý kufřík, to typický český "převažeč cementu a automatických praček" těžko akceptuje.
Jestli s tímto chcou někomu konkurovat tak šlápli asi vedle tohle je snad nejhnusnější Škodovka co sem kdy viděl měla by se jmenovat hnus. A jaelikož tyto mini vozítka budou používat hlavně ženy které se řídí upři výběru auta pouze a jedině vhledem. Jedinečný způsob škodovky vstoupit do tohoto segmentu malých aut nepostrádá odvahu, ale aby s toho nakonec nebyla sebevražda. :no:
a preco myslis ze menia manazment? lebo sa drzia nepodarku symbianu, mas TY doma vobec elektrinu? to je ta spravna otazka.. Ale inak to k tebe sedi.. ta laska k vw a nokii, ide to ruka v ruke..
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
no napsal jsi tu ty, že máš malýho.....ale nevermind.....
Jdeš od mantinelu k mantinelu. Udělej si marketingový výzkum mezi 20ti letými....
Asi tě poženou s mirkoautem rychlostí 1,8TSFI ;-)
Nemluvím o vylítaných žroutech. Mluvím o jiných.....
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
Proč já? Přečti si to pořádně. Ty si tvrdil, že bys nejezdil ničím malým. A já jen píšu o tom, že kdo potřebuje velký auto, má ho malýho a nízké sebevědomí.
Jinak si vážně myslím, že je lepší nový malý auto s nízkými provozními náklady, než žravá bazarová masírka, kdy většíně majitelům podobných aut nezbývá na nové pneu.
Nadrženost vrcholí,zásadní revoluční vstup,do Up po Up,lze jen NADŠENĚ zírat,Golf definoval,událost tohoto roku,nemůžeme VW upřít prvenství - tohle myslíš GTI opravdu vážně? Čteš svoje příspěvky po sobě vůbec? Jestli ano a přijdou ti normální,tak věz,že jsi nemocen a tudíž neváhej s léčbou u psychiatra! Samozřejmě,že věc se má tak,že VW přišel s něčím s křížkem po funuse,že vymyslel již dávno vymyšlené a že spáchal jen další nudnou pixlu tak jak jen VW to umí! A ty už nejsi ani k smíchu s tím svým infantilním jásáním nad vším co VW zplodí. Ps. Píšeš krásné Lupo-to bych tedy rád viděl tvoji manželku či přítelkyni! >:D
Aaale, platinový ventilek jednoho diskuzního bratra ;-) >:D
Víš, za 200 to jde. Ale za 200 jde i něco jiného... tak nevím, proč bych měl být nadšený z nákupní tašky nebo mikrocity....
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
V překladu: Mám ho malýho, tak potřebuju něco většího. Nejlépe Q7. >:D
Ale ona tě ropná krize naučí...
Nežli cokoli z bazaru, tak to radši něco menšího novýho. (Já nikdy bazarový auto neměl.)
Připadá mi, že ti nikdy nebylo dvacet. Jedna věc je co v těch letech chceš a druhá, na co máš. A já LUPO doporučuji klukům, jejichž životem není bazarovej plot, tedy klukům, kteří si koupí nový vůz - VOLKSWAGEN LUPO. Za 200, a to jde ne?
s tou nokií má pravdu, fakt. N8 je vnímán jako produkt spásy. Jinak sama nokia přiznává, že budou dávat akcent na kvalitu.... takže s tou elektrikou opatrně, aby ses nepokopal ;-)
nevypada to spatne, ale jeste minimalne roka-dva to asi bude trvat, nez z toho opravdu neco bude.
Kazdopadne bravo VW, bravo vorsprung durch uvedeni na trh auta , ktere samozrejme uz toyota na trhu ma... ;)
Teb vazne, tohle auto nebude o moc mensi nez auta z francouzsko-japonske trojky, ani o moc levnejsi, uz i jen z duvodu elektromotoru, tak jsem zvedav jak to dopadne. ALe v CR minimalne z duvodu racionalnich argumentu typu, ma kultejsi kolo jako konkurence, bude v kategorii bestseller... :yes:
.....GTI, to je na platinový ventilek! Byl jsi někdy 20ti letý kluk? Co to píšeš? Ses dneska dostal do opratí vwlastní vwantazie.... . To chceš, aby si mladý kluk koupil MMM? (malou městskou mr.dku?) a ne káru, která bude smrdět benzínem, která bude mít zvuk, která bude mít i koně pod kapotou a hlavně ve které si vepředu nebo vzádu zaskotačíš s kočkou? No dneska ses tu ale vypotil..... osobně bych byl z toho auta nadšený jako kluk jako ten týpek v Pelíškách, co vyfasoval od Donutila ty hnusné boty..... jediné, čím bych to napravil by bylo, tak toho skoroauto rychle udat a koupit něco, co má právo být nazýváno auto....
Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk jezdit nechtěl. Ach jo, tos to dneska vyšvih do Nirvány platinového ventilku. :no:8-s >:D >:D >:D
Další revolucí jsou dnes malé městské crossovery. Kdypak VW na tuto vlnu naskočí ?
K tvému oblíbenci Jukeovi se přidá i další kreatura / slovy zdejšího milovníka Renaultu / Captur od Renaultu.
[odkaz]
[odkaz]
aj nokia preda najviac telefonov. ale preco? lebo su to lacne breky pre firmy. tak prosim ta netaraj o tom ze predajnost znamena kvalitu. Predajnost znamena uspech a nie kvalitu.
tycoon uvazuje triezvo. a1 a a2 sa predavali predsa vsade a napriek tomu uspesne neboli, aspon teda ich predaj nesplnil ocakavania do nich vkladane. male auto je male auto, su vsetkymi jeho prednostami a nedostatkami. skusim rozobrat nedostatky. dve auta, vyssie naklady pri kupe, styri povinne, styri havarijne, styri garancky, osem zimnych pneumatik, nemas kde zaparkovat druhe auto a s tym suvisiaca hrozba odczudenia.. pre bezneho cloveka akych je u nas vacsina, neprijatelna alternativa vyriesenia mobility. no a prednosti? v danom kontexte bohuzial..
Tycone, upřímně, nestyděl bych se nikdy v žádném autě, tuhle kategorii neznám. Spíše vnímám kategorii - stylové, hezké (byť malé) a tak podobně.
Rovněž tak pojem - zesměšnit nechápu, vlastně tě vůbec nechápu...
Přece jde o to, že jsou tu statisíce mladých kluků, které nemůžeme pasovat rovnou do pětkových bavoráků, jsou to mladí kluci, kteří však v něčem jezdit chtějí. A těm bych třeba právě jako první auto doporučil to malé twingo gordini, či tedy horní LUPO apod.
P.S. Stydět se, zesměšnit... Tycone, Tycone, tys tomu dnes tady dal :-(
Pan Láník sebereflexi určitě má (a povětšinou celý tým redaktorů Auto.cz), neboť se po upozornění velmi dobře naučil odlišovat význam slov technika a technologie, narozdíl od diskutujících. :yes:
Mám pochopení pro bigmac syndromn, že těm velkým jde jen o prachy a že Renault vyrábí auto jako humantární akci, ale ať je to jak je to, proč se tak neurvale vyjadřuješ o produkci automobilky, která v mainstreamu prodává najvíce aut, současně aut nejdražích?
Copak tu někdo napadá Renault za Twingo?
Dobře, rozeberme věc - ty považuješ Twingo (sport) za zásadně přitažlivější, než mnou naznačené LUPO"gti". Vždyť obě verze vycházejí z toho samého, Volkswagen dokonce bez historické přestávky. Já obě auta považuji za výborné náčiní mladých jezdců, čas jen ukáže, kdo bude úspěšnější. Můj názor znáš, respektuzj ho tak, respektují zase já tvůj.
Nevím jak ve 20 letech, ale nyní bych se za takového "prcka" styděl. Můžeš k tomu dát litá kola, můžeš tomu dát "zamračenou" masku Volskswagenu či Audi, ale nezlepšíš tim nic, v horším případě se zesměšníš.
myslim, ze to Twingo je a bude o mnoho zaujimavejsim a zabavnejsim vozidlom, ako vw hatlaniny...
uz kvoli tomu, ze ma minulost, ma charizmu...kdezto vw su hlavne zamerane na zisky a nenadchnu__nechytia za srdce...
a btw___docela slusne nekvalitne spracovane...vcera sme mali v servise passat 09...a dalsi vw s naliatymi zadnymi svetlami, prvy krat som sa s tymto stretol u tvojho guru a bola to VI >:-[]
nehovoriac o slziacich motoroch a vrzgajucich plastoch...
vdaka tymto skutocnostiam a vnimani nedostatkov vw group :no::no::no:
a nechapem preco zacinas v diskusii dalsou "tvojou myslienkou"
uz si daj pohov s tvojimi vlhkymi snami o aute pre synacka
Nová auta nejsou pouhým genereačním pokračováním (jinak krásného) Lupa. Pokud to sleduješ, nastává opravdu tichá revoluce v městské automobilové dopravě. To je znát už jen z horního snímku. Nové Lupo není jen malé/velké auto, tedy jakási zmenšenina Cromy (Panda) nýbrž nová genrace městských aut, takových aut jaká vidíme v příparevě u Renaultu apodobně.
Pojem chlap trochu rozmělni - kluci kolem dvaceti. Nakonec nemějme obavu, že to VW nebude umět rozhýbat.
Nemusíš mi vykat, cením sice přirozenou slušnost, ale až tak to nemusíš přehánět. Nerozumím tomu bláznovství, ty bys jako dvacetiletý nechtěl snad nějaké to překrásné LUPO, či Go od Škody? Co takhle najít LUPO na zahradě po maturitě?
Design LUPA (vycházím zatím jen z horního snímku) bude mít evidentně na to být něčím více. A přesně tak jako existuje TWINGO GORDINI APOLLO, nebo jak se to jmenuje je přece zcela přirozené, že i VW či Škoda budou mít zájem, aby jejich auta přitáhla i část té rychlejší motoristické populace. Co jiného pak mladému klukovi po maturitě pořídit, když ne něco od VW?
A1 i A2 byly samozřejmě "prémiové", ale jde o to, že nesplnily očekávání a prodeje jsou (byly) výrazně nižší než nastavené výrobní kapacity. Ani Lupo nebo Fox se nikdy nestaly prodejním hitem a byly potichu staženy z trhu.
Pokud bude to budoucí miniauto "Koncernu" mít charakteristické rysy těch značek, neuspěje - ženské si to prostě nekoupí, protože to nebude "hravé". A chlapi si to nekoupí, protože je to "prcek".
Vycházím pouze z horního snímku, dovozuji, že tak nějak bude nový produkt vypadat. Tuším v tom i potenci nejen jako vozítko pro holky, ale jako fantastické malé náčiní nejakého začínajícího mladého jezdce s horkým srdcem. Dát tomu pěkná kola, parádní barvu.... no, ikona je na savětě. Jako první auto někde kolem dvacátého roku, uvnitř stylová kabina, dokonalá muzika, ideál. A s cenou kolem 200, super-ideál.
Argument ajedničkou je v tomto kontextu zcela mimo. A1 je prémiový produkt a nelze předpokládat jeho masové rozšíření. Navíc nikde nepíši, že si chlapi potrpí na malé stylovky. Píši, že si umím představit (na rozdílod Pandy) že v tom jede i muž. To je všechno.
Právě ty nákupy "hravých" twing a spol budou novým produktem od Koncernu zásadně, drtivě narušeny.
Ne, půl metru a padesát kilo nemám, ale to není důležitý, důležitý je, že jsi tu hezky ukázal jaká jsi špína a spodek. Že až tak, to jsem netušil. Zdravím a sbohem!
Co jsi chtěl původně tu může zajímat jenom tebe, neuplatňuj tu praktiky ze základní školy, když tě ředitel kráká za pejzy potom, co tě načapal, jak to zkoušíš zády k mušli...
Mimo realitu jsou vaše příspěvky.
Realita je prostě taková, že chlapi si na "malé stylovky" nepotrpí. Podívej se, jak chabé prodeje má třeba Audi A1 či kdysi A2, zatímco po A4 či A6 je neutuchající poptávka. Ženské prostě kupují "hravé" Twinga, Yarise, Fiaty 500 atd., přesně jak říkal předchozí diskutující .
Možná jsi o půl metru a o půl metráku menší než já... >:D Tak si tu nehraj na kovboje, nikomu nevyrážej horní protézu a ber laskavě na vědomí, že pro mne jsi diskuzní nic - nula bez názoru, bez vědomostí, postpubertální moula, co se zatím snaží najít sám sebe v džungli života.
O tom jsem psal. VW vstupuje do segmentu ve kterém se může prosadit. Takhle VW funguje. VW tady není od toho, aby něco zkoušel. A asi ucítil, že i v Německu bude poptávka po těchto autech růst. Pokud si i dnes v Německu mezi sebou Twingo, F500, Panda a i10 rozebere 100 000 aut, tak po nástupu VW4, bude vše jinak. Dalších 100 000 na ně čeká v UK.
Pouze Pandu lze na našich silnicích vidět častěji ... ale to není úplně typické miniauto, spíše miniMPV, které dokáže konkurovat nejmenším zástupcům malých aut. Co se týče věku Pandy, je to jen 7 let staré auto, Panda předchozí generace se vyráběla přes 20 let ;-)
Nemám tu svůj tým, mám tu jen svou hlavu, svou slušnost a své prsty. Kde šlapala tvoje babička je mi šumafuk, nezajímáš mě ani ty, zajímají mě zde výhradně lidé s mozkem.
S2000 se speciál určený pro závody SWRC, kde je atmosférický motor s přesně určenými parametry. Proč by se měla S2000 porovnávat se speciálem určeným pro rellyecross.
Tak je jasné, že na vsi si to nikdo nekoupí ani na Západě. Ale i v českých městech nejsou minisauta moc vidět ... podívejte se na parkoviště v centru nějaké města a s velkou pravděposobností tam bude víc SUV či Superbů než miniaut.
Nejsem sice expert na češtinu, ale vyjádření budoucnosti s pomocí slovesa "být" se mi zdá správné ... budu běhat, budu spát, budeme jezdit, bude kupovat.
je aj dvojkolka >:D
auto zatial nie je urcene na IRC, ale predpokladm, ze sa Hyundai opät etabluje v nejakej sutazi, nakolko maju dost slusny vypadok...
VW je prioritně produkt pro Německo, a tam holt mikroauta nejsou hlavním tahounem trhu. Verdle toho jistě i ty víš, že VW vždy vyčkává. Bude to stejní jako v SUV, přijel Touareg a TIGI a je zameteno. Přesně stejný scénář se bude opakovat v mikroautech.
Co tě udivuje, humbuk byl u každého nového modelu do portfolia Škody, proč by to v případě UP mělo být jiné??? Je to domácí značka (i když asi jen ta značka bude na UPu vyrobená a vyvinutá v ČR) a média potřebují o něčem psát...
To rýpnutí bylo zcela mimo realitu i mimo pověstnou mísu.
Cílovou skupinou nebudou jen ženy. Berme nyní za rozhodné, že auto bude vypadat hodně podobně jako na horním snímku. Potom ovšem není problém, aby v něm jel i muž. Do pandy bych tě asi dostal těžko, ale na solidních gumách si umím představit i chlapa v malé škodovce. Dokonce (dovozuji), že miniVW má potenci stát se stylovou malou károu, jakýmsi... mikrogolfem...
Navíc nezůstane jen u jedné karosářské mutace, budou čtyřdvířka, bude snad i mikrovan, prostě rozjiždí se komplet nová epocha malých evropských aut. Je to trefa.
Aj, ultras promluvil na obhajobu svého týmu. Nic to ovšem nemění na tom, že má pravdu a pokud má pan Láník trochu sebereflexe, tak si na svou češtinu dá pozor. Je to totiž motoristický NOVINÁŘ!!!
Zvlášť roztomilé je upozornění na to, že pan Láník je (asi) inženýr, skoro to vypadá, že to je jeho křestní jméno, když jsi to napsal s velkým I. Připomíná mi to takový ty babičky: "Víte, on je to DOKTOR!" "Dobrý den, pane inžinýre!" >:D
Taky budeš ta generace, co?
No, a když hovoříme o slušnosti, označit (byť oklikou) přispěvatele za idi*ota o tobě hodně vypovídá. Ale neboj, wolff je ještě větší demagog než ty! >:-[]
To bylo jen nevinne rejpnuti. ;-) No offense.
Cely ten blogpost byl ve znameni "mala auta kupuji chudi penezmi, pripadne duchem". Pozici UPu chapu dobre, dokonce si umim predstavit neco podobneho mit doma. On totiz uz i Golf zacina byt v nekterych ulicich neprijemne velky. Ted kdyz bydlime v Usti je to OK, zpatky v Praze bude hur.
Potencial teto trojice popravde receno zatim nevidim. Zejmena pokud VW-trojici vztahnu k cilove skupine, coz tady budou zejmena zeny. Ac je mi to protivne, minivozy proste musi byt roztomile ve stylu Twinga, Potkali-se-u-Kolina a treba Yarise.
Jasne, VW se svym portfoliem neco (desitky tisic) ukousnout dokaze, presto si myslim, ze pozice Pandy a Twinga zustane neohrozena.
Tak jako tak se uvidi za dva tri roky.
moment_moment...ja pisem o tom, ako pomerne dlhu dobu nas masiruju media o tom, ako pride vw up a mala skodovka...
nejdena sa len o auto.cz__poukazoval som aj na ine media...
cize moj nazor bol smerovany k PR vw a nie auto.cz
Klid, pako, tohle není lingvistickej kroužek cukrárenskej paniček, tohle je ostrej kout pro ošlehaný eurobejky. Skutečnost, že když tu nyní někdo bude psát tvou charakteristiku na zdejších stránkách a ve slově "i*d*i*o*t" napíše po dé tvrdé Y, ještě neznamená že by sis snad na to měl stěžovat do akademie věd.
Pravdu máš v tom, že bychom měli všichni umět dokonale svůj rodný jazyk. Ovšem, ty jednak třeba nevíš, jaký jazyk je rodným jazykem pana Inženýra Láníka, jednak tě asi doma zapomněli řezat řemenem, neb postrádáš podstatnou nuanci, nutnou pro veřejné diskuze. Tou nuancí je přirozená slušnost :no::-!
Potence těchto aut je velká. To, že se i VW rozhodl do segmentu jít, to jen potvrzuje. I u VW vědí, že jen Francii se prodá za rok cca 100 000 Twing.Stejně tak v Itálii 140 000 Pand nebo 70 000 F500. Je to trh, kde může VW nějaký ten stotisícek ukousnout.
Vskutku zaujímavá "úvaha". Spojuješ dvě nespojitelné věci. To, co tu tupě zkopíroval Binier byl příspěvek do diskuze o tom, že IDEÁLEM do města je prý údajně malý vůz. S tím samozřejmě nesouhlasím a mám mnoho důvodů proč nesouhlasím. Druhá věc je, že s růstem měst se musí řešit motorizace nikoliv těch kteří jezdí v sedmičkových bavorácích, nýbrž těch, kteří jezdí více-méně hlavně ve městech, a to auty velikosti Punto či třžeba i cee´d. Těm je nutno nabídnout malou (menší) avšak velmi praktickou alternativu. A samozřejmě je to inspirace i pro ty s bavorákama, jako další auto třeba pro dceru.
Ta nová epocha tedy neplyne z toho, že je to VW, nýbrž z toho, že VW přichází a uceleným projektem (nejde o jeden model) malých městských aut.
Tak s tímto názorem se dá souhlasit. Přesto si myslím, že se bude prodávat, protože je to za a) místní, b) šejkové lžou že je dost ropy, ale skutečnost je jiná, čemuž docela věřím.
Je to naprosto příšerná čeština, pane Láníku: "...se bude VW Group soustřeďovat na hatchbacky". Prosím, v češtině tvoříme budoucí čas bez pomocného být! "... se VW group soustředí na hatchbacky"!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jděte už do p... s takhle příšernou češtinou, Vy pane novináři!
Opravdu se domníváš, že garážovou filosofii majitele BMW7 může vyznávat většina obyvatel?... :-) Popravdě jsem se zhrozil, jak mohou něktěří diskutéři chápat příspěvky svých kolegů... Dnes to máš za pět Bineiere...
Zde přece nejde o konkurenci ani k sedičkovému ani k pětkovému bavoráku, zde jde o motorizaci jednak pro ty, co (zatím) ty sedmičky nejezdí... :-) , jednak pro ty, co používají druhý i třetí (čtvrtý) vůz v rodině.
Jak by mohlo LUPO a spol., dopadnout blbě, jak píšeš? Copak ty nevidíš potenci těchto městských aut? Umíš si představit tu trojjedinou nákupní ervropskou smršť?
No neviem neviem, mne sa to vôbec nepáči. Jasné, že vyrobiť pekné malé a praktické auto je ťažká úloha, fiat 500 však drtí new small family dizajnom a štýlom až to nie je pekné.
Kto chce malú štýlovku, kúpi F500, kto chce krpca na parkovanie vo veľkomeste, kúpi smart...a zákazníci hľadiaci na cenu zostanú u kórejskej produkcie v segmente
Ale zaparkuje se určitě pohodlněji. Jenže nemyslím, že malá auta by se vyráběla proto, aby vyřešili problém s parkováním. Každopádně to bude do města ekologičtější kvůli malé hmotnosti a malým motůrkům. Asi nikdo od toho nečeká, že si to koupí člověk, co denně jezdí 200Km. Můj známý (starší pán) si loni koupil fabii 1,2 HTP 44 KW. A jediné, co mi dodal bylo, že kdyby měli ještě menší motor, nebo menší auto, tak si to koupil, protože mu to stačí. (na cenu moc nekoukal, má slušně vybavenou verzi)
jeden kolega spravne postrehol, ze problem s parkovanim v mestach zmensenim rozmerov auta nezanikne. podobne, v garazi a pred panelakom sa druhe miesto pre mini-auto obmedzeneho pouzitia taktiez sotva najde.
Miniauta se prodávají špatně, protože jich tu moc není. Je tu kolínské trio. Jenže i to není nijak zázračně levné a ani jedna ze značek kolínského tria není u nás zásadně prosazená. Pak je tu přestárlý panda. Ten se neprodává špatně ani přes jeho věk. Nyní nastoupili ještě korejský konkurenti.
Vem si, že škoda bude domácí značka, která tu je prostě významně zastoupená a oblíbená. Je jasné, že to nebude stěžejní model, ale o prodeje by jsem se nebál.
Cituji:
Absolutní nesmysl. Tuhle zhůvěřilou teorii hlásá především hlávkovej salát jako podivuhodnou rudě-zelenou alternativu života. Praktik, který má vlastní vozidlo a vlastní hlavu ví, že ve městech, ostatně tak, jako i mimo města se jezdí po silnicích. Silnice nejsou tvořené nahodile… ano, chápeš správně, města zpravidla také ne. Ba co více, ani parkovací místa nejsou tvořena nahodile, nýbrž jsou vyznačována tak, aby na nich mohl parkovat i soused s BMW 7. Ještě jsem také nikdy nikde neslyšel, aby si někdo liboval, že nechal v garáži AUDI A8 a vyrazil s rodinou na dvě stě kilometrový výlet do Brna v Citroenu C1 hlavně proto, aby mohl u České uličky dobře zaparkovat.
Konečně nelze v předznačených souvislostech opominout jednu podstatnou věc – jedna z báječných silničních rozkoší je ta, když se ve svém sedmičkovém bávu, suneš na osmičkovém automatu zvolna kolem Musea, dokonale rozvalenej na koženejch židlích, oblažován z dvaasedmdesáti reproduktorů posledním Claptonem, při současném tichém ševelení čtyřzonové klimačky, a na čtyřech jednadvacítkách o šíři sedadla v tom picantu. Říká se tomu rozkoš z rozkoše…ale ukaž mi normálního, chlupatýho, chlapa, kterej by dobrovolně vylezl z toho sedmičkovýho báva a na padesátikilometrovou cestu severojižní magistrálou využil každé ráno a každý večer jednu picantní kiu. Takovej na světě není, takovej je jenom ve snech plakátových kovbojů.
Miniauta se v ČR obecně prodávají velmi málo, v podstatě jen Daewoo Matiz před cca 10 lety dokázalo zaznamenat výraznou popularitu. Za 170 tisíc to bude v ČR neprodejné.
Nadrženost pozvolna vrcholí, tenhle projekt nemůže nechat chladným nikoho. Čeleď plakátovců má naději, že to bude jejich první auto, a dospělý člověk oceňuje zásadní, revoluční vstup evropské produkční jedničky na pole malých městských aut.
Doba se bude dělit na dvě epochy - doUP a poUP. Technicky, konfiguračně nelze tradičně nic vytknout, lze jen nadšeně zírat, že to opět musel být Volkswagen, který dokáže velká města naplnit krásnými malými auty. Je to obdoba poloviny sedmdesátých let, kdy GOLF definoval na dalších 40 let nejprodávanější auto Evropy.
Doba se mění, Golf sice zůstal dodnes základním stavebním kamenem evropských garáží, avšak rozvoj motorismu vyžaduje vedle Golfa dnes novou (lépe řečeno - další) definici. Tou definicí je miniauto.
To co nám letos koncern představí je údálostí nejen tohoto roku, malá koncernová auta předefinují styl městských ulic na následujících deset let. Buďme rádi, že naše Škoda je jednou z těch, kdo se na tomto projektu podílí zásadním vkladem.
Málo platné, ať chceme či nechceme, nemůžeme Volkswagenu upřít prvenství ve vizích, prvenství v jejich realizacích a prvenství v ovlivňování našich garáží.
Slogan - VOLKSWAGEN LUPO - Zítřek nikdy neu...síná.
BRAVWO-BRAVWO-BRAVWO :yes:
P.S. E-LUPO, douvám víš, jaké bude nejprodávanější městské evropské eletroauto za pět let...
Zkus mi,prosím,zcela vážně uvést příklad informace=článku z nějakého autařského webu, který píše o konstrukci, výrobě, jízdních dojmech, autosalonech atd., co nelze považovat za skrytou reklamu. Pokud to chápeš jako PR akci,pak já zase chápu jakýkoliv článek o např. korejském autě(jedna fotka interiéru i40) jako PR sdělení o Hyundai....Zcela vážně: jistě že to není PR. PR si z toho někteří děláte sami ve svém virtuálním světě. Dokonce auta kupuji výlučně podle sebe bez ohledu na testy a názory novinářů, nebo majitelů aut.
Takže řešením je, aby server auto.cz psal zřejmě o výrobě čokolády, spodního prádla(mužů nebo žen?), stavebních materiálů, poznatky z genetiky atd....a nebude to tzv. "PR" o autech.
Pokud to má být o autech, tak je třeba se smířit s tím, že to bude o autech, nebo sem nechodit a nečíst.
Fakt nechápu, co stále mnohým vadí. Budou určitě i další články, testy, jízdní dojmy i korejských, naprosto dokonalých a bohovských kárách :-! Nedávno v Auto Diesel byl článek o návštěvě novinářů ve vývojovém centru Hyundai/Kia v Koreji. Je to informace, nebo PR? :-O
Nemyslim ted design (to bych nechtel ani ten superb), to bych sahnul rozhodne jinde (ikdyz toto je zatim stejne jen fotomontaz) Ale snad nekde ve svete (v Nemecku) by to mohlo byt za rozumnou cenu (pod 200tis s rozumnym motorem) a to pak proc ne... jako nakupni tasku treba ...nebo jako majitel pizzerie bych vzal hned tri >:-[]
V tomto segmentu se nic nového vymyslet nedá. Ideální tvar pro tyto nákupní kabelky už je nějakou dobu na světě, takže teď jde je o to, dát tomu vkusný kabátek, což by mohla být parketa koncernu. Motory vypadají OK, jednoduchý automat v nabídce je pro tento typ auta taky nutnost. Prostě konkurence pro Kolín a podobné, kdo čeká nějaké novoty musí být nutně zklamán. Jakou objevnost by měl tento typ auta přinést???
Tiež mi to už trošku lezie na nervy. Nejde predsa o postupné odhaľovanie nástupcu Veyrona, aby to udržalo záujem ľudí. Trojdverový konkurent Pandy a spol., toť vše.
Snad bude definitivní podoba trochu odlišná...Tohle není žádná hitparáda...Kdyby vsadili na nadčasovej design a vyrobili konečně designově moderní městské auto.....ale to bych asi chtěl moc.
pise sa o tom, ako by sa malo jednat o nieco extra... vidim, ze PR vo vw group nespi >:-[] ale co je moc, je moc... :no:
auta, ktore nebudu nicim zaujimave, resp. by sa mali odlisovat od konkurencie...tak na co sa o tom stale tak basni...
fakof :no:
Můj názor je přesně opačný - je to zlé a hodně! Naštěstí tady někdo jenom přilepil zdeformovaný čumák z Octavie na základ VW, takže uvidíme, jak to bude vypadat ve skutečnosti.