Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

SEAT Ibiza nově s 1,6 TDI (77 kW), nové motory pro Exeo

16 komentářů

J4K
A kdy přijdou tyhle aj. motory do škodovek? Např 1,2TSI a 1,6 TDI CR už mělo být i ve fabce. Naopak Yeti měl začínat na 1.4TSI, to by podle mě bylo rozumný, ale...jak tady omílá staále dokola jeden pisálek, "VW ví nejlépe co dělá a je to vždy to nej správnější rozhodnutí" 8-s 😢 ;-\
tuntija
Ta 1.6 TDI je divny motor. Mam to v nove Oktavce, najeto jenom 600 km a zatim rozporuplny motor. Vyborne odhlucneny, tichy, zadne turbokopance, toci 2000 okolo stovky na petku - fakt dobre se s nim jezdi. Ale😒br />
1) Mezi jednickou a dvojkou je velka dira a prvnich par dnu mi to zdechlo nekolikrat denne na dvojku (Fiat mi dodneska zdechava na jednicku, Peugeot nic, v pohode)

2) Spotreba je vysoka. O spotrebe 1.9 TDI si tohle muze nechat jen zdat. Jak Fiat (1.6 JTD 88kW) tak Peugeot (1.6 HDi 80 kW) si vezmou o dobry litr mene. Tohle je zatim to nejvetsi zklamani. Tam kde dam na okruhu mene nez 4.5 l/100km jak s Fiatem tak s Peugeotem, si tohle rika zatim 5.7 l/100 km 😒 Mozna jen syrovy motor, ale Fiat ma najeto taky jenom 9500 km.

3) Slabota - jak Fiat tak Peugeot jedou viditelne lip. Pravda Fiat ma 88kW and Peugeot sestistupnovou prevodovku, ale tohle je jasne slabsi nez stara 1.9 TDI. Mam pocit ze je to spis 66kW nez 77kW. Do 2200 otacek to nejede, do kopce to zpomaluje i na ctverku

Dejte vedet jestli je to jen muj kousek, celkem mne to stve, zejmena kdy ten Peugeot 308 SW je hezci, prostornejsi,o hodne tissi a vubec lepe navrzene auto a ja blbec jsem se ho vzdal kvuli nove Oktavce
Gangrel
Ne, ne... White label je dobrý řidič - jezdí ve svém G jako... White power :yes: Koneckonců je to jeden z důvodů jeho často neobjektivních názorů na jakoukoliv konkurenci koncernu ;-\ aneb každý si chválí to svoje 😉
Franke
Ty si přesedlal z BMW na Daewoo? 😉
webpaja
Maminkovska znacka z vlka beranka neudela 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Tak pozor, Dinar už pár měsíců patří mezi ty relativně hodnější. 😉
webpaja
CSOB ma evidentne smlouvu se Skfinem a BMW CR 😄
Avatar - iudex
iudex
Pravda, pravda, a to poistná udalost nie je... >😁 >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
>😁 >😁 >😁
Avatar - T613
T613
U Klaudia a Kuka je to jednoduché - nebourají bo jim to furt stojí na okraji silnice >😒]
Avatar - Ricardo
Ricardo
Zajímavý je to s těma regionama - mně přijde, že auta z Vysočiny se po silnicích pohybují docela nebezpečně. Ale možná nezpůsobují nehody, jen se motají ostatním do cesty...
Avatar - iudex
iudex
Takze Pierro, white label, Dinar sú tí zlí... a potlesk pre Klaudia, jurajosa ci kuka... >😁
Avatar - T613
T613
A nejhorší řidiči jezdí v ... [odkaz]
Avatar - iudex
iudex
Bolo by logické, aby VW spravil, co píses. 77 kW ako maximum z 1,6ky je v dnesnej dobe bieda, dá sa to i podstatne lepsie, preto tých 92 kW by bola konecne správna odpoved na 88 kW Fiatu ci 93 kW Kie/Hyundai. Ale zase vsetko pekne postupne, aby svojich zákazníkov VW "nepredávkoval" naraz >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Podobně jako 2,0 TDI CR 81 kW je i 88 kW pouze dočasné řešení. Jsem si jist že v Ženevě se ukáže 1,6 TDI 92 kW, tento motor se stane zajímavou altertnativou dvoulitru TDI 100 kW, dostatečně výkonnou i pro větší vozy jako je Tiguan a Exeo. Passat už jezdí s 1,6 TDI 77 kW, takže 92 kW je logickým pokračováním a překlenutím mezery mezi 77 kW a 100-105 kW.
Avatar - iudex
iudex
Oba motory sú vítaným rozsírením ponuky. Este vacsí význam ako 1,6 TDI v Ibize (co sa ak najdrahsia bezná motorizácia az tak predávat nebude) je rozsírenie ponuky TDI u Exea smerom nadol. 88 kW je dostacujúcich na auto tejto velkosti (dnes uz skor na hranici strednej a nizsej strednej) a zrejme pomoze predajom tohto "A4 revivalu". Dokonca som presvedcený, ze ani 1,6 TDI - 77 kW by sa v nom nestratila a nasla si dostatok kupujúcich (ak stací 77 kW Passatu ci Superbu, stací i mensiemu Exeu). Dízlová ponuka by potom bola dokonalá. Obdobne - a mozno este viac - by si pozornost zasúzili i benzíny, najma 1,6ka a 1,8 20v T by si zaslúzili modernejsiu náhradu v podobe TSIciek.