Novinky
tamdydam
0
Taková byla Volva štíhlá a elegantní. A už jsou z nich stejně tlusté bečky jako z jiných značek...
Přejít do diskuze
Konstrukce DV6C Euro 5, kooperace PSA-FORD, místo 16 ventilů nově 8 ventil, jiné naladění pro PSA (82) a Ford (85 kW). Odlišné čištěné filtrů pevných částic (PSA používá aditivum na bázi ceru, nově železa, Ford využívá vstřikování dodatečných dávek paliva). Vstřikování Continental.
Vypadá to že Volvo kupuje od Fordu s nepatrně odlišným nastavením (84 kW).
Vypadá to že Volvo kupuje od Fordu s nepatrně odlišným nastavením (84 kW).
Konstrukce DV6C Euro 5, kooperace PSA-FORD, místo 16 ventilů nově 8 ventil, jiné naladění pro PSA (82) a Ford (85 kW). Odlišné čištěné filtrů pevných částic (PSA používá aditivum na bázi ceru, nově železa, Ford využívá vstřikování dodatečných dávek paliva). Vstřikování Continental.
Vypadá to že Volvo kupuje od Fordu s nepatrně odlišným nastavením (84 kW).
Vypadá to že Volvo kupuje od Fordu s nepatrně odlišným nastavením (84 kW).
zdravy rozum
No nazdar,
trochu od veci, ale prece. Zajimavejsi je, zda dali motor co nejblize ke stredu vozu, nebo jako u S 80 az k prednimu narazniku. :no😒br />
Nevis? 😉
Vedle je odkaz na clanek Volvo S60 D3, a tam pisi o motorech od fordu a na tech od fordu je i uvedeno vyrobce: PSA. Tak temer jiste to bude tak.
Co jsem chtel vedet ja, tak motor je dost vepredu proti konkurenci.
trochu od veci, ale prece. Zajimavejsi je, zda dali motor co nejblize ke stredu vozu, nebo jako u S 80 az k prednimu narazniku. :no😒br />
Nevis? 😉
Vedle je odkaz na clanek Volvo S60 D3, a tam pisi o motorech od fordu a na tech od fordu je i uvedeno vyrobce: PSA. Tak temer jiste to bude tak.
Co jsem chtel vedet ja, tak motor je dost vepredu proti konkurenci.