Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: V ČR jezdí už 4,5 milionu aut, jejich průměrný věk roste

Počet osobních automobilů registrovaných v ČR loni vzrostl o 61 tisíc. Průměrný věk vozového parku se ale zvýšil z 13,65 na 13,70 roku.
Zpět na článek
27. 2. 2011 08:45
27. 2. 2011 09:18
27. 2. 2011 08:05
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
11
27. 2. 2011 08:36
Re: nechapu jak u meganu a focusu
Jak si přišel, že věk těchhle aut klesá? Já tam nevidím ani jednu tabulku, ve který by to bylo...
27. 2. 2011 09:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 2. 2011 13:48
Re: nechapu jak u meganu a focusu
Jo, už to vidím, díky... Nějak jsem ty tabulky neporovnal mezi sebou...
Avatar - twistedTSD
27. 2. 2011 12:06
Re: nechapu jak u meganu a focusu
není vzduch jako vzduch...
27. 2. 2011 17:47
Re: nechapu jak u meganu a focusu
No jo, když vyděláváš těžký miliony tak pro tebe cca 250 000,- je skoro vzduch. Pro většinu lidi celoroční výdělek a to si myslím že jsem optimista.
27. 2. 2011 18:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
27. 2. 2011 18:58
Re: nechapu jak u meganu a focusu
tak to si bohužiaľ v názorovej menšine
27. 2. 2011 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
27. 2. 2011 21:23
Re: nechapu jak u meganu a focusu
Staré auto nemusí byť zákonite vrak..13-ročné auto môže ešte dobre poslúžiť, rozhodne je to ekologickejšie ako kupovať každé 3 až 5 rokov novú "lízačku"

Rozhodne nemôžeš paušalizovať, že nové autá sú dnes "zadarmo" a každý čo si také nekúpi, je padlý na hlavu..ekonomická realita válí, aj na cestách
27. 2. 2011 22:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 3. 2011 14:51
Re: nechapu jak u meganu a focusu
v letecké dopravě se používaj běžně 20 let stará letadla, a sedí v nich víc cestujících než v autě :-) , takže ta masírka o tom, že auto starší 10 let je vpodstatě nepojízdný vrak vhodný do šrotu, je opravdu pro hlupáky, běžnému řidiči (10000-15000km/rok) by vydrželo auto 20 let a možná i víc, jediný důvod výměny je morální stárnutí a tlak reklamy a okolí, být "in" v novém autě
Avatar - petrumr
27. 2. 2011 08:45
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Rudy_742
27. 2. 2011 17:29
Re: šetřílci
Proto denně vidím šňůry ojetých aut, v nichž sedí jeden jediný člověk :-) Brilantní dedukce :yes:
27. 2. 2011 09:18
logický vývoj
Popravdě řečeno divil bych se kdyby stáří klesalo, protože
a) životnost pozinkovaných aut (dnes snad všechny) je dána kilometrovým proběhem, který bude zákonitě klesat, pokud roste cena paliv
b) byly zavedeny různé ekopoplatky, které brání omlazování stylem kdy mladší ojetina nahradí starší ojetinu
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rudy_742
27. 2. 2011 17:55
Bez penězí do autosalonu nelezí
Není se co divit. Věk vozového parku souvisí s kupní silou obyvatelstva. A ta poslední léta v převažující části země dostatečně neroste a mnohde i klesá (a postupně se snižující ceny nových vozů ty lidi nevytrhnou).

Ekovýpalné z dílny Bursíkovců byl také nápad na Ropáka roku. Mám například ve svém okolí pár lidí, kteří zvažovali prodej staré ojetiny a pořízení o něco novějšího, nebo dokonce nového vozu. Když by ale při prodeji byla cena jejich olítaného šrotu ponížena o ekopoplatek, tak se jim skoro ani nevyplácí své staré felicie a escorty někomu prodávat. A tak si je raději nechali na dalších pár let, aby je "dojezdili" až do úplného sešrotování. Tabulkově pak věk aut jede stále více a více nahoru...
Rozbalit vlákno
0