absencia rovnej plochy po sklopeni sedadiel zamrzi, je to prakticke a funkcne (osobne to tiez preferujem). S nebezpecnostou jazdy v dazdi bez 4x4 to trochu prehanas. S tou travou mas pravdu, otazne je, ze ako casto pojdes s tymito vozidlami na travu, resp. mimo spevnenu cestu. Osobne som zatial z travy (aj mokrej) vyliezol s predohrabom
Co se me tyce, tak konstatuji, ze VW nema ve verzi 4x4 (mimo nizkeho Passatu a Sharanu) zadny vuz, kteremu po slozeni zadnich sedadel vznikne rovna plocha a ma trochu slusnou svetlou vysku. Sharan (Alhambra) s prednim nahonem je nesmysl. Nejen, ze ani nevyjede po trave zpatky na silnici. Horsi je, ze u takhle dlouheho a tezkeho vozu lze jizdu bez 4x4 pokladat za velmi nebezpecnou uz pri mirnem desti. :no:
moznost vyberu 4x4 je prijemna, otazne je, ze kolko vyrobcov vyrobi a hlavne preda dostatocne mnozstvo vozidiel s uvedenym pohonom, aby sa pokryli naklady na vyvoj, vyrobu a aby bol z toho nejaky profit
co je na tom hovadina...Vacsina sharanov a alhambier bude 4x2 - je to holy fakt a nic s nim nespravis. Vyssi podvozok je tiez tvoj oblubeny ci nie??? Ak chces vyssi podvozok zoberies SUV co v pripade vw taktiez nie je problem. Vyznam 4x4 nespochybnujem, takze klud
Náš malý "chudší" trh není v tomto ohledu zrovna určující, navíc (na svou třídu a dnešní dobu) relativně velmi krátký Golf se bez 4x4 v klidu obejde, taky je v provedení 4x2 vzadu znatelně prostornější (zejména hloubka kufru).
Už u stejnotřídní, ale delší Octavie dává 4x4 větší smysl a také se ho k ní prodá víc, než ke kratšímu Golfu. Skoro "morální povinností" by dnes mělo být 4x4 od střední třídy a větších MPV.
vacsina (drviva) predanych sharanov a alhambier bude 4x2, zjavne buduci kupujuci nedokazu dostatocne ocenit 4x4. Este vytiahni zvyseny podvozok o par centimetrov a sme doma
jj, nechávaji si to utíkat. Koncern VW přitom pozoruje neustálý růst zájmu o vozy s pohonem všech kol. Před rokem 2000 to bylo pouze pár procent, nyní se podíl aut VW/Škoda se 4WD vyšplhal na nějakých 15% (audi má cca 80%, Subaru víceméně 100%).
Přitom přinejmenším platforma Focusu je na to připravená (viz Ford Kuga).
Auto jako Alhambra/Sharan vubec nema smysl vyrabet ve verzi 4x2. Takove podivne usporadani delaji jen druhorade automobilky, jako je napriklad firma rendlik a syn. Nechapu jen, proc se na verzi 4x4 cekalo u koncernu tak dlouho
Co jsem zběžně koukal tak je VW lépe vybavený, základní Trend spíše odpovídá vyššímu Style u SEATu... pokud to ale kupuješ tak to máš asi načtené lépe.
no ale porovnášli to se sportovními vozy za 2 a výše mega, u kterých se povětšinou básní - tak je to "lowcost". Seat úpí hlavně tím, že se nepovedl VW experiment s lidovou sportovní značkou a působí - mnohdy neprávem - jako reinkarnační odkladiště technologií - viz Exeo........
Alhambra v naftě začíná na 721k, takže i s nějakou výbavou to může být do 800k. Takže ne přes. Sice teď budu kupovat Sharana, ale pokud bych si vystačil s Alhambrou, tak ušetřím cca 100k, takže to také není málo.
A pokud je řidič dobrý šetřílek, tak si místo 103kW TDI koupí 110kW TSI a ušetří dalších 100k. Vzhledem k rozdílu cen se mu benzín může hodně vyplatit.
Ono Alhambra v dvoulitrové naftě je záležitost přes 800.000, což je pro místní rodiny zkrátka trošku moc. Na první pohled jsou ceny podobné jako u VW a upřímně... SEAT pro mě ztratil jako značka atraktivitu, asi bych dal mezi dvojčaty přednost VW.
obdivují jen supersporty a auta, na která zpravidla nedosáhnou, protože jsou výsadou jiného levelu a tady auto, které dokáže být pohodlným a bezpečným rodinným dostavníkem ani příspěveček?
Tak tedy, byť Seat není vrcholem designérského blaha a exponátem pro muzeum umění - měli bychom mu přiznat schopnost být dobrým rodinným vozem za slušnou cenu, za který se v žádném případě netřeba stydět.........