Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Flavia Concept: První dojmy

Na úpravách Chrysleru 200 by měla Lancia ještě zapracovat, pokud má s modelem Flavia vážné úmysly.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 11:49
Re: hmm
Jo a srovnávat si můžu co chci, von totiž ten 200C tu jde koupit už dneska, zatímco Lancie, pokud vůbec tu půjde koupit možná někdy za rok.

V tom je celkem zásadní rozdíl.

A bohužel pro tebe tyhle odkazy na šedej dovoz budou pod každým testem a článekm Lancie ala Chrysler kdekoliv na netu.
To je moje odměna za zrušení ofiko zastoupení.

P.S: platí mě Impexta, Denker, Simix, Auto Outlet atd. - tos nevěděl?
:-!
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 11:45
Re: hmm
Wolfe, vona má Lancia v čr nějakýho ofiko delaera?
Koho prosimetě?
Ty dva dealery Imofy?

To nemyslíš vážně vid, podívej se kolik jich měl Chrysler

[odkaz]

Trošku rozdíl, nemyslíš??
A že nejsme jediná země kde to je.
Zákazník si tedy přelepním znáčků výrazně pomůže, dostane lepší služby, a halvně hustší prodejní a servisní sít, hehehehehehehe :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
7. 3. 2011 11:00
Re: hmm
Mimoto, že mě bavíš si neodpustím poznámku...

Srovnávat šedý dovoz s oficiálním zastoupením značky... to tady umíš jenom ty...

Nic proti Impextě(že bys tam byl nějak osobně zaháčkovaný?)..jistě mají habakuk zákazníků... dokonce i spokojených..., ale při vší úctě nemůžeš srovnávat tuto společnost se zastoupením (a zázemím) Fiatu.. Můžeš si myslet co chceš, jak chceš, můžeš třeba povídat o tom, že Chrysler koupený u Impexty ti musí záručně odservisovat i v autorizovaném servise... a já ti jen říkám, že v momentě, kdy tady nebude mít Chrysler oficiální zastoupení (jako že nebude mít)..NEMUSÍ!!!... Mimoto, záruční podmínky u podnikatelů jsou zejména smluvní a záruka na Lancii může být a pravděpodobně bude delší než tomu bude u neoficiálně dotaženého auta...

Tedy... v momentě, kdy tady začneš srovnávat nová auta s dotaženinama ze států, které ani nemají od oficiálního dovozce fabricky schválenou homologaci s novými oficiálně doveznými a prodanými auty... Kroť se please. Opravdu je to při vši úctě srovnávání jablek s hruškami. Mimoto záruka, a přístup dovozce po záruce s možností případných řešení problémů jsou zase další věci, které jaksi při nákupu auta je dobré brát v potaz.

Mimoto, za 900 000 žádná láce, teda... >:D . od šedého dovozu bych si představoval cenu VÝRAZNÉ nižší, aby mi to pokrylo rizika s ním spojená..., pokud bych o Impextě a podobných společnostech měl vůbec uvažovat. Mimoto, fleetový nákup a další věci předpokládám, že normální společnosti vůbec nebudou zvažovat v případě nákupu u Impexty. Tam má oficiální dovozce úplně jiné možnosti, než šedý dovozce. ;-)
7. 3. 2011 10:39
Re: Jednoduché...
Máš samozřejmně pravdu - Optima proti téhle 200ce a Cadenza proti 300ce. Myslel jsme to trochu obecněji, včera se tady objevila "kupa" článků o přebrandovaných Chryslerech na Lancii a začaly nářky. Kdybych chtěl Chrysler, koupím si ho a naopak bych bral jako podraz, že mi ho někdo vnucuje jako Lancii. Ale - Lancii jinak nic nedává ani teoretickou šanci na záchranu a na to, aby vyjela naráz, po letech propadu hned s více novými auty nemá už vůbec ona, ale ani FIAT, a dokonce by na to neměl ani onen Hyundai/KIA (při nesrovnateleně jiné technologické základně a v daleko lepší finanční kondici jak co do objemu tak co do finančních ukazatelů), aby dokázal obnovit celou paletu vezů během dvou let. To je ten realita se kterou se dá těžko něco dělat. U FIATu je to tak trochu hra vabank a tak trochu alibismus, aby "účetní" (jak je tady nazýván) při případné likvidaci Lancie mohl dokazovat, že skutečně vyčerpal všechny možnosti, aby značku zachránil.
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 10:09
Re: Propadák
GAZ siber byl pro chrysler bobma kšeft, kdy prodal Gazu celou výrobní linku, dokumentaci, dodal várku motorů atd.

Takže chrysler na tom super vydělal, jak s tím naložil Gaz už byl jeho problém.
Sebring 2001-2006 byla bomba auto a klidně bych si ho koupil zas.
Mělo perfektní spotřebu (8,8 na sto s 2,7 V6 203 HP) slušnou výbavu a na svou dobu jeden z nejhezčích interiérů, co americký midsize měly.
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 10:06
Re: hmm
Ty si ho dotáhnou z usa avyjde je na výrazně méně, než na kolik bude Lancia až možná někdy bude.

BTW 200ka už tu koupit jde
[odkaz]
6. 3. 2011 20:29
Re: Propadák
tomu snad nevěříš ani sám...to by se lancia musela extrémně prodávat a i pak pochybuju že by udělali vlastní model,mě se ale tohle auto docela líbí a že je to stejný jako chrysler,ale kdo má asi na svědomí facelift?italové takže to auto po stránce designu bylo upravený už pro chrysler italama,tak proč jen nepřeznačit..
Avatar - Vencos
6. 3. 2011 19:50
Re: hmm
a co by si koupili lidi lačně toužící po Chrysleru 200? Já bych si to klidně koupil...
Avatar - Vencos
6. 3. 2011 19:48
Re: Propadák
Gaz Siber bylo auto vyráběný na základě licence, čili na tom nebylo nic špatnýho, nedejbože rusko-komunistickýho (jo aha,ono všechno co je ruské a není německé je automaticky šmejd)

Lancii zavírat nechcou, tak hold budou prodávat dobrý auta se špatným znáčkem no... Vydrž pár let a máš zpátky italský auta
Avatar - Vencos
6. 3. 2011 19:46
Re: Jednoduché...
Tak především tenhle Chrysler nestojí proti Cadenze,ale spíš proti Optimě,která se v USA prodává a troufnu si říct,že je to bolíbené a výtečné auto,minimálně na tamní poměry (včetně sonaty)

Chrylser 200 je dobré auto. Jen možná nikdy nepřekoná despekt vůči původnímu sebringu a tak stejně jako dřív potáhnou prodeje modelu spíš fleetoví zákazníci...

V evropě to asi moc na úspěch nevidim, tady jak na něčem neni napsáno pár správných písmenek,je to automaticky špatný auto...
Novináři si hlavně musej uvědomit,že to není sporťák a že doby dýzlovejch voyagerů už jsou pryč. Dokaď budou mít lidi předsudky,že je to chrysler a že chrysler je mrdka, nemůže to uspět... Přitom to neni tak špatný auto
6. 3. 2011 15:37
hmm
Můj názor.
300c alias Thema beru. To auto má svoji kvalitu, netvrdím, že je to špička v rámci segmentu, ale rozodně neztrácí. Ať si kdo chce co chce povídá.

Freemont alias Journey beru..., dokonce všemi deseti. Opět je to v rámci třídy špičkový produkt, zbytečné na tom autě principielně cokoliv měnit. Znovu.. ať si kdo chce co chce povídá....

Lancia Voyager..., tady už decentně skřípu zuby..., ani ne tak kvůli tomu Voyageru, to je bezpochyby v rámci třídy min. jedno z nejlepších aut...nicméně ty změny co na tom provedli jsou příliš malé, prostě je to voyager v generaci, ve které jsou lidi zvyklí na Chrysler (změny jsou proti 300 příliš malé). V tomto příápadě... mi byla Phedra milejší... Ale ještě sem to auto po nějakou dobu schopen ustát... Málokdo si dělá auto v tomto segmentu púpně sám a Voyager je pojem, ikona... Tady image značky nemůže utrpět, takže to skousnu.

ALE FLAVIA alias 200ka... fakt ne... !!! To auto se bude jakž takž prodávat v Americe za odpovídající ceny..., ale to si prostě Lancia u nás nemůže dovolit... To je prostě fakt špatně... To raději fakt rok a půl počkat a vydat plnohodnotný sedan..., tohle je pro ostudu...., mimoto myslím, že teď koncern nemá potřebu to auto sem za každou cenu tahat, když již brzy přijde Giullia... Tedy je to krok mimo mísu, kdy by se asi ani to přeznačkování nezaplatilo... Mimoto to ani nebylo v původních produkt plánech...

Upřímně říkám, že tohle auto ať pustí do v Evropy maximálně v tom Cabriu..., to nevypadá tak zle a dokonce i ty největší provary na tom autě se v provedení Cabrio ztrácejí a někdy se i mění v plus... Takže za mě... Když už by to muselo být v Evropě.. tak dokud nepřijde plnohodnotný nástupce, tak jedině jako to Cabrio..., neboť to nějakou image ještě má, ale ten sedan by fakt po.. všechno co by šlo. Delta je lepším autem... a prodávat za míň auto střední třídy než auto nižší by stejně nemohli..., leda by cena Delty šla níž a tohle bylo v ceně dnešní Delty.. Ale to bych vzal se skřípěním zubů.

Cabrio by se mohlo chytit i díky tomu, že v podstatě dnes v této třídě a zejména v očekávatelné cenové relaci není konkurence... Myslím, že yb se jich prdoalo víc než Golfů Cabrio a Eosu dohromady... :yes:
Avatar - gld
6. 3. 2011 13:46
Re: Jednoduché...
Kia cadenza sa naozaj v európe predávať nebude, čo je rozhodne škoda. Minule ju testovali tuším v autosalóne na prime a je to kus krásneho auta.
Avatar - euro89
6. 3. 2011 12:50
Propadák
Tomuhle autu od srdce přeju, aby se stalo propadákem. To už bych byl snad radši, kdyby Fiat Lancii zavřel, než z ní udělat takovej italskej GAZ Siber :no:
6. 3. 2011 12:48
Jednoduché...
I přes můj postoj k bežným italským autům (tj. těm co združuje FIAT s jistýmu výjimkami...) je tenhle přístup jediný racionální a hlavně ekonomicky zvládnutelný. Představa, že za rok dva spolupráce vyjede Lancie se svébytnými modely a že dojde ke sdílení techniky a výměně know-how je ukázkou naivity - tohle je záležitost na několik let. A mezitím se může Lncie etablovat jako značka a v Evropě zaujmout místo Chrysleru - to až zas tak špatná kalkulace není.....rozhodně je to lepší krok, než udržovat zcela neperspektivní a zastaralé modely s malými prodejními čísla a čekat několik let na ony úžasné novinky. Tento přístup by byl zcela jistě ztrátový.

Přelepení znáčků na masce a na volantu může vést k tomu, že potenciální zákazníci se sice nenajdou (kdybych byl skalní "chryslerář", tak tohle teda nepřijmu ani náhodou), ale výrobní ztráty se tímto minimalizují - model bude v USA vydělávat tak jako tak. Nakonec, on ten Chrysler v Evropě nijak úspěšný není, je to okrajová značka. Montáž identického vozu na víc místech na světě není zas až taková tragedie, v Americe se to navíc "nosí" už dlouho, jiná značka, jiný znak, ale identické auto, tak proč ne....

Jenže....ani konkurence nespí a když se člověk podívá, s čím tady ta konkurence je a za jaké ceny, tak tenhle krok je asi poslední šance pro Lancii. Pokud nevyjde, pak se na autosalonech přelepí logo, Chrysler se vrátí a odepíše se další značka. Nakonec, nebude zdaleka první, ale asi ne poslední.

No a když vezmu třeba novou KIA Cadenza (i když údajně v Evropě ani v USA se prodávat nebude, byť její design je ryze evropský made in Peter Schreyer), tak si myslím, že třeba proti tomuhle autu nemá ani jedna z Lancii a la Chrysler šanci...
Avatar - DRBNUTY
6. 3. 2011 12:33
Flavia
Normalna verzia sa mi nepaci, ale ta cierna z autosalonu s tymi kolesami a sportpaketom vyzera naozaj dobre. :yes: