Technika
ryccardo
0
A proč ho nedělají vypínatelné normálně jako to do nedávna bylo u všech modelů? Když si některý řidič není jistý, tak ať si ho nechá zapnuté a v případě, že ho momentálně nechci použít, tak si ho prostě vypnu. Nedovedu si představit jak s ESP projedu nějaký složitější terén ve sněhu, kde zastavení = uvíznutí. Ve chvíli kdy mi ESP ve spolupráci s ASR bude sabotovat jízdu neustálým nesmyslným přibržďováním kol nemám šanci takovou situaci zvládnout.
Sosa
0
.
Sosa
0
plny suhlas, po osobnej skusenosti s popisanym by uz len z tohoto dovodu malo byt ESP vypinatelne vo vsetkych autach :yes:
bojler_
0
ESP si při jízdě do kopce ve sněhu dává dvacet. naopak ASR má pohotovost. a to vypínatelné stále je a bylo.
praptak
0
Minimálně ASR je vypínatelné.
a jaký je rozdíl mezi vypínatelným ESP co zavedou v G6GTI/R oproti G5GTi? Už u steré G5GTi bylo tlačítko ESP, kterým se dá ESP vypnout a zasáhne pouze v kritických momentech, takže stejně jako tomu bude i teď.
Kéž by byl také trvale vypnutelný ten zvuk v tý příšerný reklamě na Transporter a spol. Kdykoliv přes to nechtěně přejedu myší, tak mi to skočí do puštěný muziky a leknu se.. :no:
u Yetiho nebo Octavia Combi 4x4 vyslovene proti pozitku z jizdy...ze "Konzerne"😜
Vedení VW asi usoudilo, že se konečně majitelé rychlých Golfů naučili jezdit, tak jim dopřál tuto vymoženost >😁 No budeme doufat, že to nezvýší počet křížků u našich silnic...