Land Rover, to je klasika, ale ja by som na konci necakal ani VW. Urcite tam predaju viac benzinakov, ktore su asi spolahlivejsie nez TDI a s masazou, ktoru pocujeme v EU to musi byt kvalitativne skvela znacka. Mozno Mexikanci nemaju dobry vztah ku kvalitnej praci. Polnohospodarstvo im ide lepsie - chilli a kokain.
Když udržej nasazený tempo tak už za 20 let budou mírně v nadprůměru ;-)
A z těch na bedně - Lincoln se tu neprodává a Lexus s Jaguarem nehrajou na místnim trhu ani druhý housle ;-\
Takže auta koncernu Chrysler jsou v podstatě nejhorší. Teď to ještě vynásobí zkřížením s Lancií. To se snad ty auta budou rozpadat přímo na výrobní lince. Docela by mě zajímalo, co asi na toto spojení řeknou v pořadu TopGear.
Ono loni to bylo trochu jinak.
Tohle se týká modelů 2008 pokud sis nevšiml, 2011 maj trochu jinou techniku a zlepšila se i kvalita práce a zejména výstupní kontroly, kterou tam Mercedes pozvyházel a to co dělali v roce 1998 4 lidi dělal v roce 2007 1. Takto si totiž soudruh Zetsche představoval snížení nákladů, no :o)))
Tak to chodilo za DaimlerChrysler AG, prosím to nejsou žvásty, ale doložené informace od zaměstanců továren Chrysleru, konkrétně toto mam od lidí z Warren Assembly Plant.
Krom buicku a Cadillacu, které už sou tam řadu let letos přibyl Lincoln. Bravo.
Zhoršil se Chrysler a Dodge proti lonsku, zřejmě ty poslední roky kdy to tam MB pustilo a převzal to Cerberus to ško trošku z kopce, loni ty výsledky byly uprostřed tabulky.
Asi je všem jasné, že jde o modely Range Rover a Range Rover Sport... je to k breku. Nevíte přesně, o které závady šlo? Pochybuji, že se američanům zhroutila elektronika vozu důsledkem přetížení v terénu...
Zajímalo by mne, o kolik je na tom model MY2010 lépe - přecejen je to facelift a po něm je to většinou "vychytané". Na druhou stranu, víte někdo, jaká kvalita servisu LR v USA je? Pokud jako u nás, chápu ta čísla...
Mě zase zarazil výsledek Mercedesu oproti Audi a BMW. Opravdu by mě zajímalo, o jaké závady jde. 101 závad na 100 vozů mi zdaleka nepřijde jako nejlepší výsledek. Zajímavý by byl také průměrný nájezd. A možná by neškodilo oddělit muže a ženy.
Pokud provedeš výzkum s 10 ženami a 100 muži, je 10 žen rovno 100 mužům. To znamená, že pokud 10 mužů udělá chybu, je chybovost 10%. Pokud 1 žena udělá chybu, je chybobost 10%.
Pokud mají 100 VW a 10 Renaultů, je jeden vadný renault 10% a 20 vadných VW 20%. Tudíž statisticky je to naprosto správně.