Design
Je dosť možné, že zadné dvere budú riešené ako v Superbe - a síce vyklápanie 2 spôsobmi. Aj preto možno Škodovka predstavila štúdiu ako hatchback, aby nemusela zatiaľ ukázať riešenie zadnej časti liftbacku.
Pre Octaviu III. hovorí ešte jeden prvok - tvar okna zadných dverí - treba si samozrejme domyslieť rám okna a priečku medzi sťahovacím oknom a okienkom.
Pre Octaviu III. hovorí ešte jeden prvok - tvar okna zadných dverí - treba si samozrejme domyslieť rám okna a priečku medzi sťahovacím oknom a okienkom.
Som jediny ktory to od zaciatku vidi? 😄 Hold, ciste linie sa vzdy vracali...
Toto se mi docela zamlouvá. Sám designer ale řekl, že nemáme brát studii jako celek, ale jednotlivé řešení. Doufám, že jich bude do reálných modelů uvedeno co nejvíc. Konečně design nad kterým dlouze nepřemýšlím jestli se mi líbí nebo ne, prostě líbí a moc. :yes: :yes: :yes:
Další věc, konečně je tam hezký volant :yes: Ten hnus fialový co se montuje do současných škodovek mi zvedá žaludek a ani tříramené provedení dojem nespravilo. Na vše se prý dá zvyknout. Jednou jsem se dlouze díval na ten tvar a hledal něco, nad čím bych řekl, "jo toto je ono, takhle to ten fiškus (designer) myslel, už se mi začíná líbit" Bohužel jsem tam nic nenašel! 😒
Tato studie se fakt povedla :yes: Teď nezbývá jen doufat, že to zase pantáti z Wolfsburgu nějak nezatrhnou! :no:
Další věc, konečně je tam hezký volant :yes: Ten hnus fialový co se montuje do současných škodovek mi zvedá žaludek a ani tříramené provedení dojem nespravilo. Na vše se prý dá zvyknout. Jednou jsem se dlouze díval na ten tvar a hledal něco, nad čím bych řekl, "jo toto je ono, takhle to ten fiškus (designer) myslel, už se mi začíná líbit" Bohužel jsem tam nic nenašel! 😒
Tato studie se fakt povedla :yes: Teď nezbývá jen doufat, že to zase pantáti z Wolfsburgu nějak nezatrhnou! :no:
Tak to buď šťastnej. Nová designová politika koncernu vw se jmenuje "totální zjednodušení" a po vzoru audi má teď jednotnej a co nejjednodušší design vw a to samý se týká i seatu a škodovky. Je to logický, v tom množštví modelů to je trochu problém furt něco vymejšlet a je to levnější a navíc někomu se ta designová ultrajednoduchost i líbí = takhle budou do budoucna vypadat všechny škodovky, stejně jako jednotnou vlnu designu budou držet i všechny další značky koncernu. 😉
Předek Visionu D pravděpodobně slouží k testování reakcí na budoucí facelift Superbu. Všimněte si širokého vstupu vzduchu pod předním nárazníkem a srovnejte ho se stávajícím Superbem. Je to poměrně jasný...
Dobrý den všem. Jenom malý příspěvek k této studii. V soboru 12.3. jsem byl v Ženevě na autosalonu a mimo jiné jsem navštívil i stánek Škoda Auto. Byl jsem však nemile překvapen, že tato STUDIE ZDE NEBYLA. Na můj dotaz mi bylo řečeno, že koncept byl na příkaz vedení VW stažen do Německa !!!
Moje vysvětlení je, že se koncept až moc líbil, zastínil zbytek koncernu a vedení ve VW to opět nemohlo spolknout.....
Moje vysvětlení je, že se koncept až moc líbil, zastínil zbytek koncernu a vedení ve VW to opět nemohlo spolknout.....
Aha, takže firma VW, která představí studii svého produktu (škodu), nemůže překousnout to že se lidem jejich výtvor líbí??? To trochu nedává smysl. VW a Škoda jsou jedna a ta samá firma. Reklama Škoda, je i reklamou VW. To je jako bych prodával někde párky v jednom stánku, a měl i druhý vlastní stánek, ve kterém by pracoval brigádník. Ten by prodal víc párků a podle vaší logiky, bych mu za to mu měl ten stánek zavřít? Proč, vždyť ty peníze vydělává pro mě....
Takže srovnánáš i dacii a renault?
Edit: Škoda není VW, ale je značkou v koncernu VW, který má jasně nastaveno, co která značka má představovat a Škoda je v koncernu vždy pod VW. Takže pokud ta studie zastínila modely (studie) VW, tak je zákrok naprosto logický.
Edit: Škoda není VW, ale je značkou v koncernu VW, který má jasně nastaveno, co která značka má představovat a Škoda je v koncernu vždy pod VW. Takže pokud ta studie zastínila modely (studie) VW, tak je zákrok naprosto logický.
No ono pokud te zastini mnozstvim prodeju a hlavne kdyz ti z tech parku odvede stanoveny zisk problem to neni, problemem ovsem je, pokud neodvedes urceny objem penez a to je pro nemecke soudruhy dost zavazny problem na ktery jsou premiru citlivy!
O tom, že se aspoň část obejví v O3 nepochybuji. Také je možné, že koncept je takový "dvojboj" podobně jako byl koncept Jaguar C-XF.
...jsou furt stejný. Pořád mi to připomíná tu situaci před dávnými lety, když nám ve světě motorů ukázali odkrytý blinkr z Favoritu a půlka národa z toho učůrávala 😉
Až to bude hotový a za slušný peníze někde na krámě - tak to rozebírejme, do té doby jsou to všechno plky o hov...
Až to bude hotový a za slušný peníze někde na krámě - tak to rozebírejme, do té doby jsou to všechno plky o hov...
podobně jako tvůj příspěvek 😉
Ten příspěvek JE k věci, ale to z něj fakt učůráváš? 😉
asi máš problém s psaným textem co? zkusi to přečíst po písmenkách, jestli tam najdeš nějakou tebou udávanou informacia možná tam najdeš i odpověď na tvojí stupidní otázku.
To asi soudíš podle sebe - mě to už po písmenkách moc nejde. Ale držim ti palce - jen tak dál 😉
No a co se týče TOHOHLE článku, tak to přirovnání k dávnýmu odklitýmu blinkru Favoritu je fakt trochu na místě, nemáš pocit? 😄
No a co se týče TOHOHLE článku, tak to přirovnání k dávnýmu odklitýmu blinkru Favoritu je fakt trochu na místě, nemáš pocit? 😄
kdyby jsem to mohl napsat nějaykým stylem pomalu, aby ty jsi to musel pomalu přečíst, aby ti došel smysl příspěvku, tak to udělám.
Máš pocit, že například korejských aut tu bylo málo? Ale těch se evidentně blinkr zkoumat může. Trestné je to jenom u škodovky.
Máš pocit, že například korejských aut tu bylo málo? Ale těch se evidentně blinkr zkoumat může. Trestné je to jenom u škodovky.
Takovejhle článek je vo ničem vždycky - i kdyby byl o Ferrari 😉
R O Z U M í M E S i? 😄
R O Z U M í M E S i? 😄
Proč mám ale pocit, že pod článkem o Ferrari by ses takhle neprojevoval? >😁
To víš, zase se vyrojili...
Tak se domluv s autorem, ať sem dává jen auta, co už jedou z linky. Koho by zajímali nějaké informace z autosaonů, studie automobilek a budousnost automobilů. Nebo to zde můžeme rovnou předělat na veteranauto, aby jsi byl spokojený, že zde žádný předobraz neuvidíš.
Asi máš problém s psanym textem co? Našel se tu chytrák co doporučoval číst to po písmenkách, ale na něj nedej - to je blbost 😄
A protože si psanej text fakt nepochopil VYSVĚTLIM ti to - nejde ani o veterány ani o to nečíst o studiích a budoucnosti automobilů. Chtělo by to prostě jen trochu "hlubší" informace.. 😉
A protože si psanej text fakt nepochopil VYSVĚTLIM ti to - nejde ani o veterány ani o to nečíst o studiích a budoucnosti automobilů. Chtělo by to prostě jen trochu "hlubší" informace.. 😉
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A co by na tom ušetřili, kdyby dali stahování okénka na středový panel oproti dveřím?
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Aha, takže vlastně nevíš, co by ušetřili. Myslíš ten drát, co by táhli od středového tunelu někudy až do dveří? nebo že by ten kousek drátu od madla na dvěřích k motůrku byl nějak dražší, protože je kratší?
krom tech dratu se samozrejme snizi i pocet spinacu stahovani oken. na predni dvere pak staci dva misto tri.
Ono u nakladu na auta je vyrobcum kazdy euro cent dobry.
Ono u nakladu na auta je vyrobcum kazdy euro cent dobry.
A co je konkrétně špatně na ovládání oken na středovém tunelu? Všechny Mercedesy z 90. let to mají taky tak a mně osobně to přijde jako vynikající řešení. Proč by měl mít k ovládání všech oken přístup jenom řidič na dveřích?
Jinak já jsem na interiéry úchyl a tenhle mi přijde naprosto úžasný. Takové čisté elegantní řešení a ani středový tunel nevypadá, že by měl nějak extrémně překážet, což často škodovkáři hrozně řeší :yes:
Jinak já jsem na interiéry úchyl a tenhle mi přijde naprosto úžasný. Takové čisté elegantní řešení a ani středový tunel nevypadá, že by měl nějak extrémně překážet, což často škodovkáři hrozně řeší :yes:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak zrovna mně ty 4 stupně u automatu nijak nevadí, jel jsem v pětilitrovým mercedesu w140 (mamut) a jestli je tam těch stupňů 4 nebo 8 je tomu motoru úplně šumák. Táhne jako ďas a na dálnici se stejně točí minimálně 😄 Samozřejmě rostoucí počet stupňů je hlavně o marketingu a pak taky o úspoře paliva, emisích a podobných hovadinách, 5 stupňů prostě stačí na cokoliv.
Jinak mi fakt nepřijde, že zrovna těmi okýnky by ušetřili nějak obrovské částky. Mně se líbí umístění ovládání uprostřed, protože to tak neodvádí pozornost, jako když vejrám někam do dveří nebo se to tam snažím nějak poslepu nahmatat >😁
Jinak mi fakt nepřijde, že zrovna těmi okýnky by ušetřili nějak obrovské částky. Mně se líbí umístění ovládání uprostřed, protože to tak neodvádí pozornost, jako když vejrám někam do dveří nebo se to tam snažím nějak poslepu nahmatat >😁
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Třeba pro to, že tam je celé ovládání situovaný do středu na konzoli a boky auta jsou čistý a černý tlačítka by je jen narušovali. Je to jenom studie, kde se ukazovali designově.
Ty z toho hned děláš funkční auto, které takhle zůstane. Tlačítka budou na sto prro na dveřích, protože na sto pro použijou stejný mechanismus, jaký používají ted a to právě z důvodu úspory.
Ty z toho hned děláš funkční auto, které takhle zůstane. Tlačítka budou na sto prro na dveřích, protože na sto pro použijou stejný mechanismus, jaký používají ted a to právě z důvodu úspory.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No a příští golf, současná jetta i ta octavia jsou a budou na rozvoru cca 265 cm - což je fakt "bezmála 2,7 m" 😄
Nojo - když o tom tak uvažuju máš pravdu - tohle fakt JE úpadek 😉
Taky si myslim, ze nova Octavia bude na podvozku nove Jetty, ale pokud by opravdu prodlouzili rozvor az na 2,7m (delka celeho vozu pak bude jiste kolem 4,7m) , tak to bude uz "kus auta", ale redakce ho stejne preradi ze stredni do nizsi stredni tridy, ale ostatni vozy jako Latitude (ktery by mel o pouhych 6 cm delsi rozvor), Logan, Deltu atd.redakce necha tam, kam je radi dovozce - tod vsichni jsou si rovni, jen nekteri rovnejsi! >😁
No a poznávací znak všech novejch škodovek - aspoň základních modelů fabia octavia superb - teda úzkej až nejužší vnitřní porostor ve třídě - ten je bez komentáře ;-\ :no: