Design
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přejít do diskuze
A co řešení: menší rozvor+vystavená studie=nový model mezi Fabii a Octavii III a vystavený větší rozvor+model se zadkem= Octavia III
Být fandou nějaké značky je podle mě naprosto v pořádku, horší jsou nekritičtí fandové, stejně jako apriorní kritici... 😉
Tak to buď šťastnej. Nová designová politika koncernu vw se jmenuje "totální zjednodušení" a po vzoru audi má teď jednotnej a co nejjednodušší design vw a to samý se týká i seatu a škodovky. Je to logický, v tom množštví modelů to je trochu problém furt něco vymejšlet a je to levnější a navíc někomu se ta designová ultrajednoduchost i líbí = takhle budou do budoucna vypadat všechny škodovky, stejně jako jednotnou vlnu designu budou držet i všechny další značky koncernu. 😉
Třeba pro to, že tam je celé ovládání situovaný do středu na konzoli a boky auta jsou čistý a černý tlačítka by je jen narušovali. Je to jenom studie, kde se ukazovali designově.
Ty z toho hned děláš funkční auto, které takhle zůstane. Tlačítka budou na sto prro na dveřích, protože na sto pro použijou stejný mechanismus, jaký používají ted a to právě z důvodu úspory.
Ty z toho hned děláš funkční auto, které takhle zůstane. Tlačítka budou na sto prro na dveřích, protože na sto pro použijou stejný mechanismus, jaký používají ted a to právě z důvodu úspory.
To sice jo, ale nepředpokládám, že by to bylo zase o tolik výhodnější, aby to měli kvůli úspoře financí. Podle mě to je jen řešení které použili.
Ty jsi asi taky hlubší.
Zajímalo by mě, co by jsi chtěl az hlubší informace o konceptu, který se nedavno ukíázal a nikdo o něm nic nezveřejnil.
Zajímalo by mě, co by jsi chtěl az hlubší informace o konceptu, který se nedavno ukíázal a nikdo o něm nic nezveřejnil.
Tak naše "drahá" škůdka tady bude mít vždycky tisíc advokátů, s tím se holt musí počítat 😉
No ono pokud te zastini mnozstvim prodeju a hlavne kdyz ti z tech parku odvede stanoveny zisk problem to neni, problemem ovsem je, pokud neodvedes urceny objem penez a to je pro nemecke soudruhy dost zavazny problem na ktery jsou premiru citlivy!
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
krom tech dratu se samozrejme snizi i pocet spinacu stahovani oken. na predni dvere pak staci dva misto tri.
Ono u nakladu na auta je vyrobcum kazdy euro cent dobry.
Ono u nakladu na auta je vyrobcum kazdy euro cent dobry.
Tak zrovna mně ty 4 stupně u automatu nijak nevadí, jel jsem v pětilitrovým mercedesu w140 (mamut) a jestli je tam těch stupňů 4 nebo 8 je tomu motoru úplně šumák. Táhne jako ďas a na dálnici se stejně točí minimálně 😄 Samozřejmě rostoucí počet stupňů je hlavně o marketingu a pak taky o úspoře paliva, emisích a podobných hovadinách, 5 stupňů prostě stačí na cokoliv.
Jinak mi fakt nepřijde, že zrovna těmi okýnky by ušetřili nějak obrovské částky. Mně se líbí umístění ovládání uprostřed, protože to tak neodvádí pozornost, jako když vejrám někam do dveří nebo se to tam snažím nějak poslepu nahmatat >😁
Jinak mi fakt nepřijde, že zrovna těmi okýnky by ušetřili nějak obrovské částky. Mně se líbí umístění ovládání uprostřed, protože to tak neodvádí pozornost, jako když vejrám někam do dveří nebo se to tam snažím nějak poslepu nahmatat >😁
Takovejhle článek je vo ničem vždycky - i kdyby byl o Ferrari 😉
R O Z U M í M E S i? 😄
R O Z U M í M E S i? 😄
Asi máš problém s psanym textem co? Našel se tu chytrák co doporučoval číst to po písmenkách, ale na něj nedej - to je blbost 😄
A protože si psanej text fakt nepochopil VYSVĚTLIM ti to - nejde ani o veterány ani o to nečíst o studiích a budoucnosti automobilů. Chtělo by to prostě jen trochu "hlubší" informace.. 😉
A protože si psanej text fakt nepochopil VYSVĚTLIM ti to - nejde ani o veterány ani o to nečíst o studiích a budoucnosti automobilů. Chtělo by to prostě jen trochu "hlubší" informace.. 😉
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Aha, takže vlastně nevíš, co by ušetřili. Myslíš ten drát, co by táhli od středového tunelu někudy až do dveří? nebo že by ten kousek drátu od madla na dvěřích k motůrku byl nějak dražší, protože je kratší?
kdyby jsem to mohl napsat nějaykým stylem pomalu, aby ty jsi to musel pomalu přečíst, aby ti došel smysl příspěvku, tak to udělám.
Máš pocit, že například korejských aut tu bylo málo? Ale těch se evidentně blinkr zkoumat může. Trestné je to jenom u škodovky.
Máš pocit, že například korejských aut tu bylo málo? Ale těch se evidentně blinkr zkoumat může. Trestné je to jenom u škodovky.
To asi soudíš podle sebe - mě to už po písmenkách moc nejde. Ale držim ti palce - jen tak dál 😉
No a co se týče TOHOHLE článku, tak to přirovnání k dávnýmu odklitýmu blinkru Favoritu je fakt trochu na místě, nemáš pocit? 😄
No a co se týče TOHOHLE článku, tak to přirovnání k dávnýmu odklitýmu blinkru Favoritu je fakt trochu na místě, nemáš pocit? 😄
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A co je konkrétně špatně na ovládání oken na středovém tunelu? Všechny Mercedesy z 90. let to mají taky tak a mně osobně to přijde jako vynikající řešení. Proč by měl mít k ovládání všech oken přístup jenom řidič na dveřích?
Jinak já jsem na interiéry úchyl a tenhle mi přijde naprosto úžasný. Takové čisté elegantní řešení a ani středový tunel nevypadá, že by měl nějak extrémně překážet, což často škodovkáři hrozně řeší :yes:
Jinak já jsem na interiéry úchyl a tenhle mi přijde naprosto úžasný. Takové čisté elegantní řešení a ani středový tunel nevypadá, že by měl nějak extrémně překážet, což často škodovkáři hrozně řeší :yes:
Tak se domluv s autorem, ať sem dává jen auta, co už jedou z linky. Koho by zajímali nějaké informace z autosaonů, studie automobilek a budousnost automobilů. Nebo to zde můžeme rovnou předělat na veteranauto, aby jsi byl spokojený, že zde žádný předobraz neuvidíš.
asi máš problém s psaným textem co? zkusi to přečíst po písmenkách, jestli tam najdeš nějakou tebou udávanou informacia možná tam najdeš i odpověď na tvojí stupidní otázku.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jo - já to myslel trochu jako vtip, i když zatimco s rozvorem superbu souhlasim, ten JE ok, tak u octavie podůrměrnej prostě je 😉
No a poznávací znak všech novejch škodovek - aspoň základních modelů fabia octavia superb - teda úzkej až nejužší vnitřní porostor ve třídě - ten je bez komentáře ;-\ :no:
No a poznávací znak všech novejch škodovek - aspoň základních modelů fabia octavia superb - teda úzkej až nejužší vnitřní porostor ve třídě - ten je bez komentáře ;-\ :no:
...jsou furt stejný. Pořád mi to připomíná tu situaci před dávnými lety, když nám ve světě motorů ukázali odkrytý blinkr z Favoritu a půlka národa z toho učůrávala 😉
Až to bude hotový a za slušný peníze někde na krámě - tak to rozebírejme, do té doby jsou to všechno plky o hov...
Až to bude hotový a za slušný peníze někde na krámě - tak to rozebírejme, do té doby jsou to všechno plky o hov...
O tom, že se aspoň část obejví v O3 nepochybuji. Také je možné, že koncept je takový "dvojboj" podobně jako byl koncept Jaguar C-XF.
O2 má rozvor naprosto dostatečný ovšem šířka pokulhává. nový Superb je na tom stejně. Proto píšu, čert vem rozvor. U nových Škodovek jsem totiž zklamán spíš ze šířky interiéru než z podélného prostoru.
Žádný "čert vem rozvor" - vypadá to že po letech PODPRŮMĚRNEJCH rovzorů se vw odhodlalo udělat v nižší střední konečně normální konkurenci odpovídající rozvor - a Octavii definitivně vydávat za vůz střední třídy 😄
Takže srovnánáš i dacii a renault?
Edit: Škoda není VW, ale je značkou v koncernu VW, který má jasně nastaveno, co která značka má představovat a Škoda je v koncernu vždy pod VW. Takže pokud ta studie zastínila modely (studie) VW, tak je zákrok naprosto logický.
Edit: Škoda není VW, ale je značkou v koncernu VW, který má jasně nastaveno, co která značka má představovat a Škoda je v koncernu vždy pod VW. Takže pokud ta studie zastínila modely (studie) VW, tak je zákrok naprosto logický.
Aha, takže firma VW, která představí studii svého produktu (škodu), nemůže překousnout to že se lidem jejich výtvor líbí??? To trochu nedává smysl. VW a Škoda jsou jedna a ta samá firma. Reklama Škoda, je i reklamou VW. To je jako bych prodával někde párky v jednom stánku, a měl i druhý vlastní stánek, ve kterém by pracoval brigádník. Ten by prodal víc párků a podle vaší logiky, bych mu za to mu měl ten stánek zavřít? Proč, vždyť ty peníze vydělává pro mě....
Dobrý den všem. Jenom malý příspěvek k této studii. V soboru 12.3. jsem byl v Ženevě na autosalonu a mimo jiné jsem navštívil i stánek Škoda Auto. Byl jsem však nemile překvapen, že tato STUDIE ZDE NEBYLA. Na můj dotaz mi bylo řečeno, že koncept byl na příkaz vedení VW stažen do Německa !!!
Moje vysvětlení je, že se koncept až moc líbil, zastínil zbytek koncernu a vedení ve VW to opět nemohlo spolknout.....
Moje vysvětlení je, že se koncept až moc líbil, zastínil zbytek koncernu a vedení ve VW to opět nemohlo spolknout.....
Předek Visionu D pravděpodobně slouží k testování reakcí na budoucí facelift Superbu. Všimněte si širokého vstupu vzduchu pod předním nárazníkem a srovnejte ho se stávajícím Superbem. Je to poměrně jasný...
Toto se mi docela zamlouvá. Sám designer ale řekl, že nemáme brát studii jako celek, ale jednotlivé řešení. Doufám, že jich bude do reálných modelů uvedeno co nejvíc. Konečně design nad kterým dlouze nepřemýšlím jestli se mi líbí nebo ne, prostě líbí a moc. :yes: :yes: :yes:
Další věc, konečně je tam hezký volant :yes: Ten hnus fialový co se montuje do současných škodovek mi zvedá žaludek a ani tříramené provedení dojem nespravilo. Na vše se prý dá zvyknout. Jednou jsem se dlouze díval na ten tvar a hledal něco, nad čím bych řekl, "jo toto je ono, takhle to ten fiškus (designer) myslel, už se mi začíná líbit" Bohužel jsem tam nic nenašel! 😒
Tato studie se fakt povedla :yes: Teď nezbývá jen doufat, že to zase pantáti z Wolfsburgu nějak nezatrhnou! :no:
Další věc, konečně je tam hezký volant :yes: Ten hnus fialový co se montuje do současných škodovek mi zvedá žaludek a ani tříramené provedení dojem nespravilo. Na vše se prý dá zvyknout. Jednou jsem se dlouze díval na ten tvar a hledal něco, nad čím bych řekl, "jo toto je ono, takhle to ten fiškus (designer) myslel, už se mi začíná líbit" Bohužel jsem tam nic nenašel! 😒
Tato studie se fakt povedla :yes: Teď nezbývá jen doufat, že to zase pantáti z Wolfsburgu nějak nezatrhnou! :no:
Naopak. Článek, který skládá několik střípků posbíraných v různém čase a dává je do souvislostí, navíc u domácí automobilky, která je logicky velmi podrobně sledována. Za tuto trochu detektivní a mírně spekulativní práci dávám redakci :yes:
čert verm rozvor, ale ta šířka se mi líbí. Možná se tam už konečně vejdou dva urostlí aniž by do sebe žduchali loktama. 😉
Je dosť možné, že zadné dvere budú riešené ako v Superbe - a síce vyklápanie 2 spôsobmi. Aj preto možno Škodovka predstavila štúdiu ako hatchback, aby nemusela zatiaľ ukázať riešenie zadnej časti liftbacku.
Pre Octaviu III. hovorí ešte jeden prvok - tvar okna zadných dverí - treba si samozrejme domyslieť rám okna a priečku medzi sťahovacím oknom a okienkom.
Pre Octaviu III. hovorí ešte jeden prvok - tvar okna zadných dverí - treba si samozrejme domyslieť rám okna a priečku medzi sťahovacím oknom a okienkom.
Ta tabulka s tema rozvorama vam tam moc nehraje . Octavia ma uplne stejny rozvor jako Yeti a ne o 3 mm kratsi , i tomu Superbu jste 6 mm ubrali. (ale ona sama automobilka v tom ma docela bordel - u Fabie II uz uvadela 3x jiny rozvor - 2462 , 2451 a ted 2465 mm = ??? )
Taky si myslim, ze nova Octavia bude na podvozku nove Jetty, ale pokud by opravdu prodlouzili rozvor az na 2,7m (delka celeho vozu pak bude jiste kolem 4,7m) , tak to bude uz "kus auta", ale redakce ho stejne preradi ze stredni do nizsi stredni tridy, ale ostatni vozy jako Latitude (ktery by mel o pouhych 6 cm delsi rozvor), Logan, Deltu atd.redakce necha tam, kam je radi dovozce - tod vsichni jsou si rovni, jen nekteri rovnejsi! >😁
Taky si myslim, ze nova Octavia bude na podvozku nove Jetty, ale pokud by opravdu prodlouzili rozvor az na 2,7m (delka celeho vozu pak bude jiste kolem 4,7m) , tak to bude uz "kus auta", ale redakce ho stejne preradi ze stredni do nizsi stredni tridy, ale ostatni vozy jako Latitude (ktery by mel o pouhych 6 cm delsi rozvor), Logan, Deltu atd.redakce necha tam, kam je radi dovozce - tod vsichni jsou si rovni, jen nekteri rovnejsi! >😁
Ne tak úplně - potvrdil to co nedávno naznačil Winfried Vahland, Octavia od příští generace bude (definitivně vydávaná >😒] ) za vůz střední třídy a superb za vůz vyšší střední.. 😉
No a příští golf, současná jetta i ta octavia jsou a budou na rozvoru cca 265 cm - což je fakt "bezmála 2,7 m" 😄
Nojo - když o tom tak uvažuju máš pravdu - tohle fakt JE úpadek 😉
No a příští golf, současná jetta i ta octavia jsou a budou na rozvoru cca 265 cm - což je fakt "bezmála 2,7 m" 😄
Nojo - když o tom tak uvažuju máš pravdu - tohle fakt JE úpadek 😉