Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
GTI
Tvrdší, přesto pružné qvéčko. Jede na synkopách... Zcela přirozená součást našich silnic. Výborně tlumený motor, milý design. S tím zrychlením na to jdi přes vlastní garáž, víš jak tu často píšeš, že výrobcem udávaná spotřeba je příliš velkorysá, tak stejně se to má se zrychlením tvého auta. Stovku pod patnáct nedáš, ani kdybys přirážel heverem, prostě nedáš.
Střední SUV je tep doby, souseda s ním nemusíš nutně dostat na ARO, ty však budeš do garáže chodit každý den natěšen. Je tu skvost v podobě GLK, je tu eso v podobě trojky a je tu prémiová jistota v podobě Q5. Popravdě si napišme, že prémiová produkce dokázala v tomto segmentu zastínit vše ostatní. Zajímavé, přitom ve střední třídě vedle sebe na silnicích koexistují zcela přirozeně jak mainstream tak prémie. Holt segment SUV, to je především styl. A ten ti poskytne výhradně prémiovka.
BRAVO AUDI :yes:
Střední SUV je tep doby, souseda s ním nemusíš nutně dostat na ARO, ty však budeš do garáže chodit každý den natěšen. Je tu skvost v podobě GLK, je tu eso v podobě trojky a je tu prémiová jistota v podobě Q5. Popravdě si napišme, že prémiová produkce dokázala v tomto segmentu zastínit vše ostatní. Zajímavé, přitom ve střední třídě vedle sebe na silnicích koexistují zcela přirozeně jak mainstream tak prémie. Holt segment SUV, to je především styl. A ten ti poskytne výhradně prémiovka.
BRAVO AUDI :yes:
manickaaa
Velmi dobré auto, jediná věc, o které začnete diskutovat o prémiovém vozidle ze strany zákazníka, který řídí běžný vůz, není ani luxusní třída. Také jsem šel a vzal si půjčku, možná i tady [odkaz] na moje auto. A hrdě říká, že v základní konfiguraci prahu plastu Audi K, myslím, že lidé, kteří vyvinuli toto auto s pochopením této věci k tomuto rozhodnutí přišli.
Inac s tvrdostou podvozku a slabsim tahom motora suhlasim.
Automobilky pro své účely měří taky několik dalších šířek (ve výši ramen), které se můžou lišit. My bereme hodnotu, která je reálně využitelná.