Testy
manickaaa
Velmi dobré auto, jediná věc, o které začnete diskutovat o prémiovém vozidle ze strany zákazníka, který řídí běžný vůz, není ani luxusní třída. Také jsem šel a vzal si půjčku, možná i tady [odkaz] na moje auto. A hrdě říká, že v základní konfiguraci prahu plastu Audi K, myslím, že lidé, kteří vyvinuli toto auto s pochopením této věci k tomuto rozhodnutí přišli.
praptak
Ovšem k prémii se hodí ušlechtilý charakterní motor a to naftový opravdu není. 😉
Ondrej Lanik, Auto.cz
Vnitřní šířka je měřena ve výši loktů je měřena v nejširším místě v oblasti nad loketní opěrkou ve dveřích.
Automobilky pro své účely měří taky několik dalších šířek (ve výši ramen), které se můžou lišit. My bereme hodnotu, která je reálně využitelná.
Automobilky pro své účely měří taky několik dalších šířek (ve výši ramen), které se můžou lišit. My bereme hodnotu, která je reálně využitelná.
dasauto
Prosim Vas uz som sa chcel na to vela krat spytat ako meriate sirku interieru ked vy uvadzate ze je vpredu siroke 1590mm a AUDI v katalogu uvadza 1465mm, vzadu vy uvadzate 1530mm a AUDI uvadza 1430mm. Zaujima ma to pretoze manzelka ma MB GLK a vzdy ked presadnem do sluzobnej Q5 vzdy mam stiesnenejsi pocit z Q5 a pritom uvadzate ze Q5 je priestranejsia ako GLK. Je to zamer aby vyzeralo Q5 hodnotnejsie alebo je to niecim inym.
Inac s tvrdostou podvozku a slabsim tahom motora suhlasim.
Inac s tvrdostou podvozku a slabsim tahom motora suhlasim.
Střední SUV je tep doby, souseda s ním nemusíš nutně dostat na ARO, ty však budeš do garáže chodit každý den natěšen. Je tu skvost v podobě GLK, je tu eso v podobě trojky a je tu prémiová jistota v podobě Q5. Popravdě si napišme, že prémiová produkce dokázala v tomto segmentu zastínit vše ostatní. Zajímavé, přitom ve střední třídě vedle sebe na silnicích koexistují zcela přirozeně jak mainstream tak prémie. Holt segment SUV, to je především styl. A ten ti poskytne výhradně prémiovka.
BRAVO AUDI :yes: