Novinky
Veľmi vydarené! Ak toto dotiahnu do konca, dajú tomu dve bezrámové dvere, príjemný interiér (o čom nepochybujem), bude na svete kandidát na druhé auto! Veľmi sa mi to páči. A zadok je dokonalý! :yes:
Já s tím problém nemám,tyto tvary se mi vždycky líbily ale jsem zvědavý,jak se s tím popasují zastánci "eurodesignu".Kdyby to mělo logo Hyundai,dvěma větami se tvary odsoudí a pošle se to na smetiště dějin.Jenže co s tím,když to má třícípou hvězdu na kapotě?
Koupím 2, uříznu zadek a svařím si CLS 😄
Když si koupíš 2, uřízneš zadek, a z toho druhýho ho přivaříš, nebudeš mít zas to stejný auto, jen k tomu budeš navíc osel? >😁 >😁
Svařím dva předky, z jednoho odmontuju zrcátka... a ze dvou zadků udělám vozejk.
Aha, takže nejen osel ale i osla (zlatyrucicky.bl...). Takže megaantoušek.. >😁 >😒]
Když už jsi v tom hraní s Photoshopem, schválně si zkus uříznout Ačko v nejvyšším bodě a nalepit ho obráceně místo zadku, podle mě se dostaneš poměrně blízko F800 😉. Takže takové zlaté ručičky v podání MB...
Zatím je to přeplácaná, "rozteklá" studie. jedné hezké na tom je asi ta přední maska. Ale věřím, že to upraví v duchu součastného ostřejšího designu MB a bude to podařený kousek.
... a chce svoje Nagare spat.
Tak jestli aspoň základní proporce zůstanou stejné, pak exteriér nemá konkurenci, 1er je nemastný neslaný... Tady záleží už jen na peněžence.
A co technika? Jen tak namátkou... 1er je nadále zadokolka, což je pro mě největší argument pro její koupi jakožto auta pro zábavu.
Jenže Áčko si nikdo asi moc kvůli zábavě kupovat nebude, snad možná, pokud bude AMG.
Takže záleží nejen na peněžence, ale taky na preferencích... 😄
Ale tak to je snad samozřejmé, že každý má nějaké preference, ale asi nebude moc těch, co se kvůli malému MB zadluží na 10 let, jen proto, že se jim líbí. Jako auto do města a pro manželku si ho pořídí také jen ti co mají v peněžence víc než na průměrně vybavenou Fabii...
Já to myslel obráceně... když už toho mám v peněžence dost a chci auto téhle kategorie, podle čeho se rozhodnout mezi MB a BMW, případně tedy ještě Audi?
Podle toho co chceš.. 😄 A1 je jen 3dv., 1er je 5dv.
Nie je Audi A1 o triedu nižšie? Teda trieda kde je MiTo, F500 atď? MB-A bude skôr konkurent pre A3, nie? Pretože ja radím A3 a BMW 1er do rovnakej kategórie. Kam by malo potom patriť A-čko od MB. Ak som mimo, opravte ma... 😉
A1 je opravdu menší... A-klasse, je, resp. byla pojata trochu jinak a tak ani srovnání s 1er, není asi úplně na místě. Tenhle koncept naznačuje, že by se A-klasse mělo vrátit do konvenčnějších vod a vnějšími rozměry blíže k malému BMW, ale to nedělám nic, že papouškuji to co již bylo napsáno v článku. 😉
Jenom slepy clovek z tohoto konceptu nepozna, kdo je v soucasnosti opravdovym designovym trendsetterem!
BRAVO HYUNDAI... :yes:
BRAVO HYUNDAI... :yes:
V tomto stadiu pokud zakladni proporce zustanou na 99%, tak designove si toto smele poda BMW1 a A1 k snidani.