Novinky
Jenom slepy clovek z tohoto konceptu nepozna, kdo je v soucasnosti opravdovym designovym trendsetterem!
BRAVO HYUNDAI... :yes:
BRAVO HYUNDAI... :yes:
A1 je opravdu menší... A-klasse, je, resp. byla pojata trochu jinak a tak ani srovnání s 1er, není asi úplně na místě. Tenhle koncept naznačuje, že by se A-klasse mělo vrátit do konvenčnějších vod a vnějšími rozměry blíže k malému BMW, ale to nedělám nic, že papouškuji to co již bylo napsáno v článku. 😉
Nie je Audi A1 o triedu nižšie? Teda trieda kde je MiTo, F500 atď? MB-A bude skôr konkurent pre A3, nie? Pretože ja radím A3 a BMW 1er do rovnakej kategórie. Kam by malo potom patriť A-čko od MB. Ak som mimo, opravte ma... 😉
Já to myslel obráceně... když už toho mám v peněžence dost a chci auto téhle kategorie, podle čeho se rozhodnout mezi MB a BMW, případně tedy ještě Audi?
Ale tak to je snad samozřejmé, že každý má nějaké preference, ale asi nebude moc těch, co se kvůli malému MB zadluží na 10 let, jen proto, že se jim líbí. Jako auto do města a pro manželku si ho pořídí také jen ti co mají v peněžence víc než na průměrně vybavenou Fabii...
Já teď v žádným hraní nejsem, a při pohledu z okna se mi ani nechce trávit u počítače další čas. 😄
Když už jsi v tom hraní s Photoshopem, schválně si zkus uříznout Ačko v nejvyšším bodě a nalepit ho obráceně místo zadku, podle mě se dostaneš poměrně blízko F800 😉. Takže takové zlaté ručičky v podání MB...
Aha, takže nejen osel ale i osla (zlatyrucicky.bl...). Takže megaantoušek.. >😁 >😒]
Jenže Áčko si nikdo asi moc kvůli zábavě kupovat nebude, snad možná, pokud bude AMG.
A co technika? Jen tak namátkou... 1er je nadále zadokolka, což je pro mě největší argument pro její koupi jakožto auta pro zábavu.
To si nemyslím, Hyundai se většinou zařízne detaily a Mazda se buď líbí nebo ne. Mercedes to namíchal správně.
Tak jestli aspoň základní proporce zůstanou stejné, pak exteriér nemá konkurenci, 1er je nemastný neslaný... Tady záleží už jen na peněžence.
Když si koupíš 2, uřízneš zadek, a z toho druhýho ho přivaříš, nebudeš mít zas to stejný auto, jen k tomu budeš navíc osel? >😁 >😁
bohužel dostala špatný číslo a tak se nedovolala. Kde si nechal oči, vždyť ta auta jsou úplně odlišná.
Zatím je to přeplácaná, "rozteklá" studie. jedné hezké na tom je asi ta přední maska. Ale věřím, že to upraví v duchu součastného ostřejšího designu MB a bude to podařený kousek.
Já s tím problém nemám,tyto tvary se mi vždycky líbily ale jsem zvědavý,jak se s tím popasují zastánci "eurodesignu".Kdyby to mělo logo Hyundai,dvěma větami se tvary odsoudí a pošle se to na smetiště dějin.Jenže co s tím,když to má třícípou hvězdu na kapotě?
Kórejcobijci kritizovali u i40 "prelinkovaný" dizajn. Tu to tiež nie je o jednoduchosti a napriek tomu- KRÁSA. Jednotka aj A3 sa môžu ísť pásť, ak sa do sériovej podoby dostane dosť prvkov z tohto konceptu.
Veľmi vydarené! Ak toto dotiahnu do konca, dajú tomu dve bezrámové dvere, príjemný interiér (o čom nepochybujem), bude na svete kandidát na druhé auto! Veľmi sa mi to páči. A zadok je dokonalý! :yes:
To nie je korejsky styl, to je biodizajn (podla vyjadreni Mercedesu) :-! Trosku sa mi to ponasa na chystanu Astru GTC, ale peknych 3D kompaktov malo, takze :yes:
Mas pravdu,
V tomto stadiu pokud zakladni proporce zustanou na 99%, tak designove si toto smele poda BMW1 a A1 k snidani.
V tomto stadiu pokud zakladni proporce zustanou na 99%, tak designove si toto smele poda BMW1 a A1 k snidani.
Zatím se hodnotí koncept, ne sériovka. Ale pokud by u série exteriér vypadal takhle (samozřejmě mřížka bude určitě konvenční), tak by to byl mazec a kdyby v interiéru zachovali alespoň ta sedadla, tak by to byla úplná bomba >😁
Je to nadherne vyvazene, ale nema mysl nyni moc hodnotit v tento okamzik dokud nebudou proti sobe stat finalove verze.
tak tak...uvidime, ako sa tento pokruteny design teraz zacne odpustat korejcom (tu na diskusiach, nikde inde som podobne vytky nepostrehol)
[odkaz] [odkaz]