Škoda Auto chce kvůli čínskému trhu prodloužit svůj terénní model Yeti. Auto získá na délce 60 mm. Produkce v závodě Škody v Šanghaji začne za dva roky
Kvalita čínských dálnic(sice se platí mýto) je o hoooodně lepší,než si tu leckdo dovede představit,vč. městských komunikací. Mám projeto. Zde je tankodrom, u nich kvalitní povrch, terénní úpravy vč. perf. střiženého trávníku, keřů nebo záhony květin. Takže Škoda tam jezdí po lepším povrchu než zde.Fakta.
Ja nepochybuju ani v nejmensim o dalnicich a hlavnich supertepnach mezi velkomesty a satelity... ale vzhledem k velikosti zeme predpokladam, ze tam musi byt i tezky povrch mezi mesty jez nejsou ekonomicky dulezite.
Vcera jsem cetl, ze udajne nemci pripravuji navrh o plnem spoplatneni dalnic pro veskera motorova vozidla... takze pokud neco takoveho projde brzo to ceka i nas.
Tak zrovna Číňané patří k těm nejvyšším Asiatům (mongoloidním). V Číně žije přes 1,3 mld. lidí, stovky různých etnik, jejichž fyzické konstituce se až překvapvě různí. Při tak vysokém počtu obyvatel je pravděpodobné, že lidí nad 180 cm bude v Číně mnohem více, než u nás.