Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes E 63 AMG s 5,5 V8 biturbo: Proti nové M5

Mercedes zbrojí před příchodem nového BMW M5. Nová motorizace pod kapotou E 63 AMG dosahuje 410 kW, v segmentu vyšší střední třídy je to momentálně maximum.
Zpět na článek
Avatar - CHerokee
26. 4. 2011 07:58
turbo vs. atmosféra
Je tsice paráda, hlavně tady na papíře, ale když jsem se ptál táty, tak by tu svou parádní atmosféru 63 AMG nevyměnil za turba ani omylem. Možná je to nostalgie, ale zároveň vrchol evoluce atmosférických motorů. Navíc ten rozdíl mi připadá docela malý... předturbový model má v Performance 4,4 a tež pokud vím, tak zvednutý točák.
Rozbalit vlákno
8
26. 4. 2011 15:46
Re: v segmentu vyšší střední třídy je to momentálně maximum.
FYI redakcia ;) CTS-V ktore tu uz je nejaky ten piatok ma 564 PS co je 415 KW :-!
Avatar - CHerokee
26. 4. 2011 16:02
Re: v segmentu vyšší střední třídy je to momentálně maximum.
To není vůbec coupeř... kukni [odkaz] :-! :-! :-!
26. 4. 2011 16:20
Re: v segmentu vyšší střední třídy je to momentálně maximum.
To som si myslel aj, ja ale tak to auto stoji 33% menej nez MB, je rychlejsi na nürburgringu nez m5 a hlavne, ma na ameriku sakra dobre spracovanie, sedel som v nom v zeneve a citil som sa v tom aute fakt vynikajuco. samozrejme kvalita interieru je o nieco hrosia nez tam v MB ale MB ma svoje zlate casy uz davno za sebou (zakon o recyklacii plastu je proste vidiet a citit) pricom cadillac je amik a kvalitu interireu mu odpustis, zaroven je to omnoho krajsie auto resp. nekukanejsie auto nehovoriac o omnoho lepsi pomer cena/vykon...a uz len kvoli tomu stupidnemu dowsizingu by som prave siel do cadillacu ;)
Avatar - CHerokee
26. 4. 2011 17:47
Re: v segmentu vyšší střední třídy je to momentálně maximum.
Tak hlavně u nás si k ceně Cadillacu musíš připočíst clo + daň = 30% , přestavbu na evropu, přepravu a vyřízení dokladů a jsi v tu chvíli výše než Mercedes. Nemluvě o záruce...auta v USA 1 rok, Mercedes 6 let. Servis atp. A že by bylo rychlejší...v testu tvrdí něco jiného. Ale jinak nic proti té Americe! Supr auto, ale myslím, že to nejsou soupeři.
26. 4. 2011 18:24
Re: v segmentu vyšší střední třídy je to momentálně maximum.
No jo, ale CTS - V má 6.2 l LSA V-8, který je osazen kompresorem. Z atmosfér je 63 AMG podle mě taktéž špička.
26. 4. 2011 20:06
Re: turbo vs. atmosféra
Na druhou stranu znám pár lidí, kteří neměnili (nebo velmi neradi) strarý kompressorový osmiválec 55AMG za atmosféru 63AMG :-)

Já mám bohužel u mercedesu zkušenost pouze s diesely.
Avatar - CHerokee
26. 4. 2011 20:36
Re: turbo vs. atmosféra
Já osobní jak s diesly tak s benzínem a oba super. Jen kdyby palivo bylo levnější...ale to asi už moc nehrozí... 8-s
26. 4. 2011 22:31
Re: turbo vs. atmosféra
Zkušenost s 220 CDI, 320 CDI a 350 v benzínu. Všechno skvělé motory. Hlavně na 320 CDI vzpomínám pouze v dobrém.