Mercedes zbrojí před příchodem nového BMW M5. Nová motorizace pod kapotou E 63 AMG dosahuje 410 kW, v segmentu vyšší střední třídy je to momentálně maximum.
Je tsice paráda, hlavně tady na papíře, ale když jsem se ptál táty, tak by tu svou parádní atmosféru 63 AMG nevyměnil za turba ani omylem. Možná je to nostalgie, ale zároveň vrchol evoluce atmosférických motorů. Navíc ten rozdíl mi připadá docela malý... předturbový model má v Performance 4,4 a tež pokud vím, tak zvednutý točák.
Re: v segmentu vyšší střední třídy je to momentálně maximum.
To som si myslel aj, ja ale tak to auto stoji 33% menej nez MB, je rychlejsi na nürburgringu nez m5 a hlavne, ma na ameriku sakra dobre spracovanie, sedel som v nom v zeneve a citil som sa v tom aute fakt vynikajuco. samozrejme kvalita interieru je o nieco hrosia nez tam v MB ale MB ma svoje zlate casy uz davno za sebou (zakon o recyklacii plastu je proste vidiet a citit) pricom cadillac je amik a kvalitu interireu mu odpustis, zaroven je to omnoho krajsie auto resp. nekukanejsie auto nehovoriac o omnoho lepsi pomer cena/vykon...a uz len kvoli tomu stupidnemu dowsizingu by som prave siel do cadillacu ;)
Re: v segmentu vyšší střední třídy je to momentálně maximum.
Tak hlavně u nás si k ceně Cadillacu musíš připočíst clo + daň = 30% , přestavbu na evropu, přepravu a vyřízení dokladů a jsi v tu chvíli výše než Mercedes. Nemluvě o záruce...auta v USA 1 rok, Mercedes 6 let. Servis atp. A že by bylo rychlejší...v testu tvrdí něco jiného. Ale jinak nic proti té Americe! Supr auto, ale myslím, že to nejsou soupeři.