Novinky
Johnnn
0
Zkušenost s 220 CDI, 320 CDI a 350 v benzínu. Všechno skvělé motory. Hlavně na 320 CDI vzpomínám pouze v dobrém.
Přejít do diskuze
Já osobní jak s diesly tak s benzínem a oba super. Jen kdyby palivo bylo levnější...ale to asi už moc nehrozí... 8-s
Na druhou stranu znám pár lidí, kteří neměnili (nebo velmi neradi) strarý kompressorový osmiválec 55AMG za atmosféru 63AMG 😄
Já mám bohužel u mercedesu zkušenost pouze s diesely.
Já mám bohužel u mercedesu zkušenost pouze s diesely.
No jo, ale CTS - V má 6.2 l LSA V-8, který je osazen kompresorem. Z atmosfér je 63 AMG podle mě taktéž špička.
Tak hlavně u nás si k ceně Cadillacu musíš připočíst clo + daň = 30% , přestavbu na evropu, přepravu a vyřízení dokladů a jsi v tu chvíli výše než Mercedes. Nemluvě o záruce...auta v USA 1 rok, Mercedes 6 let. Servis atp. A že by bylo rychlejší...v testu tvrdí něco jiného. Ale jinak nic proti té Americe! Supr auto, ale myslím, že to nejsou soupeři.
To som si myslel aj, ja ale tak to auto stoji 33% menej nez MB, je rychlejsi na nürburgringu nez m5 a hlavne, ma na ameriku sakra dobre spracovanie, sedel som v nom v zeneve a citil som sa v tom aute fakt vynikajuco. samozrejme kvalita interieru je o nieco hrosia nez tam v MB ale MB ma svoje zlate casy uz davno za sebou (zakon o recyklacii plastu je proste vidiet a citit) pricom cadillac je amik a kvalitu interireu mu odpustis, zaroven je to omnoho krajsie auto resp. nekukanejsie auto nehovoriac o omnoho lepsi pomer cena/vykon...a uz len kvoli tomu stupidnemu dowsizingu by som prave siel do cadillacu 😉
Je tsice paráda, hlavně tady na papíře, ale když jsem se ptál táty, tak by tu svou parádní atmosféru 63 AMG nevyměnil za turba ani omylem. Možná je to nostalgie, ale zároveň vrchol evoluce atmosférických motorů. Navíc ten rozdíl mi připadá docela malý... předturbový model má v Performance 4,4 a tež pokud vím, tak zvednutý točák.