nuže, byl by to těžký výběr. Ani Scénic ani C-Max rozhodně žádný krasavec není, víc se mi líbí třeba Picasso. Osobně bych asi spíš krátké verze ignoroval a vybíral v prodloužených. Tam bych Grand Scénic pro mě byl přijatelnější, ale zase by měl silnou konkurence v pažoutovi 5008, který je hezký zvenku i uvnitř.
Mno to ano.
Jenže..já osobně zvažuju Focus a ten ceníkově také vlastně na úrovni Mondea ( 1,6 Ecoboost Titanium + nejake veci extra a najednou je cena cca 650 ).
Podovzkově mi přijde lepší Focus, než Mondeo, posez se mi zdá také lepší a velikostí je Focus pro mě tak akorát, takže i tak bych šel za defacto stejné peníze do Focuse.
Spíš to chce asi ještě pár měsíců počkat a ono to lehce spadne?
vyborna volba MAP2009 :-) ja som mal v plane zobrat Mondeo 1.6 Ecoboost, ale na jazdenie v meste by to bol masaker. Takze som skoncil pri Focuse sedan s rovnakym motorom :-)
k cenam - 650tis za c-max? no to mozno v cenniku. tak ako aj na mondeo, tak aj na c-max su fajn zlavy. 10% nemoze byt problem vytrieskaj aj ked je niekto lama...
Proč myslíš masakr? Já ho koupil tátovi. Nechtěl jsem motor 1.6 protože mi na tenhle objem přišlo 160 koní až moc. Když jsem se s ním svezl tak jsem byl překvapen. Není potřeba ho vytáčet, není hlučný, turbo není slyšet a spotřeba se pohybuje do 8 litrů.
...motor nie je problem, ved ho mam. problem je obratnost v meste. mondeo sedan meria vyse 4,8m. a do 8l... no tak to musite byvat v meste, kde nemate ziadnu premavku, pretoze mne ten motor berie zatial okolo 9-10l.
Tak tento test ukazuje, že keď Ford k tradične výborným podvozkom pridá špičkový motor a výrazné zlepšenie kvality interiéru, aj skúsený testér je nadšený a nešetrí superlatívmi.
Teda obdoba Focusu v rámci triedy MPV s tým, že C-Max si odpustil ten kontroverzný dizajn. Takže nový kráľ triedy berie do ruky žezlo a zdá sa, že ešte chvíľu bude triede vládnuť; pravda, ak si vyberieš ten správny motor. :-)
počkajte až sa dovalí "dottore" a vysvetlí vám, že eurodrzek, pravý chlap za volantom, si može vybrať len jeden jediný model - a ani C-Max, and Scénic to určite nebude >:-[]
C-Max první generace je hezké auto a jako řidič denně vidím, že je koukatelný z venčí, lidé si ho všímají. Navíc - jezdit s ním po kvalitních okreskách je více než radost a tam kde jiní brzdí, tam C-Max zrychluje a ukazuje, že málokteré auto nižší střední třídy má i po 7 letech od ukončení vývoje stejný apetit vrhat se do zatáček.
Nový C-Max mě na první pohled lehce zklamal (vnitřní uspořádání v zadní partii), po zkušebním svezení beru vše zpět a myslím že bude skvělou volbou pro sportovně založené tatínky kteří už vyrostli z kombíků.
A pro ty, kteří se pořád podivují nad oblíbeností MPV jeden jednoduchý test: zkuste si v zimě ve sněhu 10x nastoupit a 10 vystoupit z kombíku a potom z MPV :-)
Já se už těším na přímý srovnání C-MAXe a Tourana. C-MAXe tady pan redaktor vynese do nebes, Tourana zkritizuje ve všech bodech, ale nakonec to Touran stejně vyhraje ;-)
...njn,ještě jsi nepochopil,jak se to s automobilovejma značkama má. Na Volkswagen se jako na etalon hold vždycky bude dívat přísnějšíma očima. Ale v konečném důsledku nezbyde,než uznat, že je pořát z mainstreamu nejlepší... ;-)
Pre mna je to tak isto minus a dost vyrazne ,je to velka skoda!!! :no: Inac to auto nema chybu fakt sa mi velmi paci :yes: Ten motor musi byt bomba :yes::yes:
ziaden... ale to asi bude tym, ze nikto normalny si na jazdenie po meste s detmi stvorkolku nekupi ;) a uz pol storocia su cesty do lyziarskych stredisk odpratavane :P ten kto ma chatu v horach, nekupuje MPV, ale kupi SUV pripaden crossover...
no kdysi se dělal Scénix RX4 a pak i Scénic druhé generace byl v "outdoorové" edici. Možná ještě částečně do této kategorie by mohl zapadnout i CrossTouran - takže vždy šlo spíš o speciální edici v rámci modelové řady a ne jen o možnost doplnit 4x4 do standardního modelu, ale celkově je to velice marginální záležitost, a na rozdíl od klasické střední třídy zde zjevně neexistuje větší poptávka po 4x4
Pamätám, ale to bolo skôr z núdze cnosť, keď nemali SUV Koleos.
A ako píšeš, dopyt po MPV 4x4 nie je, tak načo to ponúkať. Technicky by to iste problém nebol.
Vůbec se titulku nedivím :-) Po dlouhé době jsem řídil diesl (Insignia, 4x4, automat, 160 koniku) ...no hrůza..po zvyknutí na ticho s Ecoboostem a vůbec celkový komfort spojený s jízdou s turbo benzínem....bych už se nerad k dieslu vracel. Tak že řadě Ecoboost :yes::yes::yes:
Riesili sme to vyssie. V tej kategorii nema 4x4 nikto, takze tomu nic nechyba... kto chce jazdit po horach, kupi si crossover alebo SUV. Dizajn palubky je cisto vec vkusu :-)