Novinky
Yeti se povedlo a navíc si myslím, že nadčasovost mu rozhodně nechybí - myslím, že ho čeká dlouhý život. Při představování studie byl jeden vzorek i v otevřeném provedení - nebylo by špatné, kdyby se toho nějaká karosárna ujala - převedení studie do výrobní podoby se dost povedlo, ten roadstřík by byl rozhodně zajímavej....
Je stejně zajímavé, jak se vytratily ony malé karosárny, které dělaly pár kousků na základě masového modelu.
Je stejně zajímavé, jak se vytratily ony malé karosárny, které dělaly pár kousků na základě masového modelu.
Původní koncept Yetiho jsem viděl před pár týdny v muzeu Škodovky a musim říct, že ten co se vyrábí vypadá lépe. Koncept je takový kulatý bobík na nákupy.
Hned vedle mě šokoval koncept Roomsteru. Vypadá fantasticky a hlavně je doslova obří :yes:
Hned vedle mě šokoval koncept Roomsteru. Vypadá fantasticky a hlavně je doslova obří :yes:
Mne ja Yeti nikdy nepacil ale v poslednej dobe mi to pripada ako celkom pekne auticko, hlavne v hnedej. Je to auto co ma svoj vlastny sarm 😄 rovnako ako superb 😄 a asi su to jedine 2 auta celeho koncernu VW ktore v dnesnej dobe sarm maju :yes:
Blahoprani do Boleslavi a podekovani za to, ze interier vypada v praxi MNOHEM LEPE, nez ta interierova hruza u designove studie. Take za to premisteni zadnich svetel ze zadnich sloupku na spravne misto patri designerum Skodovky :yes😒br />
Stinem na krase jsou kelimky okolo pristroju a celosklenena strecha namisto klasickeho sibru. :no:
Stinem na krase jsou kelimky okolo pristroju a celosklenena strecha namisto klasickeho sibru. :no:
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nevím sice čím je Yeti na Slovensku tak slavný, ale jak vyplývá z Dietmarovy tabulky, kromě prodejů v řádu stovek kusů u nich v této kategorii je pozoruhodné zejména😒br />
- že se zde prodávají hlavně levnější typy
- že zde není Tiguan, který je v ČR mezi nejprodávanějšími
- že zde vůbec není Tourag, který se v ČR taky dost dobře chytil
- kromě BMW se zde asi vůbec neobjevily Audiny, Mercedesy a Lexusy
Překvapuje mně taky prodej Santa Fe v poměru k i55.
Na druhou stranu, kromě toho, že je slovenský trh menší než ten český v poměru nižším, než je počet obyvatel (loni se zde prodala zhruba třetina nových aut co v Česku), je vidět i to, že Slováci si nemohou dovolit dražší auta. Na druhou stranu, nedávno tady byla statistika pořadí trhů škodovky ve světě a Slovensko už ani nebylo v první desítce, je tedy zřejmé, že zdejší trh má své absorpční možnosti více méně vyčerpány. Na dvanáctém místě tabulky prodejů škodovek je dneska Belgie s 15 tisíci kusy, což v porovnání s celkovým množstvím prodaným v SR výše uvedený fakt dokazuje dost jednoznačně.
- že zde není Tiguan, který je v ČR mezi nejprodávanějšími
- že zde vůbec není Tourag, který se v ČR taky dost dobře chytil
- kromě BMW se zde asi vůbec neobjevily Audiny, Mercedesy a Lexusy
Překvapuje mně taky prodej Santa Fe v poměru k i55.
Na druhou stranu, kromě toho, že je slovenský trh menší než ten český v poměru nižším, než je počet obyvatel (loni se zde prodala zhruba třetina nových aut co v Česku), je vidět i to, že Slováci si nemohou dovolit dražší auta. Na druhou stranu, nedávno tady byla statistika pořadí trhů škodovky ve světě a Slovensko už ani nebylo v první desítce, je tedy zřejmé, že zdejší trh má své absorpční možnosti více méně vyčerpány. Na dvanáctém místě tabulky prodejů škodovek je dneska Belgie s 15 tisíci kusy, což v porovnání s celkovým množstvím prodaným v SR výše uvedený fakt dokazuje dost jednoznačně.
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Psi štěkají, ale karavana jede dál 😉
To znamená, že škodovka je na evropském trhu 12. v prodejích. To je teda docela úspěch. V době před dvaceti lety potila Mladá Boleslav 185 tisíc aut, třeba Fiat jich dělal 1,2 miliónu a Lada jakbysmet..... Pokud si matně pamatuji na statistiky z ročenky auto motor a sportu (kde byla fotka favorita a sloupeček o souběžné výrobě 120ky a Rapida...), tak třeba Francouzi dělali to, co tak plus minus dělají dnes.
Kdyby mi někdo na konci vlády bolševiků řekl, že za dvacet let bude škodovka v prodejích dvanáctá v Evropě, asi bych mu doporučil mokrej hadr na hlavu.
Kdyby mi někdo na konci vlády bolševiků řekl, že za dvacet let bude škodovka v prodejích dvanáctá v Evropě, asi bych mu doporučil mokrej hadr na hlavu.
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Technicky - :yes:
P.S. ješte by se dal do kategorie SUV zařadit Duster, i když se dá koupit jako předokolka ... ale čtyřkolka splňuje všechny parametry SUV
Se čtyřkolkami toho mám vyzkoušeno celkem dost a vzhledem k tomu, kam nyní směřuje celá kategorie SUV, tzn. běžné rodinné přibližovadlo bez ambice (ze strany majitele) zkoušet jakýkoliv větší terén než suchou polní cestu se zrovna Yetiho jako SUV označit nebojím.
P.S. na suchou polní cestu totiž stačí jakýkoliv auto, třeba Roomster, a asi se nenajde nikdo kdo by tvrdil, že je to SUV ...