Novinky
Auto CZ
0
a kolko matizov sa predalo pred casom a na ceste ziadny ...
Přejít do diskuze
Parížskych paničiek je potom nedostatok, aspoň pre peugeot >😁
Na slovensku vidieť 1007 je tiež motoristický sviatok, u nás lekárky a maželky podnikateľov jazdia na new beetloch 😄
Na slovensku vidieť 1007 je tiež motoristický sviatok, u nás lekárky a maželky podnikateľov jazdia na new beetloch 😄
Činky? >😁 tak to je fakt úlet... to už nech začnú robiť aj kondómy a veľkosti podľa modelu auta... >😒]
jo jo bez těch se to u žádné automobilové značky neobejde, myslím že jsme poznali i pár mnohem víc zbytečnějších modelů a kreací na téma auto , ale peugeotu každopádně :yes: za inovativní přítup
Já jsem vozíčkář a musím potvrdit že máš pravdu. Pro bezproblémový přístup do vozu jsou šoupačky nejlepší řešení :yes:
to je sice fakt,ale mělo to cenu na kterou většina vozíčkářů prostě neměla šanci dosáhnout :-!
Možná je to nesmysl, ale mně přišel 1007 vždycky jako ideální auto pro tělesně postiženého řidiče - vozíčkáře (a to zcela vážně, bez ironie). Dálkově elektricky ovládané dveře, které není problém otevřít ani v užších mezerách, k tomu robotizované převodovky a kupodivu dost místa uvnitř, takže ani manipulace s vozíkem by nemusela být tak komplikovaná jako v jiných podobně malých autech.
Neznáte někdo nějakého řidiče - vozíčkáře, aby na to řekl svůj názor? Já ne, takže jsou to jen moje domněnky...
Neznáte někdo nějakého řidiče - vozíčkáře, aby na to řekl svůj názor? Já ne, takže jsou to jen moje domněnky...
DS3 na tom bude obdobně...troufám si říct. Když jsem se kolem toho motal ve Frankfurtu, tak mě to vůbec nechytlo...konkurence vypadá líp. Ale doplňků nabídne fakt hodně - činky s logem DS mě dostaly >😁
ten motor z toyoty je pri 45ooo prehliadke vyklateny ako stary dedko ... s tou kvalitou by som opatrne manevroval :no:
auto bolo pre panicku z pariza robene,.. pre nikoho ineho,...a u nas to mali zeny lekarky, manzelky podnikatelov a belohorcova to dostala darom tusim .. >😒]
:yes: Toto auto bolo o dverách. Úplne samoúčelné a nepraktické. Zbytočne vysoké, ťažké a pažravé, navyše aj škaredé (vďaka jeho disproporciám). Vzhľadom na dlžku a výšku navyše absolútne malé vo vnútri (porovnávam s mojím Splashom = 3,715m). Len 3 dvere a len 4 miesta len dovršili absolútnu zbytočnosť a malú predajnosť. Do mesta je 107ka. S pohonným ústrojenstvom a kvalitou od Toyoty, s 5-dverovou verziou, menšími vonkajšími rozmermi a priepastným rozdielom v cene, kupoval tú nulu uprostred len automobilový analfabet, ktorý naletel reklame.
Micra a meriva v plnej kalbe ale 1007 bola predražená aj v základe a to je chyba..ako myšlienkou mi je to sympatické auto ale :-!
btw platforma z 307+motorová paleta z 206= nejede a nejede 😉
btw platforma z 307+motorová paleta z 206= nejede a nejede 😉
ked mohol dat niekto za Merivu 650 tis, pripadne Nissan Micru 470 tisic, tak za 1OO7 to tych 500 tis je uplne ok, obzvlast ak to bola platforma 307 a velmi slusna vybava a super jazda ... :yes:
No a co sa dalo cakat od trojdverového auta segmentu B, ktoré malo základnú cenu tusím 379t. Kc? Vsetky tie kecy o unikátnom riesení imidzového a nadpriemerne vybaveného mestského auta sa rozbili ako cínsky porcelán na tvrdej skutocnosti - cene.
P.S. Pri predstavovacích PR kecoch vidím malú paralelu s DS3 (v triede vysoká cena ospravedlnovaná stýlovostou, imidzom a výbavou). 8-s
P.S. Pri predstavovacích PR kecoch vidím malú paralelu s DS3 (v triede vysoká cena ospravedlnovaná stýlovostou, imidzom a výbavou). 8-s