Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat Punto Evo: Všechny motory nyní se spotřebou pod 6 l/100 km (kompletní technická data)

54 komentářů

Má niekto skúsenosti s motorom od Fiatu 1.2 48kW 65k alebo 1.4 55kW 75k ??Bol som v predajni aby som si poskladal nové EVO ale neviem či ten 1,2 motor nebude slabota.
Avatar - deolator
deolator
:yes: Přesně a doslova souhlasím s Tebou napsaným textem o aktuálním faceliftu Punta. A to mám tuto značku na automobilovém poli mezi oblíbenými. Snad bude časem opět líp... ;-\
Avatar - Plautus
Plautus
biedna cena? nemáš zrejme na mysli cenu pre "biednych" záujemcov...vzhľadom na technickú inovatívnosť pohonných jednotiek ani neviem, čo nazvať či nenazvať biednou cenou...uvidíme, ale predpokladám, že práve preto, že je to FIAT, to nebude zase nič také nehorázne, čo by nebolo pre prípadných zákazníkov únosné...napokon, cenu si stanovuje i trh sám, ak to bude za "uvádzaciu" cenu nepredajné, tak určite príde k zlacňovaniu...i keď viem, že pri niektorých výrobcoch to nie celkom platí, ale FIAT do tejto kategórie zrovna nespadá...
Avatar - T613
T613
[odkaz] :yes:
A2
Jasný, že jiný než nový auto nebrat, ale co to má společnýho s faceliftem přední části to nevím. 😲 😄
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
P 407
Áda je dle mého názoru nejdokonalejší po..š...-u.k od doby zákazu vysílání kreslených příběhů Rena a Stimpiho na ČT. Začnu Ty jeho prohlášeńí archivovat - sice takovou obrptákovinu jako o přebouchaném Brouku na DS ještě do světa nevypustil, ale jinak co věta, to perla.
A2
3400 ot. ve 130 hodně.?? >😁
dneska všechno točí okolo 4000, to je hodně.
A2
Máš bohužel pravdu.
A2
GP je samo o sobě bez pochyby nejkrásnější auto segmentu, na tom se asi shodneme, facelift přední části v tomto rozsahu nebyl proto zapotřebí, totiž zde existuje známé tvrzení tj. jednoduchost=síla a v tomto případě zcela poprávu vystihuje výsledek této změny, samozřejmě v neprospěch novinky, která svým zjevením jaksi ukrajuje z emotivnosti stávající přední části. Zastírá základní dynamickou linku vedoucí od masky přes ponton, k zadním světlům, tohle facelift prostě potlačuje. Naopak vytváří překombinovanou změt něčeho na předním nárazníku, na což je potřeba se soustředit, aby vůbec v patrnost vešel smysl tohoto tvaru.

Zadní světla ok, přístrojovka přínos, předek=cesta zpět.
A2
Tak to je výstižný.. :yes:
Avatar - pelikoš
pelikoš
rozhodně punto dospělo a myslím,že se ten facelift povedl
Beaumont.
No ještě pár takto hodnotných a obsáhlých příspěvků a budeme tě moci řadit do stejné ligy jako kolegy Ádu nebo 507. Tak vytrvej, tedy jestli o to stojíš... :no:
zlysoused
Že tys k večeru něco popíjel? >😁
Navtech
Je to nejlepší *** ve svojí třídě, tak co?a :yes:
Navtech
:yes:
OndraH
😄
Navtech
Ada je tady s nafťákama populární asi jako ty, co si buduješ image ve slušnosti a sociálním smíru všech šoférů světa 😉
Avatar - R32
R32
Jak môžeš porovnávať otáčky benzínu a diesla pri zaradenej šestke? >😁
kyklop
s tym smetiskom to snad nemyslis vazne...
Wartburg 353W
Srovnavej srovnatelne.
1) Nafta ma vyssi objemovou vyhrevnost (spalenim litru nafty se uvolni vic energie)
2) Naftu proste lze snaz spalovat za vyssiho tlaku a proto s vyssi ucinnosti.
OndraH
Za to nejspíš může firma "rendlík a syn" a jeho kreatůry jménem megere s dieselovými motory, co jsou nejhorší v celém vesmíru.A když se díval při jízdě se svým dvojitým outlanderem(Co má víc záporů jak kladů >😁 :yes: ) tak viděl jak příslušníci greenpeace pachají harakiri při pohledu na dieselový rendlík.

No nemám pravdu Ádo? >😁 :yes:
Avatar - Ricardo
Ricardo
Saze na mozku, jinak všecko v pohodě >😁 >😁
OndraH
Prej benzínový motor patří na smetiště dějin, no ty mi seš poděs >😁 .A doma všichni v pořádku? >😒]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
No a co? 10 let stara Fabie me tchyne ma spotrebu pod 5 litru pri provozu po meste. Jenze to je diesel, vime...? Co furt kdo ma s temi zastaralymi, porychovymi a neefektivnimi benzinovymi motory? Navic italskymi... Ty uz davno patri na smetiste dejin.
Klaudius
Jedna otázka je o čoho by toľko koní dávali, a druhá znie, že načo? Presne ako vravíš, Fiat je doma v malých autách.
Navtech
Ne, pořád ho mám, dokonce z něj rostou milé květinky.
zlysoused
Copak, zastesklo se ti po Punťovi?
Navtech
V černý je to cool 😉
Yuri870
Tak to si musis kupit od Iveco od Fiatu >😁 V FPT by prevodovku nemali odflaknut 6 stupen v tomto agregáte asi nebude potrebný. Pockajme si na test.
prejt
Musím říct, že z krásného se stalo ještě krásnější. Facelift se jednoznačně povedl. A nejlépe vypadá interiér. V Puntu Evo jsem seděl minulý týden ve Frankfurtu a fakt se mi moc líbí. :yes:
Avatar - Plautus
Plautus
ak by si odpustili predný nárazník, tak by to malo hubičku ako kapor
jirka1203
prečo? tých 2000 som povedal cca.. neviem to presne. idem domov z prace tak sa pozriem
Avatar - iudex
iudex
Co je na tom vela? Octavia II 1,6 MPI tocí na 5° pri 130ke cez 4000 rpm. Ak Megane na 6ke tocí o vyse 600 ot. menej, je to citelné.
Avatar - iudex
iudex
humor....
jirka1203
120d bmw
Avatar - Ricardo
Ricardo
To dnes opravdu není pravidlem, ale je to spíš výjimka. O jaké auto se jedná?
jirka1203
mne sa zda hlave ten predok preplácaný.. tie narazníky si mohli odpustit
jirka1203
ako si to myslel? mne pri 130 točí na 6 2000 (tušim)
Avatar - Ricardo
Ricardo
A jakej je v tom v souvislosti s tímto problémem rozdíl?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
tak ten lift se jim opravdu nepovedl, fakt nic moc, takhle zmastit tak nadherny auto! ach jo, jen ty zadni svetla vypadaji dobre, a interier taky na te fotce vypada dobre...
Avatar - marek.g
marek.g
nechceš srovnávat kolik točí V6 2,8 a 1,4 turbo,že ne? :-!
Avatar - euro89
euro89
Je sice pravda, že i já bych tam radši viděl moderní 6ti kvalt, na druhou stranu hodně záleží jak řikáš na tom poskládání... Mě točí bavorák na pětku ve 140km/h 3500ot. a známej si teď koupil nový Megane 1.4T a na šestku mu prej ve 130 točí 3400ot., což se mi zdá hodně...
Avatar - Ricardo
Ricardo
Jenže dnes bývá zvykem, že u šestistupňově převodovky je právě prvních pět "na husto" a šestka potom zhruba celkovým zpřevodováním odpovídá pětce u pětikvaltu. Pak se ten efekt úspory ve vyšších rychlostech vůbec nedostavuje (že by auto při 130 na šestku točilo třeba 2000-2500 ot.)
Avatar - radhro
radhro
no jasně alespoň čtrnáct :no:
Avatar - R32
R32
S tým nemôžem súhlasiť, práve motor ktorý má dostatočný výkon a krútiaci moment dokáže dobre využiť aj šiesty stupeň nakoľko šestka má vlastne znižovať otáčky niekde na diaľnici... Prvých päť kvaltov nech je kľudne nahusto...
Avatar - del42sa
del42sa
a do čeho by je dávali ??? největší Auto u Fiatu je Croma a té by ani sebelepší šestiválec nepomohl k lepšímu image nebo prodejnosti...

počkejme až ALFA ROMEO upraví Multiar pro své nové šestiválcové motory 😉
A kolik by jsi chtěl rychlostí, dvanáct ?

Těch 5 může mít poskládané rychlosti a stálý převod tak, že to vyjde lépe než 6st. převodovka.
webpaja
Souhlas, chybi sestivalce, do 200HP ma Fiat odpoved, pak az okolo 400.
Avatar - radhro
radhro
nejsinější turbo benzín má pěstistupňovou převodovku??
zlysoused
Ve čtyřválcích do dvou litrů. Od 2 litrů nahoru ale už Fiat proti VW nemůže téměř nic postavit, s vyjímkou vysokovýkoných atmosfér pro Ferrari a Mase.
webpaja
Ja bych to nebagatelizoval, oba koncerny jsou ted po motoricke strance vzacne vyrovnane.
Kašlete na výkonné motory, rozhoduje pěkná přístrojovka.
Alespoň u VW >😁 , ne ?
essesant
Ano vim, je brzy. Ale na tohle se obvzlaste tesim... Bude-li cas, tak to osedlam pristi tyden v Milane a neco k tomu napisu 😉