Novinky
Fiat Punto Evo: Všechny motory nyní se spotřebou pod 6 l/100 km (kompletní technická data)
54 komentářů
0
Má niekto skúsenosti s motorom od Fiatu 1.2 48kW 65k alebo 1.4 55kW 75k ??Bol som v predajni aby som si poskladal nové EVO ale neviem či ten 1,2 motor nebude slabota.
Přejít do diskuze
:yes: Přesně a doslova souhlasím s Tebou napsaným textem o aktuálním faceliftu Punta. A to mám tuto značku na automobilovém poli mezi oblíbenými. Snad bude časem opět líp... ;-\
biedna cena? nemáš zrejme na mysli cenu pre "biednych" záujemcov...vzhľadom na technickú inovatívnosť pohonných jednotiek ani neviem, čo nazvať či nenazvať biednou cenou...uvidíme, ale predpokladám, že práve preto, že je to FIAT, to nebude zase nič také nehorázne, čo by nebolo pre prípadných zákazníkov únosné...napokon, cenu si stanovuje i trh sám, ak to bude za "uvádzaciu" cenu nepredajné, tak určite príde k zlacňovaniu...i keď viem, že pri niektorých výrobcoch to nie celkom platí, ale FIAT do tejto kategórie zrovna nespadá...
Jasný, že jiný než nový auto nebrat, ale co to má společnýho s faceliftem přední části to nevím. 😲 😄
Áda je dle mého názoru nejdokonalejší po..š...-u.k od doby zákazu vysílání kreslených příběhů Rena a Stimpiho na ČT. Začnu Ty jeho prohlášeńí archivovat - sice takovou obrptákovinu jako o přebouchaném Brouku na DS ještě do světa nevypustil, ale jinak co věta, to perla.
GP je samo o sobě bez pochyby nejkrásnější auto segmentu, na tom se asi shodneme, facelift přední části v tomto rozsahu nebyl proto zapotřebí, totiž zde existuje známé tvrzení tj. jednoduchost=síla a v tomto případě zcela poprávu vystihuje výsledek této změny, samozřejmě v neprospěch novinky, která svým zjevením jaksi ukrajuje z emotivnosti stávající přední části. Zastírá základní dynamickou linku vedoucí od masky přes ponton, k zadním světlům, tohle facelift prostě potlačuje. Naopak vytváří překombinovanou změt něčeho na předním nárazníku, na což je potřeba se soustředit, aby vůbec v patrnost vešel smysl tohoto tvaru.
Zadní světla ok, přístrojovka přínos, předek=cesta zpět.
Zadní světla ok, přístrojovka přínos, předek=cesta zpět.
No ještě pár takto hodnotných a obsáhlých příspěvků a budeme tě moci řadit do stejné ligy jako kolegy Ádu nebo 507. Tak vytrvej, tedy jestli o to stojíš... :no:
Ada je tady s nafťákama populární asi jako ty, co si buduješ image ve slušnosti a sociálním smíru všech šoférů světa 😉
Srovnavej srovnatelne.
1) Nafta ma vyssi objemovou vyhrevnost (spalenim litru nafty se uvolni vic energie)
2) Naftu proste lze snaz spalovat za vyssiho tlaku a proto s vyssi ucinnosti.
1) Nafta ma vyssi objemovou vyhrevnost (spalenim litru nafty se uvolni vic energie)
2) Naftu proste lze snaz spalovat za vyssiho tlaku a proto s vyssi ucinnosti.
Za to nejspíš může firma "rendlík a syn" a jeho kreatůry jménem megere s dieselovými motory, co jsou nejhorší v celém vesmíru.A když se díval při jízdě se svým dvojitým outlanderem(Co má víc záporů jak kladů >😁 :yes: ) tak viděl jak příslušníci greenpeace pachají harakiri při pohledu na dieselový rendlík.
No nemám pravdu Ádo? >😁 :yes:
No nemám pravdu Ádo? >😁 :yes:
Prej benzínový motor patří na smetiště dějin, no ty mi seš poděs >😁 .A doma všichni v pořádku? >😒]
No a co? 10 let stara Fabie me tchyne ma spotrebu pod 5 litru pri provozu po meste. Jenze to je diesel, vime...? Co furt kdo ma s temi zastaralymi, porychovymi a neefektivnimi benzinovymi motory? Navic italskymi... Ty uz davno patri na smetiste dejin.
Jedna otázka je o čoho by toľko koní dávali, a druhá znie, že načo? Presne ako vravíš, Fiat je doma v malých autách.
Tak to si musis kupit od Iveco od Fiatu >😁 V FPT by prevodovku nemali odflaknut 6 stupen v tomto agregáte asi nebude potrebný. Pockajme si na test.
Musím říct, že z krásného se stalo ještě krásnější. Facelift se jednoznačně povedl. A nejlépe vypadá interiér. V Puntu Evo jsem seděl minulý týden ve Frankfurtu a fakt se mi moc líbí. :yes:
Co je na tom vela? Octavia II 1,6 MPI tocí na 5° pri 130ke cez 4000 rpm. Ak Megane na 6ke tocí o vyse 600 ot. menej, je to citelné.
tak ten lift se jim opravdu nepovedl, fakt nic moc, takhle zmastit tak nadherny auto! ach jo, jen ty zadni svetla vypadaji dobre, a interier taky na te fotce vypada dobre...
Je sice pravda, že i já bych tam radši viděl moderní 6ti kvalt, na druhou stranu hodně záleží jak řikáš na tom poskládání... Mě točí bavorák na pětku ve 140km/h 3500ot. a známej si teď koupil nový Megane 1.4T a na šestku mu prej ve 130 točí 3400ot., což se mi zdá hodně...
Jenže dnes bývá zvykem, že u šestistupňově převodovky je právě prvních pět "na husto" a šestka potom zhruba celkovým zpřevodováním odpovídá pětce u pětikvaltu. Pak se ten efekt úspory ve vyšších rychlostech vůbec nedostavuje (že by auto při 130 na šestku točilo třeba 2000-2500 ot.)
S tým nemôžem súhlasiť, práve motor ktorý má dostatočný výkon a krútiaci moment dokáže dobre využiť aj šiesty stupeň nakoľko šestka má vlastne znižovať otáčky niekde na diaľnici... Prvých päť kvaltov nech je kľudne nahusto...
a do čeho by je dávali ??? největší Auto u Fiatu je Croma a té by ani sebelepší šestiválec nepomohl k lepšímu image nebo prodejnosti...
počkejme až ALFA ROMEO upraví Multiar pro své nové šestiválcové motory 😉
počkejme až ALFA ROMEO upraví Multiar pro své nové šestiválcové motory 😉
A kolik by jsi chtěl rychlostí, dvanáct ?
Těch 5 může mít poskládané rychlosti a stálý převod tak, že to vyjde lépe než 6st. převodovka.
Těch 5 může mít poskládané rychlosti a stálý převod tak, že to vyjde lépe než 6st. převodovka.
Ve čtyřválcích do dvou litrů. Od 2 litrů nahoru ale už Fiat proti VW nemůže téměř nic postavit, s vyjímkou vysokovýkoných atmosfér pro Ferrari a Mase.