Lucerne si už o nástupce pomalu řiká, ale jinak musim souhlasit spíš s Vencatorem...Buick už je v dnešní době propojenej s Oplem víc, než jakákoliv značka z GM (což neni vůbec špatně). Její podvozky, interiéry atd. (dá se říct všechno krom motorů) jsou s Oplem téměř identický. Nj, zkrátka globalizace, globalizace, globalizace... :-)
ono už to bylo dávno celý propojený, stačí si vzpomenou na takovej Cadillac Cimarron, později Catera nebo na světové vozítko Chevy Cheveta a na Saturyn, co byly vlastně taky jen překarosovaný Oply.
Jj, úspory dneska hrajou čím dál větší roli (zvlášť v GM)... Z Chevroletu je dneska globální značka, GMC jsou defakto jenom luxusnější SUVéčka od Chevroletu. Buick je teď hodně spjatej s Oplem. Jenom Cadillac má momentálně celkem svébytný modely.... Otázkou je, jestli je tahle míra globalizace optimální nebo už překročila svojí mez rozdílnosti trhů atd... Jinak díky za to info kolem toho Chevyho. Ohledně automobilový historie nejsem až tak znalej a docela mě ta informace o světovém vozítku překvapila.. :-)