Technika
pri kompresnom pomere 13:1 musi mat motor priame vstrekovanie aby sa predislo klepaniu v niektorych rezimoch (ak sa nasava prilis teply vzduch)
A pokud by mel motor kompresni pomer 1:20, palivem byla nafta a vyrobcem bylo VW, mame z toho TDI 1,4, ktere najdete v kazde treti Fabii...
Zivotnost by byla vetsi a spotreba paliva mensi.
Zivotnost by byla vetsi a spotreba paliva mensi.
1) ten motor je vo fabii skor za trest (bez ohladu na nizku spotrebu)
2) kazda tretia istotne nebola tdi, toboz nie 1,4tdi
2) kazda tretia istotne nebola tdi, toboz nie 1,4tdi
Protoze nafta neni nachylna ke klepani, ma velmi vysoke oktanove cislo - tak vysoke, ze se ani neudava u stojanu
[odkaz]
Jinak nepřeplňováná verze trochu svým zvukem připomíná šestiválec 😉 .
A navíc pohled zezadu na motor nebyl ani v galerii obrázků 😄