Zajímavý je to, jak je ten řemen ke kompresoru dost hubený. Je vidět, že jde o lehké přeplňování. Tento motor vypadá slibně, už abych se projel. Atmosférická verze mě svojí živostí a projevem moc nenatchla :-( . To předchozí generace se čtyřválcem 1.2 85k mě učarovala svojí hbytostí :-) .
Jinak nepřeplňováná verze trochu svým zvukem připomíná šestiválec ;-) .
To bude pravděpodobně Lysholmův kompresor, který mají všechny motory běhající v Millerově cyklu. Jeho prací je víceméně akorát vrátit do válce zpět to, co se při kompresi s opožděným uzavíráním sacího ventilu vytlačí ven. Tento koncept měla už stará Mazda Xedos 6.
já jsem to pochopil, jen jsem tady ty obrázky dal pro někoho, kdo by se chtěl podívat, kde přesně ten kompresor je a jak vypadá.Z toho "náhledu"[odkaz] za motor, který jste uvedl v článku si to člověk spíše může jen představovat než opravdu vidět.
A navíc pohled zezadu na motor nebyl ani v galerii obrázků :-)