Technika
pelikoš
0
naštěstí toto je nissan... 😉
Přejít do diskuze
Protoze nafta neni nachylna ke klepani, ma velmi vysoke oktanove cislo - tak vysoke, ze se ani neudava u stojanu
1) ten motor je vo fabii skor za trest (bez ohladu na nizku spotrebu)
2) kazda tretia istotne nebola tdi, toboz nie 1,4tdi
2) kazda tretia istotne nebola tdi, toboz nie 1,4tdi
já jsem to pochopil, jen jsem tady ty obrázky dal pro někoho, kdo by se chtěl podívat, kde přesně ten kompresor je a jak vypadá.Z toho "náhledu"[odkaz] za motor, který jste uvedl v článku si to člověk spíše může jen představovat než opravdu vidět.
A navíc pohled zezadu na motor nebyl ani v galerii obrázků 😄
A navíc pohled zezadu na motor nebyl ani v galerii obrázků 😄
To bude pravděpodobně Lysholmův kompresor, který mají všechny motory běhající v Millerově cyklu. Jeho prací je víceméně akorát vrátit do válce zpět to, co se při kompresi s opožděným uzavíráním sacího ventilu vytlačí ven. Tento koncept měla už stará Mazda Xedos 6.
Na takovém obrázku vidět je, ale když se podíváte pod kapotu [odkaz] tak na něj opravdu (téměř) vidět není. Tak to bylo myšleno
A pokud by mel motor kompresni pomer 1:20, palivem byla nafta a vyrobcem bylo VW, mame z toho TDI 1,4, ktere najdete v kazde treti Fabii...
Zivotnost by byla vetsi a spotreba paliva mensi.
Zivotnost by byla vetsi a spotreba paliva mensi.
pri kompresnom pomere 13:1 musi mat motor priame vstrekovanie aby sa predislo klepaniu v niektorych rezimoch (ak sa nasava prilis teply vzduch)
Zajímavý je to, jak je ten řemen ke kompresoru dost hubený. Je vidět, že jde o lehké přeplňování. Tento motor vypadá slibně, už abych se projel. Atmosférická verze mě svojí živostí a projevem moc nenatchla 😒 . To předchozí generace se čtyřválcem 1.2 85k mě učarovala svojí hbytostí 😄 .
Jinak nepřeplňováná verze trochu svým zvukem připomíná šestiválec 😉 .
Jinak nepřeplňováná verze trochu svým zvukem připomíná šestiválec 😉 .